nelosen häohjelma, lesbot hyi hitto!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oksetus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se riittää kieltämiseen ihan hyvin kun se ei ole normaalia.

Peesi.

Se että miljoona suvaitsevaa kärpästä pörrää ja huutaa "se on normaalia"" ei riitä tekemään siitä normaalia!

Joskin en minä homoilua laittomaksi ole julistamassa. En minä sentään muslimien kanssa samoilla linjoilla ole tässäkään asiassa. Heillehän homous on rikos josta seuraa kuolemanrangaistus.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v:
Peesi.

Se että miljoona suvaitsevaa kärpästä pörrää ja huutaa "se on normaalia"" ei riitä tekemään siitä normaalia!

Joskin en minä homoilua laittomaksi ole julistamassa. En minä sentään muslimien kanssa samoilla linjoilla ole tässäkään asiassa. Heillehän homous on rikos josta seuraa kuolemanrangaistus.

Et halua tappaa homoja, mutta haluat heidän pysyvän ahtaassa ja ahdistavassa kaapissa? Sehän tekeekin sinusta todella hyvän ihmisen! Vähän samaan tapaan kuin raiskaaja on parempi ihminen kuin sarjamurhaaja.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22615331:
Ei ap ahdasmielinen ole vaan NORMAALI.

Tämä että näitä lesboja ja homoja ympätään nykyään jokaiseen TV-sarjaankin näkyvästi on sellaista kansainvälistä aivopesua ja sateenkaarivallankumousta.

Kun aikanne katselette TV-sarjojen kivoja homppapoikia ja sieviä naisellisia lespotyttösiä niin kohta alkaa teistä normaaleistakin hinttarit ja lepsot lähimmäisemme vaikuttaa "ihan tavallisilta".

"Äiti 44" eli keskenkasvuinen teinipoika jatkaa briljanttien mielipiteidensä laukomista. Kyllä on hienon suvaitsevaisen kypsä kuva tästä nikistä syntynyt!
Kyllä varmaan jossain perämettän karavaaniparkissa "äiti neljäneloselle" kesällä maistuu pussikalja ja avarat mielipiteet sinkoilevat hankkijalippiksen läppää päin.
Oikein ihastuttava, rasistinen, homofobikko on löytänyt itselleen sopivan foorumin. Täällä tyhmyys tiivistyy.

[QUOTE="zxz";22615953]Dechs, mika sinun valmisteltu mielipide on homoudesta?[/QUOTE]
Hyvin neutraali. En pidä homoseksuaalisuutta ongelmana, ja käsittääkseni ne jotka pitävät kärsivät suurilta osin johdetusta ahdasmielisyydestä (jumalanpalvojia, useimmiten kasvatuksen syytä eikä niinkään omaa). Harvoinpa keneltäkään rationaaliselta ihmiseltä on mitään homovastaista kuulunut.

Tosin en myöskään pidä homoutta ylpeyden aiheena, koska se on absurdi ajatus. Vähän sama kuin ruskeahiuksiset pitäisi jotain brown hair pride -paraatia.

[QUOTE="Horuksen silmä";22615995]"Äiti 44" eli keskenkasvuinen teinipoika jatkaa briljanttien mielipiteidensä laukomista. Kyllä on hienon suvaitsevaisen kypsä kuva tästä nikistä syntynyt!
Kyllä varmaan jossain perämettän karavaaniparkissa "äiti neljäneloselle" kesällä maistuu pussikalja ja avarat mielipiteet sinkoilevat hankkijalippiksen läppää päin.
Oikein ihastuttava, rasistinen, homofobikko on löytänyt itselleen sopivan foorumin. Täällä tyhmyys tiivistyy.[/QUOTE]

Mitä pahaa siinä on jos juo pussikaljaa ja isuu karavaanari porukassa, luulisi nyt homojen puolesta puhujan hyväksyvän ihan kaikki mitä eteen tulee jopa porsaan nussittavaksi kun se ei ole luonnotonta teille.

[QUOTE="vieras";22616013]Etpä vastannut kommentin sisältöön.[/QUOTE]

:laugh: Etkö nyt tajua että homot ja lesbot on luonnottomia kaiken käsityksen mukaan, kaikki homot ja lesbot pitäisi laittaa keskenään omiin oloihinsa pilaamasta muuten niin hinoa kaupunki näkymää missä vain, eikö niin?

Hyvin neutraali. En pidä homoseksuaalisuutta ongelmana, ja käsittääkseni ne jotka pitävät kärsivät suurilta osin johdetusta ahdasmielisyydestä (jumalanpalvojia, useimmiten kasvatuksen syytä eikä niinkään omaa). Harvoinpa keneltäkään rationaaliselta ihmiseltä on mitään homovastaista kuulunut.

Tosin en myöskään pidä homoutta ylpeyden aiheena, koska se on absurdi ajatus. Vähän sama kuin ruskeahiuksiset pitäisi jotain brown hair pride -paraatia.

Kiitos asiallisesta vastauksesta, dechs.

Tämä ketju vahvistaa aiempaa käsitystäni että homoseksuaaleja paheksuvat lähinnä uskovaiset mielenhäiriönsä takia, ja sitten tietysti white trash -kansanosa. Enää pitäisi tietää, kuinka suurilta osin nuo ovat sama ryhmä :D

Viestejä luettuani huomasin että on pari ihmistä jotka puolustelevat viimeiseen asti homouden puolesta ja huomaa kyllä että vaikka eivät itse sano olevansa homoseksuaaleja niin todennäköisesti ne on ainakin bi-henkisiä, on normaalia kieltäytyä arvostamasta homoja millään muotoa mutta sitä ne bi/homot ei huomaa kun ovat silmälaput silmillä. Homous todettiin sairaudeksi vielä 1970 luvulla ja toivon että se todetaan vieläkin sairaudeksi.

[QUOTE="vieras";22615863]Et halua tappaa homoja, mutta haluat heidän pysyvän ahtaassa ja ahdistavassa kaapissa? Sehän tekeekin sinusta todella hyvän ihmisen! Vähän samaan tapaan kuin raiskaaja on parempi ihminen kuin sarjamurhaaja.[/QUOTE]

Minulla ei ole sellaista pakkomiellettä tuntea itseäni "hyväksi ihmiseksi" ettenkö uskaltaisi olla sitä mieltä mitä olen. Säälin teitä joiden elämää ohjaa "suvaitsevaisuus". Se on melkoisen ahdas ja valheellinen katsontakanta.

Tämä ketju vahvistaa aiempaa käsitystäni että homoseksuaaleja paheksuvat lähinnä uskovaiset mielenhäiriönsä takia, ja sitten tietysti white trash -kansanosa. Enää pitäisi tietää, kuinka suurilta osin nuo ovat sama ryhmä :D

zxz tuossa jo ehti sinua kiittää yhdestä asiallisesta vastauksesta, liian aikaisin mielestäni. Olisi vain odotellut seuraavaa aivopieruasi :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22616167:
Minulla ei ole sellaista pakkomiellettä tuntea itseäni "hyväksi ihmiseksi" ettenkö uskaltaisi olla sitä mieltä mitä olen. Säälin teitä joiden elämää ohjaa "suvaitsevaisuus". Se on melkoisen ahdas ja valheellinen katsontakanta.

Kovasti toivoisin, että jokainen äiti, isä tai lasten kanssa muuten tekemisissä oleva ihminen kärsisi "pakkomielteestä" tavoiteella teoillaan ja sanoillaan hyvää.
Pelottava ajatus, millainen kasvuympäristö on sellaisilla lapsilla joiden vanhempia säälittää hyvyyden tavoittelu.

Hei dechs, tunnen joitakuita jotka eivat ole uskovaisia hairikoita ja osa heista nakee homouden epanormaalina.
Heidan asenne voi olla kylla kulttuuri ohjelmoitua.

Aloin tässä miettimään. Mitäs sitten kun jonkun homokammoisen lapsi olisikin homo/lesbo? Lentäiskö pesästä nopeemmin ku ehtivät kissaa sanoa? Muuttuuko se mielipide silloin vai hylkäättekö lapsenne siltä seisomalta. Älkääkä sanoko ettei mun iida/eetu kullasta koskaan tule, ne kun ei välttämättä ajattele niin ahtaasti kuin sinä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22616188:
zxz tuossa jo ehti sinua kiittää yhdestä asiallisesta vastauksesta, liian aikaisin mielestäni. Olisi vain odotellut seuraavaa aivopieruasi :D

Aiti, Sina luultavasti tiedat ,etta arvostan mielipiteitasi ja tiedan mista puhut,mutta dechs'n mielipiteet ovat myos mielipiteita.

Itse olen vähän aikaa sitten tajunnut olevani lesbo. En ihastu koskaan miehiin, ainoastaan naisiin. Monet kuvittelevat että homoseksuaalisuus liittyy jotenkin erityisesti nimenomaan SEKSIIN, ei siihen ihastumiseen ja rakastumiseen, ja että lesbot ja homot olisivat jotenkin erityisen seksikeskeisiä. Ajattelevatko esimerkiksi heteronaiset jokaisesta vastaantulevasta miehestä, että olisipas hienoa harrastaa tuon kanssa seksiä? Katseletteko jokaista miestä sillä silmällä?? Minä en ainakaan naisia, vaikka olenkin lesbo.
Ihan yhtälailla ihastun ihmiseen, ja minusta on hirveän väärin ettei rakkautta ja onnea saisi tuoda esille tai se on väärin, koska kohteena on nainen! Surullista. Ihastun ihan siihen ihmiseen kokonaisuudessaan enkä mitenkään sairaalla tavalla ole vain seksin perässä. En edes koskaan ole vielä harrastanut seksiä naisen kanssa. Miesten kanssa kylläkin enkä saa siitä mitään irti.

Monet heteronaiset ajattelevat että miten joku voi ihastua naiseen. No minä voin ajatella että miten joku voi ihastua mieheen? Mitä heissä on sellaista joka saa muka ihastumaan? :D

En haluaisi tuntea näin, haluaisin olla hetero. Mutta ainoastaan sen vuoksi koska yhteiskunta ja muut ihmiset asettavat niin suuret paineet. Itselleni suuntautumisessa ei ole mitään ongelmaa, mutta kun aina kohtaa niitä jotka kammoksuvat toisten onnea, niin se haittaa.

Aloin tässä miettimään. Mitäs sitten kun jonkun homokammoisen lapsi olisikin homo/lesbo? Lentäiskö pesästä nopeemmin ku ehtivät kissaa sanoa? Muuttuuko se mielipide silloin vai hylkäättekö lapsenne siltä seisomalta. Älkääkä sanoko ettei mun iida/eetu kullasta koskaan tule, ne kun ei välttämättä ajattele niin ahtaasti kuin sinä.
Onhan rapakon toisella puolella "leirejä", joilla pyritään parantamaan homous. Todennäköisesti nämä laupiaat ihmiset laittaisivat lapsensa leirille.

Yhteistyössä