Kostaako Jumala minulle: heti sen jälkeen, kun erosin kirkosta, meillä todettiin homevaurio

  • Viestiketjun aloittaja pakana
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669200:
Hei, mut käräytettiin tuolla toisessa ketjussa ja todettiin kuulemma selvästi sinuun ihastuneeksi! Mitäs siihen sanot? Eikä ne pitäneet tätä meidän nettisuhdetta enää minään "sisarellisena" tai "veljellisenä" :D Ainakaan siis mun puolelta.
:D. Pitääpä käydä tutustumassa. Mä kun en juuri muihin ketjuihin koske, kuin tähän. Eilen tein tosin poikkeuksen ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669287:
Se oli joku mamuketju, jossa zxz kävi ja siellä SE tapahtui. Jäin kiinni :D :D Kun utelin zxz:lta armeijan käynneistä (oli kuulemma käynyt, vissiin täällä Suomessa).
Ok, mä yritin käydä kurkkimassa, muttan mitään löytänyt :(. Pitää varmaan nyt aivan paneutua asiaan.
 
äiti 44 v
Totuus on niin vaikea pitaa salassa.
Kyssa minakin pidan Sinusta
Jos olet ihastunut minuun niin HAATYY sanoa, etta Sinulla on erittain kehittynyt ja hyva maku mita miehiin tulee.
Olen ylpea Sinusta
Love, Algoma.
Mun miesmakuni on aina ollut huippua. Ihan totta! Jo teininä arvostin älyä ja kaikkinaista laatua miehessä. Mä olen itse oikein tyytyväinen mun miesmakuuni :D Se ei ole mitään massojen makua mutta laaduksta makua se on.

Ja Algoma/zxz: pidän tuosta asenteestasi! Se ei ole vaatimaton. Itseluottamus miehessä! ... se on ihanaaaa!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669463:
Nostin sulle sen ketjun just äsken, oli otsikko "Miksi suomalaiset luulee kaikkia tummaihoisia muslimeiksi" tai jotain vastaavaa :)

Kohta pitää katsoa yks Emmerdale taas, olen kuukauden jäljessä juonesta.
Okay, kiitti :). Nyt siis sen ketjun kimppuun!
 
äiti 44 v
Oisko tämä ketju nyt uskonnolliselta kantilta katsottuna tullut tiensä päähän (VIHDOIN!!)? Evoluutioasia on nyt paketissa ja viimeiset ajat käsitelty (vai onko??).
No ei todellakaan viimeisiä aikoja olla vielä muuta kuin tangentiaalisesti sivuttu!

Mutta ei oteta paineita, pohditaan kun/jos jaksetaan. Jahka jonkun hyvän lopunajan profetian esimerkiksi joku löytää niin eikun tänne vaan! Minäkin voin aktivoitua jossain vaiheessa mutta on viime aikoina tuo poliittinen mielipiteenvaihto vienyt kaiken ajan.

Scripta

Jos joskus täällä ei ole hyvää luettavaa niin TUOLLA kyllä on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22669494:
No ei todellakaan viimeisiä aikoja olla vielä muuta kuin tangentiaalisesti sivuttu!

Mutta ei oteta paineita, pohditaan kun/jos jaksetaan. Jahka jonkun hyvän lopunajan profetian esimerkiksi joku löytää niin eikun tänne vaan! Minäkin voin aktivoitua jossain vaiheessa mutta on viime aikoina tuo poliittinen mielipiteenvaihto vienyt kaiken ajan.

Scripta

Jos joskus täällä ei ole hyvää luettavaa niin TUOLLA kyllä on!
http://www.uusielama.net/images/ue7_10.pdf. Sivut 6-7. Tämä tuli ekana mieleen. Aika poliittista kamaa tuolla sun linkissä ja mä oon nyt niiiiin väsy, että politiikkalohko aivoista on jo sammuksissa. Vaikka ei silti, on se vaan mielenkiintoista.
 
äiti 44 v
http://www.uusielama.net/images/ue7_10.pdf. Sivut 6-7. Tämä tuli ekana mieleen. Aika poliittista kamaa tuolla sun linkissä ja mä oon nyt niiiiin väsy, että politiikkalohko aivoista on jo sammuksissa. Vaikka ei silti, on se vaan mielenkiintoista.
Pistin tuon linkin feivöritseihin, katson huomenna. Ana Paula näytti siinä kannessa olevan, onkin loistava laulaja. Mutta nyt en jaksa minäkään enää enempää, painun pehkuihin! Nähdään taas?

Halla-ahosta vielä kuitenkin sen verran että kirjoittaa hyvin kansantajuisesti ja yksinkertaisesti, helppolukuista. Suosittelen, sopii uskiksillekin vaikka J H-a käsittääkseni on ateisti.
 
äiti 44 v
No nyt luin ja kaksi asiaa tuli päällimmäisenä mieleen. Eka on että miksi muka Minos ei kertonut profetiaa, ja kuinka hän muka unohti sen?

Toinen on väite että Jeesuksen toinen tulemus tapahtuisi Minoksen elinaikana (eikös se vanha nainen noin sanonut että Minos tulee J:n paluunkin näkemään vai muistanko väärin?). No mies on nyt 85v.

Olen katsonut muutamia David Pawsonin opetuksia lopunajoista ja hän on kertonut mitä Raamattu kertoo lopunajan merkeistä joiden on toteuduttuva ennenkuin Jeesus tulee takas. Ja Pawsonin mukaan näistä on toteutunut vasta osa. Eli näinollen hän opettaa että Jeesus ei voi tulla huomenna, aikaa pitää kulua senverran että nuo merkit saavat sen ajan mitä ne toteutuakseen tarvitsevat.

Että enpä tiedä tuosta tekstistä. Minusta nuo profetian kohdat melkolailla muistuttavat (ainakin pääpiirteissään) David Wilkersonin (Nicky Cruz, Juokse Poika Juokse) profetiaa lopunajoista jonka hän sai 1970-luvulla. Siitä on kirjakin, meilläkin on se täällä kotona. Kirja on painettu 1970-luvulla.

Toisaalta taas , jos kaksi ihmistä saa profetian lopunajoista ja profetia on OIKEA eli Jumalan antama eikä ihmisen omaa mielikuvitusta niin toki silloin nuo profetiat väkisinkin toisiaan muistuttavat!

Tuo laittoi myös miettimään, mitä mamuille tapahtuu (turvapaikkaturisteille ja sossusyöttiläille). Tuostahan sai sen käsityksen että jotain Hitlerin keskitysleirien kaltaista voisi tapahtua? No sellaista ei ole nyt Suomessa eikä muuallakaan näkyvissä. Pikemminkin "kunniakansalaiset" dominoivat ja lainsäädäntöämme pyritään muuttamaan siten että kantasuomalaisten ja alkuperäisten eurooppalaisten asemaa kiristetään tukalammaksi ja shariaa ollaan puskemassa läpi mikä kylläkin tekee meidän elämästämme sitten keskitysleirien kaltaista jos emme käänny islamiin.

Mutta hyvä juttu, pistä lisää jos löytyy.
 

Yhteistyössä