Kertokaa mielipiteitä mekosta :D *kuvia*

[QUOTE="Veera";22547808]Aivan ihana! Rakastuin tohon ensi silmäyksellä, ja minut tuntevat ihmiset tietää, että minulla on aivan tajuttoman hyvä maku vaatteiden, kenkien, laukkujen ja muidenkin asusteiden suhteen[/QUOTE]

Pakko myöntää et sulla kyllä on hyvä maku ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;22547884:
Ihan uskomattoman kaunis, kertakaikkiaan mahtava :heart: Miulla ei riittäis rintavarustus tuohon kolttuun mutta eihän tässä sitä kysytty :D
Mulla ois varmaa ihan sopiva tuo rintavarustus tohon mekkoon, tarpeeksi mut ei nii paljo että ylitte pursuilis :D

Ja sit viel korsetilla kursis vähän kasaan tuota vyötärön kohtaa et sais viel enemmän tiimalasimallia, voi voi, sen on pakko olla hyvä :D

"zenn"
Hieno malli puvussa. Täydellinen goottikesteille, mutta hääpuvuksi materiaalit tekevät siitä vähän halvan oloisen. Ja mielestäni hääpuvun pitää olla kantajansa tyylinen. Valkoinen kermakakku näyttää aika koomiselta gootin päällä, ihan kuin olisi naamiaisiin menossa... ;)

Jos joskus itse sattuisin naimisiin menemään, en missään nimessä laittaisi valkoista pukua. Kirkkaanpunainen se olla pitää :D

[QUOTE="zenn";22554616]Hieno malli puvussa. Täydellinen goottikesteille, mutta hääpuvuksi materiaalit tekevät siitä vähän halvan oloisen. Ja mielestäni hääpuvun pitää olla kantajansa tyylinen. Valkoinen kermakakku näyttää aika koomiselta gootin päällä, ihan kuin olisi naamiaisiin menossa... ;)

Jos joskus itse sattuisin naimisiin menemään, en missään nimessä laittaisi valkoista pukua. Kirkkaanpunainen se olla pitää :D[/QUOTE]

Mä oon sun kans niiiiiin samaa mieltä :D

Jos mä joskus viel naimisiin menisin ni hääpuku ois punainen tai liila tai musta lisättynä toisella edellisistä :D Valkoinen hääpuku ois lähinnä kirosana mulle.. :LOL:

Yhteistyössä