Niin kuin miten, itse mies runkkaisi vai? On jo naurettava ajatuskin että ensi nussii ja sit alkaisi runkkaamaan kun nainen niin vaatii.
No nainen voi hoitaa asian loppuun. Aika kummallista jos et tuota tajunnut.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin kuin miten, itse mies runkkaisi vai? On jo naurettava ajatuskin että ensi nussii ja sit alkaisi runkkaamaan kun nainen niin vaatii.
No nainen voi hoitaa asian loppuun. Aika kummallista jos et tuota tajunnut.![]()
Mä en voihki jos en ole kiihottunut lähelle orgasmia, liikun kylläkin, mutta esim. kylkiasennossa (josta oli kyse ap:n tapauksessa) on aika hankala kovin aktiivisesti liikkua niin että lisäät nautintoa, muissa asennoissa toki huomattavasti enemmän.
Jos voihkisin vain siksi että seksissä kuuluu tehdä niin niin se on mun mielestä teeskentelyä. Siksi en myöskään ymmärrä naisia jotka voihkivat ja pitävät mekkalaa yhdynnässä mutta eivät kiihotu lähellekään orgasmia (tämä taas ihan oma mielipide).
Alkuperäinen kirjoittaja häpeä itserakas lahna;22646132:Just tollasta lahnaa ei kukaan haluakaan nussia kuka vaan makaa hiljaa ja vaatii helvetinmoisen työn että pääsee edes naimaan sinua.
No sen takiahan se piti lopettaakin kun nainen haluaa nukkua, miten se nainen sitten jaksaisi hoidella miehen loppuun.
No jaa tuo on sun kokemus, mutta muista että on myös muita kokemuksia. Ei mulla ainakaan ole tarvetta voihkia ilman hyvänolon tunnetta.
kuuluuko tämmöiset seksijutut tänne?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Jos mulle joku mies tekis noin, että jatkaas panemista kun olen nukahtanut niin nostaasin helvetinmoisen metelin tuosta! Tuo on raiskaus ja kyllä pitää saatana miehen tajuta lopettaa jos noin nukahtaa!
Jos mulle joku mies tekis noin, että jatkaas panemista kun olen nukahtanut niin nostaasin helvetinmoisen metelin tuosta! Tuo on raiskaus ja kyllä pitää saatana miehen tajuta lopettaa jos noin nukahtaa!
En mä ole koskaan kovin äänekäs, että miksi taas vedettiin ääripäähän. Mähän puhuun voihkimisesta. Mä en edes yhden panon aikana tykkää pelkästään siitä hitaasta ja rauhallisesta panosta. Siis voi olla alkuun sitä, mutta kyllä sen pitää kiihtyä loppua kohti.