Mies on harrastanut seksiä "loppuun asti" viime yönä ja minä olen nukahtanut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "uni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en voihki jos en ole kiihottunut lähelle orgasmia, liikun kylläkin, mutta esim. kylkiasennossa (josta oli kyse ap:n tapauksessa) on aika hankala kovin aktiivisesti liikkua niin että lisäät nautintoa, muissa asennoissa toki huomattavasti enemmän.

Jos voihkisin vain siksi että seksissä kuuluu tehdä niin niin se on mun mielestä teeskentelyä. Siksi en myöskään ymmärrä naisia jotka voihkivat ja pitävät mekkalaa yhdynnässä mutta eivät kiihotu lähellekään orgasmia (tämä taas ihan oma mielipide).

No jaa tuo on sun kokemus, mutta muista että on myös muita kokemuksia. Ei mulla ainakaan ole tarvetta voihkia ilman hyvänolon tunnetta.

[QUOTE="vieras";22646122]Voi voi, seksiä on niin monenlaista ja monesta tyylistä voi nauttia. Kyllä mä tykkään joskus harrastaa esim aamulla peiton alla, puoliunisena silmät kiinni kun mies lykkää takaata, ja ei siinä mitään voihkintaa kuulu ja sehän siinä on parasta että saa maatta paikallaan ja vaan nauttia!

Tietysti joo jokainen on omanlaisensa persoona ja toisilla on aina äänitehosteet päällä.[/QUOTE]

En mä ole koskaan kovin äänekäs, että miksi taas vedettiin ääripäähän. Mähän puhuun voihkimisesta. Mä en edes yhden panon aikana tykkää pelkästään siitä hitaasta ja rauhallisesta panosta. Siis voi olla alkuun sitä, mutta kyllä sen pitää kiihtyä loppua kohti.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jos mulle joku mies tekis noin, että jatkaas panemista kun olen nukahtanut niin nostaasin helvetinmoisen metelin tuosta! Tuo on raiskaus ja kyllä pitää saatana miehen tajuta lopettaa jos noin nukahtaa!

Peesi x 1000.

Uskomatonta miten monet täällä suostuu olemaan pelkkiä panopuita.

En mä ole koskaan kovin äänekäs, että miksi taas vedettiin ääripäähän. Mähän puhuun voihkimisesta. Mä en edes yhden panon aikana tykkää pelkästään siitä hitaasta ja rauhallisesta panosta. Siis voi olla alkuun sitä, mutta kyllä sen pitää kiihtyä loppua kohti.

Ja mitenköhän vedin ääripäähän? mistään muusta en ole puhunut kuin voihkimisesta. Ja mä voin hyvin olla voihkimattakin joskus. Eli koska meillä kaikilla on erilaiset mieltymykset ja erilaista seksiä niin hyvinkin voi mies panna huomaamatta että nainen on nukahtanut. Sä et tykkää, joku muu tykkää.

[QUOTE="vieras";22646330]Ei saatana! MINKÄLAISTA seksin tarvii olla, että ämmä nukahtaa? :D:D:D

Toivon mukaan en itse koskaan saa niin huonoa munaa :D.[/QUOTE]

Toiselta kantilta, väsyneenä se voi tuntua niin hyvältä että siihen voi nukahtaa.

[QUOTE="vieras";22646298]Peesi x 1000.

Uskomatonta miten monet täällä suostuu olemaan pelkkiä panopuita.[/QUOTE]

Ja mitenköhän tuo nyt sitten liittyy pelkkänä panopuuna olemiseen jos mies jatkaa panoa kun vaimo nukahtaa eikä välttämättä edes huomaa? voi herramandeera

Asiasta toiseen -Kyllä se meillä mies on rattopoika jos pitää valita olenko mä panopuu vai mies...

Yhteistyössä