K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
äkkiseltään musta tuntuis, että mulla menis toisinpäin: mitä rakastuneempi olisin, sinä raivokkaammin reagoisin toisen tavallaanpettämiseen. Sehän vain osoittaisi, että joko toinen ei musta piitannutkaan tai sitten se haluaa tahallaan mua loukata häijymmän kautta. Ja haluaisin uskoa rakastetusta, että tämä ei ole niin ilkeä ihminen. Noo, en osaa kuvitella pettämistä rakastuneena. Miten se onnistuu?
Tämä ex sitten myös tavallaan petti minua, samana päivänä kun erottiin heilutti peittoa yhden nyk. ystäväni kanssa. Tosi pahalta tuntui, mutta silloin olin valmis antamaan anteeksi, koska olin niin rakastunut. Onneksi asiat meni toisin ja nyt olen todella onnellisessa parisuhteessa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja häh;22638535:No ei kyllä voi sanoa, että mies olisi edes tavallaan pettänyt. Te olitte eronneet. Ja jos tuosta naisesta on tullut ystäväsi vasta jälkikäteen, niin siinäkään ei ole valittamista.
Asiat on sovittu kaikkien osapuolien kanssa eikä oo kaunaa toisia kohtaan.