Huutiksessa ei kukaan huuda me&i:ta enää?

• Viestiketjun aloittaja Onko meandi out?
  • Ensimmäinen viesti
Onko meandi out?
Ainakaan mun me&i-kohteisiin ei tule yhtään huutoja vaikka halvalla kuin uutta. :O Mutta kyllä perus lindex ja henkkamaukka kohteet saa kasapäin huutajia. Eikö kukaan enää huuda meandia?

ei aki se ole out?
Minä ainakin olen viime aikoina huudellut ja etsinyt pelkkiä me&i- vaatteeita itselleni, pojalle ja tulevalle vauvalle.
En sitten tiedä, onko tyttöjen äidit tarkempia, etteivät halua "last seasonia".

:D:D:D:D

Out.
Voi vitsi. Onneks mun ei tarvi miettiä, mikä on in ja mikä out. :D

Mä en osta niitä siitä syystä, ettei ne miellytä yleensä ottaen mun silmää ja jos joku joskus miellyttäiskin, ei miellytä niin paljon, että oisin niistä valmis pyydettyjä hintoja maksamaan. En uutena, mutta vielä vähemmän käytettynä.

Kävin justiinsa kattomassa, ja hyvinhän tuolla yleisesti ottaen näkyis olevan me&i-kohteissa huutoja. Tunikoissa/mekoissa vaan hinnat on siellä yli kahdenkympin. Järjetöntä, mun mielestä, käytetystä vaatteesta. Jossakin tunikassakin oli kainalossa reikä ja rispaantumisia, ja silti hinta jotain yli 25€. Huh huh, en ymmärrä... Ehkä mä oon vaan niin out. :D

No hemmetti. :D Nyt mun alkoi oikeesti tehdä mieli kaikkea me&i-kamaa. :D Mutta miten ne oikeesti voi huutiksessa olla noin järjettömän kalliita? :O Meidän alueella toimiva jälleenmyyjä myy aina edellisen kauden, ihan uusia ja käyttämättömiä vaatteita usein halvemmallakin kuin tuolla huutiksessa on käytetyt, nyppääntyneet ja nappivialliset.

No hemmetti. :D Nyt mun alkoi oikeesti tehdä mieli kaikkea me&i-kamaa. :D Mutta miten ne oikeesti voi huutiksessa olla noin järjettömän kalliita? :O Meidän alueella toimiva jälleenmyyjä myy aina edellisen kauden, ihan uusia ja käyttämättömiä vaatteita usein halvemmallakin kuin tuolla huutiksessa on käytetyt, nyppääntyneet ja nappivialliset.
Mä joskus kesällä kattelin lastenkirppiksellä kanssa, kun oli ihan tanko erikseen kaikkia Me&I-vaatteita varten. Selasin ne sitten huvikseni läpi ja totesin, että järjetöntä. Nyppääntyneet ja virttyneet trikoovaatteet hintapyynti 18 e. Jos oli joku, jonka oikeasti vielä kehtais omalle lapselle päällekin pistää (kuntonsa puolesta) sen hinta oli pitkälle päälle 20 e.

Totesin, että mun ei todellakaan tarvitse onneksi osallistua tähän massahysteriaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22573431:
Mä joskus kesällä kattelin lastenkirppiksellä kanssa, kun oli ihan tanko erikseen kaikkia Me&I-vaatteita varten. Selasin ne sitten huvikseni läpi ja totesin, että järjetöntä. Nyppääntyneet ja virttyneet trikoovaatteet hintapyynti 18 e. Jos oli joku, jonka oikeasti vielä kehtais omalle lapselle päällekin pistää (kuntonsa puolesta) sen hinta oli pitkälle päälle 20 e.

Totesin, että mun ei todellakaan tarvitse onneksi osallistua tähän massahysteriaan. :D
No ihan totta, ne on käytettynäkin niin käsittämättömän kalliita. :O Enkä kyllä raaski uutenakaan ostaa. :ashamed: Me ollaan kaksi tunikaa, yksi mekko ja hame saatu mummilta, ja ne on kyllä kuoseiltaan ihan hienoja, mutta en mä ikinä kehtais käytetystä vaatteesta montaa kymppiä pyytää. :O Mutta kieltämättä osa kuoseista on ihan ihania, kelpais mullekin. Nyt niillä on tänä vuonna sellainen suloinen pilkullinen hame, sen mä haluaisin tyttösille. :D ja äitille enkelitunika. :D

kalliita
Mä viimeksi eilen katselin meandia huutiksesta, mut en todellakaan osta käytettyä uuden hinnalla. Jotkut haalarit on siellä jopa kalliimpia kuin uutena, ei ne nyt sentä mitään antiikkia oo.

riivöiden äiti
Hintahan nousee huutojen mukaan. Minä laitan yleensä 0e lähtö ja en hintavarausta, sydänpeppu velourhousuista sain 11e ja kaupunkipaidasta maksettiin 5e vaikka oli pari tahraa. Itse maksan max 10e eli siis puolet käytetystä vaatteesta.

kmkm
Mä veikkaan että hinta on se syy. Itse bongaan kyseistä merkkiä sieltä mutta jos käytetystä veluuripuvusta lähtöhinta on joku 20e niin kyllä huutamatta jää. vaikka ois miten meandia ja laatua ja maksanu uutena paljon niin ei niistä ny käytettynä voi mahottomia pyytää.itse oon myyny hyväkuntoista meandia lähtöhintana joku 4e/vaate ja oon kaikki saanu meneen.

Mä ostaisin mielelläni esikolle sekä tulokkaalle, mutta ne on käytettynä juurikin niin kamalan kalliita että en viitsi. Huutsikassa hinnat nousee ja lähtöhintakin on jo järkyttävä.

Kirpparilta olen löytänyt muutamia hyvään hintaan sekä ystävältäni ostin niitä vauvojen haalareita erilaisia käyttämättömiä , hyvään ja edulliseen hintaan.

Itse myin juuri esikon me&i vaatteet 2,50-7e hintaan.

Yhteistyössä