Lähärit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Opiskelija etelästä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Opiskelija etelästä..

Vieras
Miten pitkästi olette kirjoittaneet itsearviointia hohun pohjalta..? Voiko/kannattaako arviointikeskustelussa mainita, jos näyt. vastaanottaja on esim hoputtanut lääkkeenjaon aikana, ja lääkk.jaossa on tullut pieni virhe (yksi tabletti meni väärään klo aikaan), mutta jonka on itse korjannut.

Mulla oli juuri pari viikkoa sitten hohun työssäoppimisen arviointi :) Itsearviointiin kirjoitin mielestäni tärkeimmät ja oleellisimmat asiat, ja keskustelussa täydensin niitä suullisesti. Eli en kauhean pitkää romaania kirjoittanut.

Arviointikeskustelussa kannattaa ehdottomasti mainita tuollaiset hoputtamiset yms. asiat!

Niin kai siinä voi mainita näyttöä vastaanottavalle opettajalle, miten se hoputtaminen ja arvostelu siitä, että menee lääkk..jaossa pitkään, vaikuttaa keskittymiseen. Alkoi tunnustaa, että näytönvast.ottaja halusi että tulisi joku virhe tms. :| Kommentteja, kiitos!?!

No mulla joskus jos on ollu tollasia juttuja niin en oo kirjottanut niitä mihkään mutta jos arviointikeskustelussa arvioija itse on ottanut puheeksi jonkun epäkohdan niin sitten olen maininnnut myös oman puoleni asiasta. Näytön arvioinneissa olen itsearvioinnissa käyttänyt pohjana saamaani palautetta. Jos esim. en ole koko näyttöviikon aikana saanut muuta kun positiivista palautetta palautetta pyytäessä ja muutenkin niin olen lähtenyt siitä että numero on kiitettävä.

No mulla joskus jos on ollu tollasia juttuja niin en oo kirjottanut niitä mihkään mutta jos arviointikeskustelussa arvioija itse on ottanut puheeksi jonkun epäkohdan niin sitten olen maininnnut myös oman puoleni asiasta. Näytön arvioinneissa olen itsearvioinnissa käyttänyt pohjana saamaani palautetta. Jos esim. en ole koko näyttöviikon aikana saanut muuta kun positiivista palautetta palautetta pyytäessä ja muutenkin niin olen lähtenyt siitä että numero on kiitettävä.

Mun näytönvastaanottaja puuttui lähinnä kaikkeen niihin epäkohtiin, joita huomasi mun työskentelyssä. Ei juuri positiivista sanaa kuulunut koko viikon aikana, vaikka olen tehnyt työni tunnollisesti. Jäi olo, että en ole osannut yhtikäs mitään! :( Vaikka on tehnyt työtä 20 vuotta, niin ei kukaan voi olla niin täydellinen etteikö tekis virheitä.

Yhteistyössä