äiti 44 v
No et sinä sitten ihan nuija olekaan.Tämä oli odotettavissa.
No et sinä sitten ihan nuija olekaan.Tämä oli odotettavissa.
Tämä on jo pahempi Venäjän Suomen suhteille, kun on tuo englanninkielinen tekstitys. Toivotaan ettei Medvedev ja Putin kattele Youtubea kovin ahkeraan... . Kuitenkin tuo Venäjä on melko suuri maa. Onneksi meillä on kyllä hyvän pojanvonkaleet, jotka Suomea varmasti puolustaa urhoollisesti !Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603773:Vöyrin marssi, silvuplee
YouTube - Vöyrin marssi
On tuo kielenkäyttö ollut kyllä tolkutonta sota-aikana!
No mikähän se Ryssän tarkoitus ja toimintansa sanoma tosiaan mahtoi olla (ja on tänä päivänäkin)? Sitäpä mietit, ankarasti ja pitkään.Kerro nyt minullekin mikä se sanoma oli? Tappakaa naapurikansoja?
No se oli kyllä ihan Raamatusta, ei TV shopista. Harmi, kun sun sivistystasosi ei ole kovin korkealla . Lähinnä se vaikuttaa tähän keskustelun tasoon radikaalisti.Ei taas tätä tasottominta mahdollista markkinointia. "Osta tv-shopista onnellinen elämä satasella, kaverisi jotka väittävät sinulle tämän olevan huuhaata ovat dorkia!" Joopa joo.
Saisin ehkä arvonimen " Maan äiti".Mutta hei, kovin moni ei olekaan päässyt Suomen historian kirjoihin ja kansiin!
Siinä kyllä riittää miettimistä, monelta kantilta. Koskahan tuo peti kutsuu, että pääsis tästä pois..Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603795:Me täällä ollaan jo kuukauden yöt pohdittu rakennuskannan homeongelmaa ja Jumalan kostoa!
Eikö sun äiti opettanut sulle että pitää tarjota muillekin jos niiden nähden syö?
Meillä on TIETO että oikeassa ollaan.Eihän tuo muuta mitään mihinkään suuntaan. Molemmat ovat silti sitä mieltä että heillä on oikea jumala. Ihan ilman mitään sen kummempia perusteita. Jos sinä olisit syntynyt Saudi-Arabiaan muslimiperheeseen, olisit todennäköisesti yhtä harras muslimi kuin mitä nyt olet kristitty.
Uskontojen laittaminen paremmuusjärjestykseen oikeellisuuden perusteella on mahdotonta, koska yhdenkään ei ole todistettu olevan oikeassa. Sinun uskosi on yhtä huono kuin musliminkin.
Se ois aika hyvä! Sä edustat suomalaisnaisen sisua, isänmaallisuutta, perinteisiä arvoja ja et varmaan kaihtais tarttua nuijaan tai johonkin jämäkämpäänkin, jos rakasta kotiamme uhattaisiin millään tavoinAlkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603798:Saisin ehkä arvonimen " Maan äiti".
Jotenkin niin lakoninen kommentti että kirvoitti naurut ihan ääneen täälläSiinä kyllä riittää miettimistä, monelta kantilta. Koskahan tuo peti kutsuu, että pääsis tästä pois..
Mä oon jo pitempään ihmetellyt tota poppariporukkaa. Niinku tää ois joku leffa, johon tullaan, syödään popparit ja lähdetään kotio. Ei mitään kommentteja, ei suuntaan, eikä toiseen. Ja talot senkun lahoaa ja homehtuu ja ihmiset eroo kirkosta vastoin parempaa ymmärrystä .
Minä kyllä tartun nuijaan paljon vähäisemmistäkin syistä, voitte luottaa minuun.Se ois aika hyvä! Sä edustat suomalaisnaisen sisua, isänmaallisuutta, perinteisiä arvoja ja et varmaan kaihtais tarttua nuijaan tai johonkin jämäkämpäänkin, jos rakasta kotiamme uhattaisiin millään tavoin
Se ois kyllä aika paha. Sinä sitten selittelisit, että ei kun mä juttelin uskisten kanssa ja koitin evankeliseerata nuijia ja pöllöjä .Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603818:Minä kyllä tartun nuijaan paljon vähäisemmistäkin syistä, voitte luottaa minuun.
Kohta mun pitää kyllä jättää tämä meidän yöllinen kimppakiva kesken ja lähteä nukkumaan, minähän olen huomenna anoppilassa ihan kalpea ja vapiseva! Luulevat että olen kankkusessa.
Mutta se on totuus, että uskisten, pöllöjen ja nuijien kanssa minä nykyään seukkaan. Ja minä en häpeä sanoa totuutta teistä, millaista porukkaa te olette.Se ois kyllä aika paha. Sinä sitten selittelisit, että ei kun mä juttelin uskisten kanssa ja koitin evankeliseerata nuijia ja pöllöjä .
hmm...illan jännitysmomentti . Nyt tääkin lähtee! Hyvää yötä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603825:Kyllä nyt kaadun sänkyyn.
Hyvät yöt ja oikein hyvää itsenäisyyspäivää kaikille! Polttakaahan kynttilöitä, mekin tullaan kotiin kynttilöitä polttamaan ja Linnan juhlien pukuja repostelemaan! Ja kiva nähdä, taapertaako valelääkäri, imaami Anas Hajjar Halosen käteltäväksi tällä kertaa tittelillä imaami, lääkäri, tohtori vaiko atk-asiantuntija.
Kiva! Mä respectaan sua siitä, ettet häpeä mua!Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603826:Mutta se on totuus, että uskisten, pöllöjen ja nuijien kanssa minä nykyään seukkaan. Ja minä en häpeä sanoa totuutta teistä, millaista porukkaa te olette.
Yötä! Palaillaan!hmm...illan jännitysmomentti . Nyt tääkin lähtee! Hyvää yötä :heart:
Oletin, että olisit ymmärtänyt viitanneeni nimenomaan raamatun markkinoinnin tasoon. Koska tuo "jos kaverisi sanoo tätä roskaksi, se o iha tyhmä", ei todellakaan mikään kovin tasokas myyntipuhe ole.No se oli kyllä ihan Raamatusta, ei TV shopista. Harmi, kun sun sivistystasosi ei ole kovin korkealla . Lähinnä se vaikuttaa tähän keskustelun tasoon radikaalisti.
Voi höpö höpö. Teillä on usko.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22603803:Meillä on TIETO että oikeassa ollaan.
Mistä tiedät, kuinka paljon kukakin on pohtinut sitä kirkosta eroamistaan? Ehkä he ymmärtävät asian hyvin? Sitäpaitsi, jos olet herätyskristitty, eikö sinun pitäisi olla sitä mieltä, että luterilaiseen kirkkoon kuulumisella ei ole merkitystä?Alkuperäinen kirjoittaja uskis:Ja talot senkun lahoaa ja homehtuu ja ihmiset eroo kirkosta vastoin parempaa ymmärrystä .
No eiköhän tuo ollut lähinnä vitsiksi tarkoitettu . Toivottavasti ymmärtävät sen hyvin. Mulle ainakin luterilaiseen kirkkoon kuuluminen/kuulumattomuus ei ole mikään kevyt juttu. Vaikkakaan sillä ei ole todellakaan merkitystä pelastuksen kannalta, mihin kirkkokuntaan/seurakuntaan kuulut.Mistä tiedät, kuinka paljon kukakin on pohtinut sitä kirkosta eroamistaan? Ehkä he ymmärtävät asian hyvin? Sitäpaitsi, jos olet herätyskristitty, eikö sinun pitäisi olla sitä mieltä, että luterilaiseen kirkkoon kuulumisella ei ole merkitystä?
Niin, siis nytkö jo.....Onks tää ketju nyt siis kuollut vihdoinkin?