Monikulttuurinen bussiyllätysrakastelun kohteena lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tutkija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tutkija";22592867]Käsitellään suljetuin ovin (=lapsi) eikä ihonväriä ilmaista.

Kiitoksia vihreät, vasurit ja rkp kun kulttuuri rikastuu.

Itse äänestän persuja.[/QUOTE]

Itsekin äänestän PerSuja.

Ja ihmekös tuo että yllätysrakastelun kohde oli lapsi. Rauhanuskontohan hyväksyy paitsi raiskauksen, myös pedofilian.

Mikä me olemme tuomitsemaan toisten kulttuurien käsitystä rakastelusta. Heillä on omat tapansa ja meillä omat.

...sehän on vissiin ihan ok jos raiskaavat omia lapsiaan. Siihenhän me EI VOIDA puuttua, heillä on kuulemma (viherpunafeministit sanoivat) oikeus omaan kulttuuriinsa.

Mutta jos yllätysrakastelukulttuuri alkaa kohdistua MEIDÄN toiskulttuurisiin lapsiimme, silloin velvollisuutemme on puuttua. Vaikka se rasismia suvaitsevien mielestä onkin.

Sveitsin uusi laki on hyvä: mamuraiskurit ulos Sveitsistä. (Tulevatko Suomeen?)
Samanlainen laki meillekin, kiitos!

Näin Iranissa: "Toinen nainen" hirtettiin, poika potkaisi tuolin alta
03.12.2010 - 12:10 (09:38) - Kommentit: 35

Shahla Jahed, 40, on hirtetty teheranilaisessa vankilassa erittäin monivaiheisen ja kummallisen prosessin jälkeen, kertoo Daily Mail.

Tapahtumasarjan keskiössä on entinen iranilainen jalkapallotähti Nasser Mohammad Khani. Jahed oli ollut jalkapalloilijan "tilapäinen vaimo" eli rakastajatar.

Nasser Mohammad Khanin varsinainen vaimo puukotettiin kuoliaaksi vuonna 2002. Jahed saatiin tunnustamaan puukotus ja seurauksena oli kuolemantuomio. Ihmisoikeusaktivistit ovat vakuuttuneita siitä, että tunnustus pakotettiin naisesta ulos.

Omituisen näytelmän huipensi itse tuomion toteutus. Jalkapalloilijan poika potkaisi tuolin hirtettävän alta.

Vielä hetki ennen hirttotuomiota Jahedille anottiin armoa, mutta siihen ei suostuttu. Paikalla oli lehden tietojen mukaan myös Nasser Mohammad Khani, mutta hän ei sanonut mitään.

Shiia-muslimien keskuudessa ns. tilapäiset avioliitot ovat kiistanalainen, mutta periaatteessa tarpeen mukaan käytössä oleva tapa. Jahed oli ollut ns. tilapäinen vaimo.

Ahaa..ja mihin tää sitten liittyy?

Poliisilla vahva näyttö bussiraiskauksesta
Turun Sanomat 3.12 2010 18:23:55

Poliisin tutkinta etenee viime viikon maanantaina tapahtuneessa epäillyssä bussiraiskaustapauksessa. Bussi liikennöi Turusta Ruskon suuntaan. –?Uskon, että meillä on hyvät näytteet rikospaikalta, ja kun niiden tutkimukset valmistuvat, ne tulevat vääjäämättä kertomaan tosiseikkoja, tutkinnanjohtaja Veikko Koiranen sanoo. Turun Sanomien tietojen mukaan uhri on nuori.

Koiranen ei halua ottaa asian sisältöön kantaa eikä kommentoi esimerkiksi uhrin ikää.

–?Jos asia käsitellään oikeudessa, voisin kuvitella, että se käsitellään suljetuin ovin ja aineisto julistetaan salaiseksi, Koiranen muotoilee.

Poliisilla ei ole tietoa, onko teosta epäillyllä aiempia vastaavia tekoja kontollaan. Teosta epäilty bussikuski on ollut pidätettynä ja kuulusteltavana, mutta on nyt vapaalla jalalla.

–?En näe mitään syytä, etteikö tapaus etene syyteharkintaan tämän hetken tiedoilla, Koiranen kuvailee tutkinnan etenemistä.

Näytteet ovat tutkittavana rikoslaboratoriossa Helsingissä. Tuloksia odotellaan parin viikon sisällä.

me kaikki olemme suomen rajojen ulkopuolella itse niitä pahoja ulkomaalaisia.

kuinka moni palstamamma tai palstamamman mies aloittaa lasten raiskaamisen astuttutaan suomen rajojen yli?

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22593909:
Juuri näin. Ulkomaiset kusipäät ulos maasta! Omissakin on täysi työ, painukoot rikasteet takaisin Afrikansarveen!

Mun puolestani uskonnot saisi vaikka kieltää. Vaikkakin olen huomenna menossa kahteen eri jumalanpalvelukseen. :D

Multa kerran yksi tummaihoinen kuski kysyi, että lähdetäänkö vähän ajelee sivuteille, ollessani yläasteikäinen. Bussi seisoi silloin asemalla, eli lähtöpysäkillä ja olin ainoa matkustaja. Kyllä pelotti ja toivoin että muitakin matkustajia tulisi pian.

Yhteistyössä