Törmäsin tänään tuttuun, joka oli tietoinen (kiitos FB:n, oletan) siitä että olin poikani kanssa viime yönä päivystyksessä. Hän kysyi että mistä olen tulossa - vastasin että koulusta. Sitten hän kysyi, että missä poika on, isovanhemmillako? Sanoin pojan olevan kotona.
Tämä tyyppi säpsähti ja kiljaisi että "YKSINKÖ???". Sanoin, että ei toki, vaan isänsä ja siskonsakin kanssa.
"Osaako XXX hoitaa lasta?", hän kysyi.
Ööö, osaa. Totta hitossa.
"Saa annettua lääkkeet ja ruokaakin?", jatkoi hän hieman epäuskoisena.
Ööö, kyllä. Ihan osaa ruokkiakin lapset, ja myös lääkitä.
Sitten juteltiin niitä näitä, ja jostain puhe kääntyi siihen että mies vei & haki minun ja pojan eilen päivystyksestä, ja muutenkin ollaan kuljettu aika paljon miehen kyydillä viime aikoina (aikaisemmin mentiin usein samalla bussilla ko. ihmisen kanssa).
"Maksatko sä sille bensarahaa?", kysyi hän. Kun vastasin että ei, niin hän totesi että "no kyllä sun pitäis, on se aika epäreilua jos et maksa kun ei polttoainekaan ihan ilmaista oo".
Siihen en osannut sanoa mitään, kun alkoi jo tosissaan naurattaa :xmas:
Ihan turhis, mutta joskus on sellainen olo etten elä ihan samassa ulottuvuudessa joidenkin ihmisten kanssa.
Tämä tyyppi säpsähti ja kiljaisi että "YKSINKÖ???". Sanoin, että ei toki, vaan isänsä ja siskonsakin kanssa.
"Osaako XXX hoitaa lasta?", hän kysyi.
Ööö, osaa. Totta hitossa.
"Saa annettua lääkkeet ja ruokaakin?", jatkoi hän hieman epäuskoisena.
Ööö, kyllä. Ihan osaa ruokkiakin lapset, ja myös lääkitä.
Sitten juteltiin niitä näitä, ja jostain puhe kääntyi siihen että mies vei & haki minun ja pojan eilen päivystyksestä, ja muutenkin ollaan kuljettu aika paljon miehen kyydillä viime aikoina (aikaisemmin mentiin usein samalla bussilla ko. ihmisen kanssa).
"Maksatko sä sille bensarahaa?", kysyi hän. Kun vastasin että ei, niin hän totesi että "no kyllä sun pitäis, on se aika epäreilua jos et maksa kun ei polttoainekaan ihan ilmaista oo".
Siihen en osannut sanoa mitään, kun alkoi jo tosissaan naurattaa :xmas:
Ihan turhis, mutta joskus on sellainen olo etten elä ihan samassa ulottuvuudessa joidenkin ihmisten kanssa.