Nyt Axl Smith painostaa ja uhkailee uhrejaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ok, et syyllistänyt. Mutta puhut heistä halveksuen, mikä on kyllä yhtä alhaista.

Me kun ei tiedetä näistä naisista/tytöistä yhtään mitään, onko mukana esim. alaikäisiä, joten aika typerää lähteä puhumaan heistä rahastajina ja vertailla joihinkin julkkistyrkkyihin salarakkaisiin.
Näiden naisten luottamus ja yksityisyys on rikottu. He ovat uhreja. Ja jos uhri ei saa puhua ja kertoa, miltä hänestä tuntuu, niin aika helvetin julmaa rajoittamista ja kontrollointiyritystä. Just sitä samaa, mitä tämä Axl yrittää heihin käyttää.
Ei siellä uutisen mukaan yhtään alaikäistä ollut. Mutta joo, oli ehkä asiatonta vitsailua useimpia uhreja kohtaan, pahoittelen.

Mutta toisaalta, jos otetaan sadan naisen joukko jonkun julkkiksen entisiä heiloja, niin todennäköisesti siellä mukana on vähintäänkin yksi, joka jutulla yrittää itse pinnalle.

Axl Smith on vielä muutama päivä sitten yrittänyt hiljentää uhrejaan

Iltalehti uutisoi Axl Smithin lähestyneen painostavalla viestillä uhriaan vielä viime torstaina.

http://mvlehti.net/2016/03/15/axl-smith-on-viela-muutama-paiva-sitten-yrittanyt-hiljentaa-uhrejaan/

Iltalehden haastattelema nainen on saanut vielä viime torstaina Smithiltä viestin, jonka hän kokee painostavaksi. Nainen mukaan kyse on uhkailusta.

Naisen mukaan Smithin oli kirjoittanut:

“Jos asiaa puidaan oikeudessa, voit olla aika varma, että myös sinä joudut lehdistön käsiin.”

Smithin mielestä poliisi on “provosoinut naisia ja antanut tilanteesta vääränlaisen ja sokeeraavan kuvan“.

Nainen kertoo:

“Omasta mielestään Axl on jo saanut rangaistuksensa, koska hän on muun muassa menettänyt juontokeikkojaan.

Axl toivoi, että emme nostaisi syytettä, koska hän on julkisuuden henkilö. Hän kirjoittaa, että jos asia menee oikeuteen, todennäköisesti myös me naiset joudumme lehdistön käsiin ja meidät paljastetaan.

Axl on myös sitä mieltä, että hänen kärsimyksensä on pahempi kuin meidän.”

Nainen sanoo tuntevansa ahdistuneisuutta ja kärsivänsä univaikeuksista. Hän kertoo:

“On vaikea keskittyä mihinkään. Mietin paljon, mihin asti videot ovat levinneet ja kuka ne on nähnyt.”

Nyt kyseessä oleva parikymppinen nainen on sama, joka kertoi lauantain Iltalehdessä muutamiin treffeihin jääneestä suhteestaan Smithin kanssa. Treffailun loputtua kyseine nainen kuuli Smithistä seuraava kerran, kun tämä lähetti kuvaamilleen naisille joukkoviestin kuvauskaustista.

Seuraavana päivänä nainen oli saanut poliisilta kutsun tulla kuultavaksi. Nainen sai tietää, että eräs uhreista oli saanut haltuunsa Smithin muistikortin. Kyseisellä muistikortilla oli materiaalia toisesta tytöstä.

Myös Iltalehden haastattelemasta naisesta oli löytynyt video poliisin kotietsinnässä. Videon avulla poliisi oli jäljittänyt naisen.

Nainen kertoo:

“Smith on mustamaalannut poliisin toimintaa väittämällä, että me uhrit olemme nähneet poliisilaitoksella videoita toisistamme, mutta se ei pidä paikkansa.”

Lähde: iltalehti.fi (Elina Kirssi 15.3.2016

Ei siellä uutisen mukaan yhtään alaikäistä ollut. Mutta joo, oli ehkä asiatonta vitsailua useimpia uhreja kohtaan, pahoittelen.

Mutta toisaalta, jos otetaan sadan naisen joukko jonkun julkkiksen entisiä heiloja, niin todennäköisesti siellä mukana on vähintäänkin yksi, joka jutulla yrittää itse pinnalle.
Kaikkia uhrejahan ei vielä käsittääkseni ole tunnistettu/tavoitettu.

Jos joku haluaa Axln avulla otsikoihin, niin kaipa se olisi sen tehnyt jo suhteen aikana. Eihän kukaan tätä osannut ennalta nähdä, joten miksi olisivat odottaneet.

Nainenkin voi haluta ihan vaan hauskanpitoa ja seksiä ilman sitoumuksia, ja silloinhan tuollainen yksityisyydestään tarkka julkkis on paras kumppani, kun ei tarvitse pelätä joutuvansa otsikoihin. Tai niinhän nää naiset varmaan luuli.

Mitä ihmeen uhkailua tuo muka on? Tuohan on rikokseen syyllistyneen pyyntö ettei juttua reviteltäisi enempää. Jokainen sitten päättää itse mitä tekee, mutta ei tuossa ketään millään uhata. Se että jos oikeusprosessin aikana jonkun nimi ja naama tulisi lehtiin, se ei ole Axlin päätännässä. Ei hän voi uhkailla sellaisella mistä ei itse päätä.

Ihmeellistä tämä nykyinen kielikikkailu. Juuri samanlaista kun suvakille sanoo että maahanmuuttoa pitää rajoittaa koska se nostaa seksuaalirikosten riskiä tilastollisesti. Suvakit huutaa sitten kilpaa miten tämän sanoja uhkailee raiskauksilla ja toivoo niitä.

Puhukaa nyt oikeilla termeillä sentään!

Mitä ihmeen uhkailua tuo muka on? Tuohan on rikokseen syyllistyneen pyyntö ettei juttua reviteltäisi enempää. Jokainen sitten päättää itse mitä tekee, mutta ei tuossa ketään millään uhata. Se että jos oikeusprosessin aikana jonkun nimi ja naama tulisi lehtiin, se ei ole Axlin päätännässä. Ei hän voi uhkailla sellaisella mistä ei itse päätä.

Ihmeellistä tämä nykyinen kielikikkailu. Juuri samanlaista kun suvakille sanoo että maahanmuuttoa pitää rajoittaa koska se nostaa seksuaalirikosten riskiä tilastollisesti. Suvakit huutaa sitten kilpaa miten tämän sanoja uhkailee raiskauksilla ja toivoo niitä.

Älä sönkötä, mutiaisen nuolija!

Axl nimenomaan uhkailee naisia, sillä oikeus käsittelee tällaiset asiat nimettömästi. Kukaan ei naisten nimiä julkaise, ellei naiset itse tai Axl julkaise.

Tuo puoliähly todellakin uhkailee!

Manipulointi olisi hyvä sana mun mielestä kuvaamaan Axlin toimintaa.

Kuvittelin, ettei tuo Axl voi enää alemmas vajota, mutta näköjään voi. Nyt pitää jo uhkailla naisia. Ei ymmärrä katua tekoaan, vaan naiset ovat syyllisiä. Just. Melkoinen pelimies.

ihan sama mulle ketä Axl kotonaan kuvailee, pääasia että hoitaa tv-hommat hyvin.
en ole seurannut ko.tapausta, enkä aloita nytkään mv.tä klikkaamalla.
Jos juttu on niin HUUUUGE, OIKEA lehdistö kyllä kertoo ja juoruaa silmät päästään.
Ketähän janitskin kuvailee, ainakin varastaa muiden lehtien materiaalit ja lisäilee väliin omia sairasjuttuja.

taitaa Axlin menestys olla kova paikka mikromuna janitskille, varsinkin kun Axl on komea, toisin kuin pöhöttynyt sikanaamainen ryssä. :D
ps. ryssä joka muuten on tähän meneessä itse uhkaillut puolta suomea ja on poliisitutkinnassa. reps.

Älä sönkötä, mutiaisen nuolija!

Axl nimenomaan uhkailee naisia, sillä oikeus käsittelee tällaiset asiat nimettömästi. Kukaan ei naisten nimiä julkaise, ellei naiset itse tai Axl julkaise.

Tuo puoliähly todellakin uhkailee!
tästä sun kommentista näköö millanen pohjasakka lukoo mv plörinöitä ja vielä uskoo niihen.
Axlin pahin synti ettei ole blondi kuten sinä (tyhmäkin vielä).

Sole poka mikhän jos on kuva tai pari piparista. Ei ole ensimmäänen kuva tortusta, eikä kuule viimonen. Rumaa piirakkaa viitti ees kuvata, joten ylypiä siitä saa olla. Se on Akseli käsityömiehiä. Se on ylypiä homma se. Harvalla se pyssyy nykyään kaulin käres ku sorvatahan. On maailma männy ouroksi ku leivontakuvat on tärkeempiä asioita täs maailmas.

taitaa Axlin menestys olla kova paikka mikromuna janitskille, varsinkin kun Axl on komea, toisin kuin pöhöttynyt sikanaamainen ryssä. :D
ps. ryssä joka muuten on tähän meneessä itse uhkaillut puolta suomea ja on poliisitutkinnassa. reps.

Axlin menetys on pelkkä muisto enää.

Mistä tiedät, että Janitsin muna on mikro ja Axlin makro? Oletko yksi niistä onnekkaista videotähtösistä? :D:D

Janitski ei myöskään ole poliisitutkinnassa muuten kuin sinun unelmissasi :D

Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on tuosta mv- lehdestä? Miten se tähänkään liittyy. Ihan samoin iltasanomat on asiasta uutisoinut.

Axlin menetys on pelkkä muisto enää.

Mistä tiedät, että Janitsin muna on mikro ja Axlin makro? Oletko yksi niistä onnekkaista videotähtösistä? :D:D

Janitski ei myöskään ole poliisitutkinnassa muuten kuin sinun unelmissasi :D
kyllä tämä herra Janitskin on poliisitutkinnassa tällä hetkellä, hänestä on tehty useampikin tutkintapyyntö.

Munan koosta en tiedä, koska en kirjottanut tuota mikromunakommenttia, mutta veikkaisin että hyvinkin herra Janitskinilla voi ollakin tällainen ns.mikropenis. Useilla ison egon omaavilla narsisteilla on.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mikropenis

en ole seurannut ko.tapausta, enkä aloita nytkään mv.tä klikkaamalla.
Jos juttu on niin HUUUUGE, OIKEA lehdistö kyllä kertoo ja juoruaa silmät päästään.
.

Lue pysäyttävät tarinat: IS tapasi salakatselusta epäillyn Axl Smithin 4 naisuhria

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138093.html

Axl Smith luopuu Unicefin hyvän tahdon lähettilään tehtävästä: ”Voin auttaa parhaiten siirtymällä syrjään”

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001138162.html

Salakatselun uhri: Axl kuvasi seksiä myös kännykällä

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001137687.html

Salakatselusta epäilty Axl Smith ei juonna The Voice of Finlandin suoria lähetyksiä

http://www.iltasanomat.fi/voice-of-finland/art-2000001137403.html

..........................................................................................................

Axl on sananmukaisesti MUNANNUT kaiken!

onpa asia saanut suhteettomat mittasuhteet. en ole lukenut koko stooria, eikä edes kiinnosta, mutta harmi jos Axl ei juonna VOF enää joidenkin kiimasten kuminaamojen vuoks.

Yhteistyössä