Naavaparta
Mitä kuuluu tähän aamuun? Itselläni vähän vaisu aamu. Masennus tahtoo päästä niskanpäälle.
Mun käskettiin mennä työkkäriin, varata aika jollekin kuntoutustyypille tms. Se sairaanhoitaja sanoi kesällä, että minä en ole masentunut vaan luonteeltani vaan negatiivinen ihminen. Beckin masennustesti antoi tulokseksi 47 pari päivää sitten. Olen yrittänyt soittaa työkkäriin muutamana päivänä, aina vaan pitää jonottaa ja jonotus on tottakai maksullista. Tänään joku muu sieltä vastasi ja piti jättää soittopyyntö. Arvaa miltä tuntuu, kun jätin syksyn aikana kolme tai neljä soittopyyntöä psykan polille, koskaan ei kukaan sieltä soittanut. Ja parina kertana oli terveydenhoitaja vieressä kun jätin sitä soittopyyntöä, että voivat todiistaa että olen soittanut. Että enpä oikein usko että työkkäristäkään kukaan soittaa. Mulla ei ole ainuttakaan kaveria, aikuinen tytär on, joka asuu omillaan, ei puhu mulle, ei vastaa, puhelimeen, ei viesteihin. Mielessä on niin mustia ajatuksia että mua ihan oikeasti jo pelottaa. Itkettää vaan koko ajan, mutta en voi itkeä, kun ahdistaa niin paljon. Tytön gerbiilit on mulla ollu eläkepäiviä viettämässä, tänä aamuna aloin epäillä jo pahinta kun toinen vaan siinä hyöri koko ajan, eikä toista näkynyt. Lopulta löytyi kuolleena se toinen. Säikähdin niin paljon että melkein sain sydärin. Siis säikähdin vaikka tiesin että kuolleena se löytyy se toinen. Oon säikkynä siksi kun en ole nukkunut silmällistäkään koko helvetin yönä. Olisin tytöltä kysyny että mitäs nyt sit, mutta se ei siis vastaa puhelimeen. Kun ne on kuitenkin sen lemmikkejä niin olisin kysyny että mitä tehään. Ja kun sen tunnen niin tiedän, että jos vaan vien raadon roskiin enkä sille ilmota niin saa hirveet raivarit. Kun on joku aihe mistä mulle suuttua niin tottahan se siihen tarttuu. Anteeksi sekava kirjoitus, näppäimistö ei toimi kunnolla (pitää suunnilleen hakata) ja ajatkset harhailee koko ajan. Pelottaa että mulla napsahtaa päässä : / Pesukonekin ollu hajalla jo monta viikkoa, ja kauheat pyykkivuoret. Käsin oon jotain pessyt. Pyykkitupaan ei oo avainta kun oon sen hävittänyt jo jotain 10 v. sitten... eikä mulla todellakaan oo voimia lähteä tappelemaan virastojen kanssa mistään oikeuksista... jotakuta varmaan naurattaa tää, kiva että on hauskaa.Älähän nyt hoppuile. Tämän on tarkoitus olla tukipino, ei kettuilupino, joten ei kettuilua ainakaan täältä. Ota uudestaan yhteyttä psykpoliin, terkkariin. Selitä tilanne ja kerro hoidontarpeesi. Toinen reitti voisi olla potilasasiamies (uskoisin, että häneltä saat ainakin neuvoja keneen ottaa yhteyttä) jos homma ei lähde tänään kulkemaan. Sano, että tarvitset hoitoa heti ja sinulle on hoito luvattu.
Toivottavasti asiat selviävät ja saat hoidon, jonka tarvitset ja joka sinulle on luvattu. Kohtuutonta olisi jos et saisi. :/
Hienoa, että sinulla on ollut hyviä päiviä! Pidä hauskaa kirjastossa ja tee löytöjä. Itse tykkään istua ja opiskella paikallisessa kirjastossa ja siemailla kahvia sen kahviossa.Voi miten ihanaa, että tämmöinen ketju tehty.
Eilinen meni suht hyvin, ei aivan kauheaa oloa. Tänään olisi tarkoitus "saada jotain aikaiseksi", jos vaikka kirjastoon menisi
:hug:Tollanen ei tosiaankaan naurata! Perseestä tuollanen turhan toivon antaminen, nimim. kokemusta on.
Täällä päivä alko ihan h*lvetillisesti, ukko norsunv*ttu naamalla, minä pahalla päällä ja muksut kiukkuaa.
Voitteko KUVITELLA, oon ukaillu ukkoa, kiristäny ja lahjonu, et pysys ees jonkinnäkönen siisteys täällä kotona NIIN mikään ei toimi. Kaikki on ihan perseestä.. Kohta palaa hermot.
Ahdistusta ja kaikkea on menneisyyden vuoksi, mutta tosiaan koen yksinäisyyden pahimmaksi asiaksi mitä voi olla.. jospa sais muutosta tähän vielä.: hug: Yksinäisyys on todella voimia vievää. Toivottavasti siihen tulee pian muutos. Pidä huoli itsestäsi, joohan. Älä anna kenenkään loukata ylenmäärin, sillä sekin vie voimia.
Niin ja kiitos Malla
Huomenta ja anteeksi, etten vastannut eilen. Tuli kiire ja illalla yritin mennä ajoissa nukkumaan. Parempia ja energisempiä päiviä sinullekin. Voiko olla, että kaamos vaikuttaa väsyttävästi tähän siihen jo väsyneenä olon päälle? Itse olen ainakin ollut todella epätoivoisen väsynyt viimeaikoina.Sikäli kiva, että meille tuli vain yksi lapsi (luin teidän viestejänne tästä ketjusta). Olisin halunnut vielä sen tytönkin, mutta ei tullut, liekö vika O-veriryhmässä, koska jokin tutkimus kertoo, että mulla on veriryhmän takia vaikeampaa saada lasta kuin muiden. Onneksi ehdimme olla kahdestaan senkin aikaa minkä ehdimme, koska lapsen tulo tai jo odotus pilasi liiton. Mies kieltäytyi seksistä ja sitähän se tekee vieläkin. Tuntuu, että miehet ovat kaheleita, kun eivät ota ollenkaan naisen todellisia tarpeita huomioon, vaan vänkäävät omaa uraansa ja sitten rättinä raahauduin mukana. Onneksi lapsi on fiksu ja alkaa olla teini ja onneksi me on miehen kanssa opittu puhumaankin asioista eikä mitään tehdä enää vastoin minun tahtoani. Kaikesta muustakin pystytään puhumaan ja mies tuntuu välittävän minusta enemmän tai ehkä hän on tajunnut, että hänen tosiaan pitää näyttää rakkauttaan, jota on, vaikken olisi uskonut, että on.
Nyt pakkasella olen lojunut alkuviikosta pitkään vuoteessa. Kun lapsi tulee koulusta, pyydän häntä käyttämään koiran ulkona pikaisesti. Iltaa kohti alan piristyä, kunnes on tulossa yö, jota ennen otan iltalääkkeet. Käytän lääkkeitä vain iltaisin ja tarpeen vaatiessa, mikä on harvoin.