Kostaako Jumala minulle: heti sen jälkeen, kun erosin kirkosta, meillä todettiin homevaurio

  • Viestiketjun aloittaja pakana
  • Ensimmäinen viesti
uskis, ei jaksa kirjautua
[QUOTE="mä";22652728]Kiihotuitko sä niin että se nousi? Onko ollut sen eteenottamisen kanssa ongelmaa?[/QUOTE]

Ethän VAIN ole se "mä", joka oli menossa sinne raamikseen :O???
 
äiti 44 v
No heipat!

Tulin just pitemmältä reissulta kotiin ja koneelle katsomaan mitä tässä ketjussa on tapahtunut ja vähän köyhältähän tämä aikaansannos täällä näyttää...

Ja muutenkin uusien ketjujen aiheet näkyvät olevan melko aneemisia.

Joko se häätyy koko palstailu lopettaa?
 
äiti 44 v
Ala lopeta palstamaalailua.
On kiva lukea juttuja ja Sina oot yks mun heroin.
No ei se sentään yksinkeskustelu minultakaan suju :D Vaikka silloin tietenkin kun itse kysyy ja itse vastaa niin erimielisyyksiä ei isommin pääse syntymään...

Mikäpä se sinun jumalakäsityksesi oikein olikaan? Jos et nyt jaksa tyhjentävää selvitystä antaa niin palaa aiheeseen myöhemmin.

Homeongelmasta todennäköisesti olemme samaa mieltä? Itselläni homealtistuksesta puhjennut astma että tämä homeketju ehkä on siksikin ollut sydäntäni lähellä :)
 
jumalakasitys: yksioikea jumala ja paljon sivujumalia, mutta ne sivujumalat ei oikeen kauntaa.
svujumalat on kaytannollisia loruissa ja kalajutuissa.
Kuule Sina voit ihanhyvin olla ylhaalta uudestisyntynyt, en oo tosin siita ihan vaema.
 
äiti 44 v
jumalakasitys: yksioikea jumala ja paljon sivujumalia, mutta ne sivujumalat ei oikeen kauntaa.
svujumalat on kaytannollisia loruissa ja kalajutuissa.
Kuule Sina voit ihanhyvin olla ylhaalta uudestisyntynyt, en oo tosin siita ihan vaema.
En minä oikein usko, siis että olisin. Vielä. Mutta jonain päivänä olen. Siitä olen melko varma.

Miksi sinulta ää-pisteet puuttuvat? Ja mitä tarkoittaa "kauntaa"? Eikä mitään sivujumalia tietenkään ole! Oletko kristitty, jehovalainen vaiko mikä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22661894:
No heipat!

Tulin just pitemmältä reissulta kotiin ja koneelle katsomaan mitä tässä ketjussa on tapahtunut ja vähän köyhältähän tämä aikaansannos täällä näyttää...

Ja muutenkin uusien ketjujen aiheet näkyvät olevan melko aneemisia.

Joko se häätyy koko palstailu lopettaa?
Älä äiti! Kyllä mä koitin tuohon Jehnnyn kysymykseen vastata, mutta ei ottanut oikein tulta enää alleen. Mä sit jo luovutin :(.
 
äiti 44 v
Joo ,mutta oon tavalliseti zxz
No et sinä kovin kauaa Algoma ole ollut! Tehän olette täällä ihan riehaantuneet kun mä olin jokusen päivän poissa! Aletaan ihan holtittomasti mustua!!!! Kohta minäkin olen joku "Black Mama" :D

Katsoitko muuten ikinä sitä Pat Condellin YouTube-videota Goodbye Sweden? Mitä sanot? Kommenttia! Tiedät kai että Tukholmassa vastikään rauhanuskonto räjäytti ns. rauhanpommin?
 
jumalakasitys: yksioikea jumala ja paljon sivujumalia, mutta ne sivujumalat ei oikeen kauntaa.
svujumalat on kaytannollisia loruissa ja kalajutuissa.
Kuule Sina voit ihanhyvin olla ylhaalta uudestisyntynyt, en oo tosin siita ihan vaema.
Ainoastaan 144000 käsittävä
pieni lauma menee taivaaseen
ja hallitsee Kristuksen kanssa
Nuo 144000 ovat syntyneet
uudelleen Jumalan hengellisiksi
pojiksi
 

Yhteistyössä