Ahhahhaa, just joo. Ne jotka elää siivosti eikä mene mukaan kaikkeen tyhmään ja rikolliseen ei saa syyllistää?! Voi helkkari mikä heittoTe jotka ette ole huumeriippuvuutta kokeneet, ette ole myöskään oikeutettuja syyllistämään.
Ai hyvin menee?! Jos Sarah on huostaanotettu ja Siru taas narkkaa...jep jep...Pääasia että tuolla Sirulla ja hänen perheellään menee nyt hyvin. Ja että hän on vierottautunut huumeista! Mitä hänen sitten olisi pitänyt tehdä? Jatkaa käyttöä?
Kehuako pitäisi? Sanoa, että hienoa kun käytät huumeita ja mahtavaa, että repsahdit? Vai helpottaa toisen syyllisyyttä valehtelemalla, ettei retkahduksista haittaa ole? Tiesitkös, että nikotiinista aiheutuu voimakkaammat vieroitusoireet kuin esim. heroiinista? Ja tälläkin palstalla on monia, jotka ovat tupakasta pystyneet vierottautumaan. Huumeiden aiheuttamista vierotusoireista on tehty liioiteltu mörkö, muutettu asiaksi, joka on suurintakin suurempi. Sitä se ei kuitenkaan ole.Itse olen entinen narkki, nykyään äiti, itse olen myös ollut Järvenpään sosiaalisairaalassa. Te jotka ette ole huumeriippuvuutta kokeneet, ette ole myöskään oikeutettuja syyllistämään.
Ahaa ja mistä minä olisin voinut sen tietää? Ja tuskinpa sinäkään tiedätAi hyvin menee?! Jos Sarah on huostaanotettu ja Siru taas narkkaa...jep jep...
Onko näin, surullista?Ai hyvin menee?! Jos Sarah on huostaanotettu ja Siru taas narkkaa...jep jep...
Ohjelman lopussa on asiasta tekstinä, että Sirulta on otettu lapsi huostaan ja hän käyttää taas aineita.Ahaa ja mistä minä olisin voinut sen tietää? Ja tuskinpa sinäkään tiedät
Ja muuten, tosi on, jos ei ole ollut huumeriippuvainen niin ei tiedä mitä se todellisuudessa on. Että ihan turha vinkua siellä. Se on tosiasia.
En minäkään esimerkiksi tiedä että millaista on kun oma lapsi kuolee, ja en todellakaan mene kenellekään selittämään että juu kyllä minä ymmärrän.
Oli vai? En huomannut.Ohjelman lopussa on asiasta tekstinä, että Sirulta on otettu lapsi huostaan ja hän käyttää taas aineita.
Eikä lukenut. siinä luki, että jos siru retkahtaa käyttämään aineita, lapsi huostaanotetaan.Ohjelman lopussa on asiasta tekstinä, että Sirulta on otettu lapsi huostaan ja hän käyttää taas aineita.
Eihän ollut vaan että "Jos Siru alkaa taas käyttämään huumeita, otetaan lapsi huostaan".Ohjelman lopussa on asiasta tekstinä, että Sirulta on otettu lapsi huostaan ja hän käyttää taas aineita.
Ahaa, minä en huomannut. Huomasin vain tekstin jossa oli että Sarah otetaan huostaan jos Siru alkaa käyttämään. Siinä Tulevaisuus-tekstin jälkeen.Ohjelman lopussa on asiasta tekstinä, että Sirulta on otettu lapsi huostaan ja hän käyttää taas aineita.
Älkää viitsikö jauhaa tällast paskaa luuskatAi hyvin menee?! Jos Sarah on huostaanotettu ja Siru taas narkkaa...jep jep...
Eikä ollut, siinä luki että JOS Siru retkahtaa, lapsi otetaan huostaan.Ohjelman lopussa on asiasta tekstinä, että Sirulta on otettu lapsi huostaan ja hän käyttää taas aineita.