M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kai sen olisi voinut antaa jossain muussa tilanteessa. Mitä siitä tulee, jos siinä kättelyvaiheessa alkaa rönsyillä ja muutkin alkaa välittämään kaiken maailman kumminkaimojen tervehdyksiä. Toisaalta onpa muutakin keskustelunaihetta kuin ne hemmetin jokavuotiset koltut, alkaa mennä maku jo vähitellen koko kekkereistä.
Jos on ok tehdä mitä vain, lasten vuoksi. Voisin minäkin (jos linnassa olisin) vilkuttaa kättelyn jälkeen kameralle ihan vimmattuna ja huutaa "Hei Mamman mussukat!" kun lapset tulis siitä iloseks eiks ni? :xmas:
Tätä kyllä mietittiin pitkään eilen, että mikä ihmeen vähävaraisten keräyslappu sieltä tuli..Mutta oikeasti, jos se ihan pieneltä lapselta tuli, nii mikäs siinä. Enemmänkin media tuosta nauttii, kun saa revitellä "Haloselle tullutta vihakirjettä", melkein tuli kahvit ylös kun otsikon luin
)
. Ja sitten sun naama olisi lehdessä monta viikkoo etusivulla kun ruotivat sun syntyjä syviä.
Ei se kolmevuotias sitä kirjettä perille vienyt vaan hänen aikuinen äitinsä.Tyrmistyttääkö tää juttu siksi, että se on adoptoitu? Vai tyrmistyttääkö tosissaan, ettei 3 vuotiaalla ole asiaankuuluvia käytöstapoja?:xmas:
Niin ja sit sais suomen kansa ihastella, et ai kun hellusta, Klonkku siellä virnisteli ja vinkkaili kotona odotteleville sohvaperunoille, kun ne kerran halus! Eiks ois aika symppistä? :heart:
Kaikissa käytöksen kultaisissa kirjoissa kuitenkin sanotaan, että etiketin tehtävänä on osoittaa sydämen hienoutta. Etikettiin ei koskaan kuulu toisten kyttääminen ja nolaaminen.
Muaks:heart: Olisi. Ja sitten kompastuisit vielä just siinä kameroiden eessä...![]()
noi apupaput ja bingobangot vois jättää kutsumatta juhliin kokonaan.
Kompastuminen onnistuis yrittämättäkin, mä oon sen verran kohelo![]()
![]()
Siis sun on pAKKO päästä ensi vuonna Linnan juhliin.
*alkaa rustaamaan vihakirjettä kutsun toivossa*
Ei yhtään sen enempää kuin toisen tuomitseminen olematta itse paikalla. Mikäli viestin saaja ei ole tilanteesta loukkaantunut, ei meidän liene tarpeellista tuohtua hänen (tai etiketin( puolesta.
Vakavissasko luulet että Halonen tiedottais julkisesti olevansa loukkaantunut asiasta, jos pitäisi vieraansa toimintaa ääliömäisenä?Ei yhtään sen enempää kuin toisen tuomitseminen olematta itse paikalla. Mikäli viestin saaja ei ole tilanteesta loukkaantunut, ei meidän liene tarpeellista tuohtua hänen (tai etiketin( puolesta.