hdhdgdg
Tää ap on joku täysflippaaja, monella nimimerkillä tässäkin ketjussa. Varmaan siksi että kaikki luulis ettei se ole yksin mielipiteidensä kanssa.
Pitää korjata: Kuvassa "sopimattomassa asussa" esiintynyt nuori mies on tyttärenpoikani, ei oma poikani. Muuten kaikesta samaa mieltä.Tässä ketjussa on jo ajat sitten kerrottu, että Mummeliisan lapsella oli tuolla alla haalari. =)
Kiitos itsellesi kauniista sanoista.
En ole loukkaantunut. Kuten jo jossain vaiheessa aiemmin kirjoitin. Tämä oli hyvä ketju mm. siksi että tuli annettua linkki blogiin muutamalle mukavalle ihmiselle. Sain myös syyn kirjoittaa tuon pitkän sepustukseni yksityisyydestä ja sen puutteesta selvennykseksi sellaisille asiallisille, jotka ovat asiaa miettineet.Minä olen sitten ap, enkä nyt niin pahalla kysynyt, ihan ehkä taustavaikuttimena tosiaan oma närkästyminen työssäni. Pahoittelut Mummeliisalle, jos loukkaannuit. Tarkoitukseni ei ollut. Olet mielestäni hieno ihminen!
Samaa mieltä olen, eli kun pysyy kannassaan, on vahva, myöntää virheensä jne. voi olla itseensä tyytyväinen ja se on paras palkinnon antaja
Uih, anteeksi, sitä en huomannut. :ashamed: Mutta joo, kyllä mä uskon että sä osaat pukea niin lapset kuin lapsenlapsetkin. =) Kiva saada linkki sun blogiin, vaikutat ihmiseltä, johon olisi mukava tutustua.Pitää korjata: Kuvassa "sopimattomassa asussa" esiintynyt nuori mies on tyttärenpoikani, ei oma poikani. Muuten kaikesta samaa mieltä.
On se vaan niin kiva että laitat ihan lappua kotiin. Mikä on vähäinen vaatetus? Kysytkö lapselta että onko hänellä kylmä/ kuuma vai ihanko vaatteita katsomalla teet johtopäätöksen että nyt on liian vähän päällä?Mä huolestun aina jos joku tulee kouluun liian vähissä vaatteissa ja laitan lappua kotiin.
Voi herran jumala, ihan yhtä topatulta tuo lapsi näyttää tuossa kuin muutkin lapset! Ei tulisi pieneen mieleenkään epäillä että on välikausihaalari tai että vähemmän vaatetta kuin muilla. Voi että voi joillakin sitten olla köyhä elämä!!!
Minä taisin tavallaan jo vastata omalta osaltani tähän, mutta yritän uudelleen.ÄLKÄÄ nyt hyvät ihmiset laittako nettiin LASTENNE kuvia. Omaa naamaa voitte näytellä mut antakaan lasten olla.
Ihan naapurissa asutVöyrillä.
Pieni kylä Vaasan lähellä.
Hih, en ole tainnut vielä löytää omaa tyyliäni Tai sitten olen köyhän miehen versio Mika Waltarista, eli tyylien sekamelska onkin se omin lajini. Parhaiten taitavat iskeä hiukan humoristisimmat juttuni, mutta tällä hetkellä uusin kokeilu oli lastenkirja, jonka käsiksen olen lähettänyt kahteen kustantamoon. Katsotaan nyt... Muuten kirjoitan eksistentiaalista angstia puhkuvista novelleista jännäreihin Kauheaa, kun aina on 5 eri käsistä, joita kirjoittelen yhtä aikaa. Mutta totta puhuen halusin vain sanoa, että olet palstaidoliniKiitos. On mukavaa kuulla, että on koskettanut.
Millaista tekstiä kirjoitat?
Se on ihmisellä joku tarve esiintyä ja paljastella itseään joka näin tekee. Ihan tämän päivän tuotosten perusteella on hänellä takuulla joku myssy-dg.En ymmärrä miksi elämä pitää jakaa netissä tuntemattomien kanssa. Ja varsinkaan niin että osallisena on lapset jotka ei itse osaa vielä päättää haluaako ne olla esillä. Mutta toki sinulla siihen on oikeus. En siis tuomitse, mutta huolettaa tällainen suuntaus nykypäivänä.
Vastasin kysymykseen MIKSI parhaani mukaan.En ymmärrä miksi elämä pitää jakaa netissä tuntemattomien kanssa. Ja varsinkaan niin että osallisena on lapset jotka ei itse osaa vielä päättää haluaako ne olla esillä. Mutta toki sinulla siihen on oikeus. En siis tuomitse, mutta huolettaa tällainen suuntaus nykypäivänä.
Mitä pahaa siitä voisi seurata? Ei kukaan täysjärkinen sentään _aivan_ kaikkea nettiin pistä!En ymmärrä miksi elämä pitää jakaa netissä tuntemattomien kanssa. Ja varsinkaan niin että osallisena on lapset jotka ei itse osaa vielä päättää haluaako ne olla esillä. Mutta toki sinulla siihen on oikeus. En siis tuomitse, mutta huolettaa tällainen suuntaus nykypäivänä.
Sillä olis kyllä käyttöä täällä varmasti.LSI-nappi täytyy saada palstalle.
naapuri kyläläinen ilmottautuuVöyrillä.
Pieni kylä Vaasan lähellä.