Cerazette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punainen tipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punainen tipu

Vieras
aloitin minipillerit cerazette 11 päivää sitten. pari päivää sitten alkoi pieni lähes olematon tiputtelu jonka huomas vaan pyyhkiessä ei tarvinnut edes suojaa. mutta nyt tänään tulee sen verran että jouduin laittaa pikkuhousun suojan... alavatsaankin sattuu niinkuin kuukautisten aikaan... kuinkahan kauan tää tulee jatkumaan? nauraako ne mut pihalle jos 1-2viikon päästä menen vaihtamaan toiseen merkkiin jos ei tuo tiputteleu lakkaa? vai kuinka pitkään tollasta pitää sietää?? yleensä otan tabletin joka päivä klo 11.00 mutta nyt on menny 3 päivää niin että olen ottanut pillerin 11.05 tai 11.10. voiko jo se aiheuttaa tuon tiputtelun?

Olen syönyt tätä valmistetta jo kohta vuoden. Ensimmäiset 3kk tuli finnejä jonkin verran, kuten nuoruusvuosina, mutta sitten rauhoittui. Kuukautiset tulivat joka kuukausi, mutta 6kk jälkeen vuotovälit alkoivat vähitellen pidentyä ja seuraavat saattoivat tulla vasta 50päivän päästä, laskien edellisten alkamisesta. Tosin kuukautisten kesto venähti 17-20pv tienoille mutta sitkeästi sen jaksoi kun tiesi tuon keston suunnilleen, toki vielä pari päivää tiputtelua parin päivän päästä, mutta kun tietää, vaikka eivät näillä menkat säännölliset olekaan, mutta kun suunnilleen on tiennyt miten pian tulee uudet menkat ja kauan suunnilleen kestävät niin eipä tuo haittaa. Haittavaikutuksia ei tullut kuin nuo finnit pillerien aloituksen alussa. Olen tykännyt :)
P.S. Aiemmin en hormonaalista ehkäisyä ole käyttänyt. Ja muista, että vaikutukset ovat yksilöllisiä, katso nyt kuitenkin rauhassa kauanko tiputtaa, se loppuu sitten vähitellen.

Yhteistyössä