Siis..onko SE raskaana??!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vilukissa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vilukissa"

Vieras
Asiahan ei minulle tod. kuulu :ashamed:...:D...eikä ole tapanani päivitellä :ashamed:...:D...mutta ;) mun juorukalenteri on urgammal :D, joten...onkos se tuo Vähemmän Valosa Vappu raskaana :whistle:?!

Oletan, että täällä on uusin versio päivitetty ko.asiasta :B):...
 

Yhteistyössä