Mun mielestä se on karsea linnanjuhlapuvuksi. Sopisi jonnekin muualle, muttei linnaan. Liian lyhyt ja tönkön näköinen. Onko Umaya muuten raskaana?Umaya Abu-Hannalla upea puku!
Mun mielestä se on karsea linnanjuhlapuvuksi. Sopisi jonnekin muualle, muttei linnaan. Liian lyhyt ja tönkön näköinen. Onko Umaya muuten raskaana?Umaya Abu-Hannalla upea puku!
Minen tiiä mitä ajattelisin siitä... Entäs se yksi musta-oranssi hirvitys?! Ai kamala!Mikä ..ttu toi Umaija apuhannan puku on?
Koska miehillä on niin samanlaiset puvut kaikilla.Miksi kommentoitte vain naisten pukuja?
Joo, mutta ei kai sillä ole väliä? Päinvastoin, musta olisi hölmöä hankkia joka vuodeksi uusi puku.eiks sil oo toi aina :ashamed: mä oon nähny sen monen monta kertaa toi päällä... Siis presidentillä
Umaya Abu-Hannalla upea puku!
Samaa mieltä. Veti kyllä järkytyksestä mykäksi.Umayya Abu-Hannahin puku on aika kaamea, vaikka sitä upeaksi väittävät.
Samaa arvelin minäkin. Mutta ei se suloinen tyttö pukua yhtään paremmaksi tehnyt.Umayahan on melkein 50. Eikö se adoptoinut tytön Etelä-Afrikasta? Siinä puvussa se musta tyttö oli varmaan adoptiotyttö.
Mistä maasta Umaya olikaan kotoisin? Jos siellä naisilla on tuon mallisia pukuja?.... en tiiäUmayahan on melkein 50. Eikö se adoptoinut tytön Etelä-Afrikasta? Siinä puvussa se musta tyttö oli varmaan adoptiotyttö.
Juu, sama tuli mullakin mieleen. :ashamed:Päivi Räsäsellä on hääpuku???