Kertokaa mielipiteitä mekosta :D *kuvia*

IhanaValo
[QUOTE="mamma";22545339]kuvittelin jo istuvani soffalla ja kommentoivani miehelle et toi tuossa on yks kaksplussalainen. Tai jopa juontajan sanovat että dramaattisessa iltapuvussa saapuu kaksplussalainen puolisoineen....[/QUOTE]

:LOL:

Ihana, Ihana, IHANA. :heart:
Mä rakastan näitä kaikkia tän tyyppisiä pukuja ja sais tosiaan olla enemmän sellasia juhlia ym että tollasia näkyis enemmänkin. Noi väritkin on ihanat. Tossa kauluksessa vois olla jotain muuta muotoa kuin lepakosiipeä, niin ois vielä monikäyttöisempi ja juhlavampi eikä tekis draculakuningatarmaista vaikutelmaa.
No sanos muuta!! Ja vihdoin mul ois mahdollisuus käyttää jotain tollasta :D Ja mä just tykkään tosta kauluksen mallista :)

[QUOTE="popo";22547225]Vain NAAMIAISIIN, katsoisin aivan :O :O jos jossain muussa tilaisuudessa näkisin jollain päällä tuon. Ihan hieno siis naamiaisasuna.[/QUOTE]

Mä en tavallaan oikeen ymmärrä tuota vain naamiaisiin -kommenttia. Eikö juhlaan pukeuduta aina juhlan tyylin mukaan? Vai menisitkö sä goottijuhliin kukkamekossa?

En minäkään tuolla mekolla lähtis lapsen päiväkodin joulujuhlaan. Sitä pukeudutaan juhlan mukaan :)

[QUOTE="popo";22547342]No joo, goottijuhlat tietty menee, nehän on melkein kuin naamiaiset. :)[/QUOTE]

Ei kaikille ihmisille :) Ja tässä gootissa ei oo nyt sit kyse siitä teinigootista vaan sellaisesta aikuisemmasta, hyvällä maulla toteutetusta, tyylikkäästä gootista :)

"Veera"
Aivan ihana! Rakastuin tohon ensi silmäyksellä, ja minut tuntevat ihmiset tietää, että minulla on aivan tajuttoman hyvä maku vaatteiden, kenkien, laukkujen ja muidenkin asusteiden suhteen

"Neith"
[QUOTE="popo";22547365]No gootti ku gootti. Jos se teemana niin sinne soppeli. Mutta ns. normaaliin juhlapukeutumiseen ei sovi mun mielestä. Eikä tod. häämekoksi niinkuin jotkut kaavailleet xD[/QUOTE]

eikös hääpuvukseen jokainen voi valita oman tyylisensä ja ehdottomasti itselleen mieluisan?
ilman kaulusta tuon voisi pukea juhlaan kuin juhlaan, missä siis on iltapuku meininki..

Yhteistyössä