Tietääkseni ei ehkä siellä? Musta menee hiukan pohjoisemmas ja lännemmäs...Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669174:Ehkä osui, ehkä ei.
Itseasiassa, en itse tiedä edes missäpäin Suomea täytyy on häätyy, oiskohan jossain Kuusamossa päin?
Tietääkseni ei ehkä siellä? Musta menee hiukan pohjoisemmas ja lännemmäs...Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669174:Ehkä osui, ehkä ei.
Itseasiassa, en itse tiedä edes missäpäin Suomea täytyy on häätyy, oiskohan jossain Kuusamossa päin?
. Pitääpä käydä tutustumassa. Mä kun en juuri muihin ketjuihin koske, kuin tähän. Eilen tein tosin poikkeuksen .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669200:Hei, mut käräytettiin tuolla toisessa ketjussa ja todettiin kuulemma selvästi sinuun ihastuneeksi! Mitäs siihen sanot? Eikä ne pitäneet tätä meidän nettisuhdetta enää minään "sisarellisena" tai "veljellisenä" Ainakaan siis mun puolelta.
Se oli joku mamuketju, jossa zxz kävi ja siellä SE tapahtui. Jäin kiinni Kun utelin zxz:lta armeijan käynneistä (oli kuulemma käynyt, vissiin täällä Suomessa).. Pitääpä käydä tutustumassa. Mä kun en juuri muihin ketjuihin koske, kuin tähän. Eilen tein tosin poikkeuksen .
Aina paranee :heart: . On se palsta vaan niin ihmeellinen.Totuus on niin vaikea pitaa salassa.
Kyssa minakin pidan Sinusta
Jos olet ihastunut minuun niin HAATYY sanoa, etta Sinulla on erittain kehittynyt ja hyva maku mita miehiin tulee.
Olen ylpea Sinusta
Love, Algoma.
Ok, mä yritin käydä kurkkimassa, muttan mitään löytänyt . Pitää varmaan nyt aivan paneutua asiaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669287:Se oli joku mamuketju, jossa zxz kävi ja siellä SE tapahtui. Jäin kiinni Kun utelin zxz:lta armeijan käynneistä (oli kuulemma käynyt, vissiin täällä Suomessa).
Mun miesmakuni on aina ollut huippua. Ihan totta! Jo teininä arvostin älyä ja kaikkinaista laatua miehessä. Mä olen itse oikein tyytyväinen mun miesmakuuni Se ei ole mitään massojen makua mutta laaduksta makua se on.Totuus on niin vaikea pitaa salassa.
Kyssa minakin pidan Sinusta
Jos olet ihastunut minuun niin HAATYY sanoa, etta Sinulla on erittain kehittynyt ja hyva maku mita miehiin tulee.
Olen ylpea Sinusta
Love, Algoma.
No, pohjoisemmassa ja lännemmässäkin on tullut piipahdettua ... sieltä sitten lienee häätyy takinliepeeseen tarttunut.Tietääkseni ei ehkä siellä? Musta menee hiukan pohjoisemmas ja lännemmäs...
Niin varmaan, samapa se. Pisti vain hiukan silmiini .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669378:No, pohjoisemmassa ja lännemmässäkin on tullut piipahdettua ... sieltä sitten lienee häätyy takinliepeeseen tarttunut.
Nostin sulle sen ketjun just äsken, oli otsikko "Miksi suomalaiset luulee kaikkia tummaihoisia muslimeiksi" tai jotain vastaavaa. Pitääpä käydä tutustumassa. Mä kun en juuri muihin ketjuihin koske, kuin tähän. Eilen tein tosin poikkeuksen .
Okay, kiitti . Nyt siis sen ketjun kimppuun!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669463:Nostin sulle sen ketjun just äsken, oli otsikko "Miksi suomalaiset luulee kaikkia tummaihoisia muslimeiksi" tai jotain vastaavaa
Kohta pitää katsoa yks Emmerdale taas, olen kuukauden jäljessä juonesta.
Siinähän puhuvat. Parempi puheenaihe se on kuin ikuiset jalkovälivuodot ja muut limatToivottavast NE eivat ala puhumaan MEISTA.
No ei todellakaan viimeisiä aikoja olla vielä muuta kuin tangentiaalisesti sivuttu!Oisko tämä ketju nyt uskonnolliselta kantilta katsottuna tullut tiensä päähän (VIHDOIN!!)? Evoluutioasia on nyt paketissa ja viimeiset ajat käsitelty (vai onko??).
http://www.uusielama.net/images/ue7_10.pdf. Sivut 6-7. Tämä tuli ekana mieleen. Aika poliittista kamaa tuolla sun linkissä ja mä oon nyt niiiiin väsy, että politiikkalohko aivoista on jo sammuksissa. Vaikka ei silti, on se vaan mielenkiintoista.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669494:No ei todellakaan viimeisiä aikoja olla vielä muuta kuin tangentiaalisesti sivuttu!
Mutta ei oteta paineita, pohditaan kun/jos jaksetaan. Jahka jonkun hyvän lopunajan profetian esimerkiksi joku löytää niin eikun tänne vaan! Minäkin voin aktivoitua jossain vaiheessa mutta on viime aikoina tuo poliittinen mielipiteenvaihto vienyt kaiken ajan.
Scripta
Jos joskus täällä ei ole hyvää luettavaa niin TUOLLA kyllä on!
Mun?Joskus on vaikea pitaa totista naamaa sun kans
Pistin tuon linkin feivöritseihin, katson huomenna. Ana Paula näytti siinä kannessa olevan, onkin loistava laulaja. Mutta nyt en jaksa minäkään enää enempää, painun pehkuihin! Nähdään taas?http://www.uusielama.net/images/ue7_10.pdf. Sivut 6-7. Tämä tuli ekana mieleen. Aika poliittista kamaa tuolla sun linkissä ja mä oon nyt niiiiin väsy, että politiikkalohko aivoista on jo sammuksissa. Vaikka ei silti, on se vaan mielenkiintoista.
No nyt ois . Katsoitko sen linkin? Mitä ajattelit? Aika paha se loppuosa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22674508:Eihän täällä mulle mitään kysymystä ollut !
En vielä ole lukenut mutta lähden nyt lukemaan... kommentoin kohta. Haen teetä ensin.No nyt ois . Katsoitko sen linkin? Mitä ajattelit? Aika paha se loppuosa.
Eikä taaskaan sinisenä, no tuo kelpaa... sillä pääsee.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22681399: