Pikkujoulun vaateongelma:/

• Viestiketjun aloittaja "pinni"
  • Ensimmäinen viesti
"pinni"
Siis mulla ei oo aavistustakaan mitä laitan päälle? Eikä kyllä paljon vaihtoehtojakaan:/ Suorat housut ei käy, yks mekko/tunika ois mutta ei mitään sen kanssa laitettavaa, farkutkin menis varmaan meidän porukassa, mutta yläosaongelma on niidenkin kanssa.

---
No käy ostaa jotain. Viidelläkympill saat jo kivan mekkon ja legginsit tai sukkikset alle. Jos et halua kuluttaa enempää rahaa, niin sittne meet sillä mekolla mikä sulla on jo.

"pinni"
Jos ei ole vaatteita, niitä pitää ostaa. Mars kauppaan rutisemasta siitä!
Mutta kun ei tiedä mitä ostais. Mihinkään kalliiseen ei viitsi panostaa ja kun ei ole aavistustakaan minkä tyyliset kinkerit on tulossa niin aika vaikeeta on vaatteita valita.

Tossa kuvassa ois se mekko Aijaa.com - 7126660.jpg
Hätäjälin sen vois laittaa mustien sukkisten kanssa, mutta kenkäongelmahan mulle kuitenkin jää. Ei paksujen sukkisten kanssa voi korkkareita laittaa.

okei....
Tää on taas niin tätä... ''Jalat ei kestä sukkiksia''. Mä odotin jotain metrin tukkipätkiä tai luisia tikkuja, ja valmistauduin sanomaan että ihan hyvin voi laittaa sukkikset, oli millaiset sääret tahansa. Ja pysyn edelleen kannassani.

Oikeastiko te naiset olette tällaisia? Ihan normaalit sääret ja te mietitte että voiko laittaa sukkiksia? Itse te nämä ulkonäköpaineet itsellenne kasaatte. Sori, mutta säälin teitä.

Huom harmaana
[QUOTE="pinni";22574268]Ok, mie sitten uskon teitä :) Tosin vähän mua haittaa, kun en tiedä juhlien luonnetta ja paikkaa. Mitäs jos kaikki muut onkin farkuissa :/[/QUOTE]

No ei tuo nyt niin juhlavalta mekolta vaikuta kuitenkaan, että olisit siinä tilanteessa kamalan ylipukeutunut.
Eikun mekko päälle ja sukkikset jalkaan ja juhlimaan!

"pinni"
Tää on taas niin tätä... ''Jalat ei kestä sukkiksia''. Mä odotin jotain metrin tukkipätkiä tai luisia tikkuja, ja valmistauduin sanomaan että ihan hyvin voi laittaa sukkikset, oli millaiset sääret tahansa. Ja pysyn edelleen kannassani.

Oikeastiko te naiset olette tällaisia? Ihan normaalit sääret ja te mietitte että voiko laittaa sukkiksia? Itse te nämä ulkonäköpaineet itsellenne kasaatte. Sori, mutta säälin teitä.
No tuo kuva kyllä valehtelee, kierot ja paksut pötykät nuo jalat on.

Suzyanne
ei legginsejä voi laittaa juhlaan!!!

mekko päälle ja siihen asusteet. tai sitten suorat housut ja juhlava yläosa:)
Miten niin ei voi laittaa legginsejä? Ainakin täällä Helsingissä on kaupat pullollaan juhlavia legginsejä, ja tunikoita niiden kanssa käytettäviksi. Itselläkin oli ko. yhdistelmä päällä pikkujouluissa. :)

Laitetaas nyt sitten kuva. Kaulakoru mulla oli vielä, sellainen pitkä punamusta.

Sanoi kuka mitä hyvänsä, itse tykkään ja aion käyttää tunika-legginsit-yhdistelmää ainakin vielä niin kauan kun niitä kaupoissa näkyy. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä