Auttakaa nyt joku amazon.co.uk sta tilanneet... Tai muuten vaan kielitaidolliset!!

Eli koitan ekaa kertaa tilata ja enhän mä tajuu.

Osoite ja valitut tuotteet on listassa mutta heittää melkein kaikkii tommosen tekstin kun

This item cannot be shipped to the address you selected. (Learn more.) You may either change the shipping address or remove the item by clicking Delete.

Ei päästä mua eteenpäin ... ja BLAAH. En taida onnistua.

"bianca"
Terveisiä Suomen tullisysteemeille ja sille suljetulle Suomelle, siitä tuo johtuu.
Moni pienempi firma siis amazonissa ja muualla maailmassa (esim USA) ei lähetä Suomeen mitään yksityisille. Yritä tilata jostain muualta.

[QUOTE="bianca";22533050]Terveisiä Suomen tullisysteemeille ja sille suljetulle Suomelle, siitä tuo johtuu.
Moni pienempi firma siis amazonissa ja muualla maailmassa (esim USA) ei lähetä Suomeen mitään yksityisille. Yritä tilata jostain muualta.[/QUOTE]

Siis eikä?? Mä nimenomaan ymmärsin täällä yksi päivä että jotkut ovat tilanneet tuolta nimenomaan suomeen!!! Hitto vie. Meni monen tunnin selaaminen ihan hukkaan :( Mistähän leluja sitten voisi tilata...

Siis eikä?? Mä nimenomaan ymmärsin täällä yksi päivä että jotkut ovat tilanneet tuolta nimenomaan suomeen!!! Hitto vie. Meni monen tunnin selaaminen ihan hukkaan :( Mistähän leluja sitten voisi tilata...
Kyllä sieltä paljon pystyy tilaamaan, mutta jotkut tuotteet eivät vaan ole SUomeen toimitettavia. Se on joskus vähän työlästä, kun sitä tietoa ei oikein löydy vasta kuin siinä vaiheessa, kun tilausta on lähettämässä.

Kyllä sieltä paljon pystyy tilaamaan, mutta jotkut tuotteet eivät vaan ole SUomeen toimitettavia. Se on joskus vähän työlästä, kun sitä tietoa ei oikein löydy vasta kuin siinä vaiheessa, kun tilausta on lähettämässä.
No joo... 6 tuotteesta yhden saisin tilata :( Eikä se ole edes se minkä takia aloin tilausta tekemään :( Paska homma suoraansanottuna.

[QUOTE="bianca";22533125]Ei ole aina tuoteryhmästäkään kiinni, jotkut pienemmät firmat amazonin sisällä ei edes kirjoja lähetä, vaikka oitain kirjoja sieltä voikin tilata.[/QUOTE]

Joo, niin taitaa olla. Esimerkiksi joitakin keittiötarvikkeita ei toimiteta, toisia kylläkin. En ole päässyt oikein selville miksi joku kattila tulisi, toinen ei.

"vieras"
Amazonin sisällä toimii Amazon ja sitten pienempiä kauppoja. Pitää vaan kattoa, että ostaa tavaraa nimenomaan Amazonilta, ei niiltä pienemmiltä liikkeiltä. Tai sitten tarkistaa, että ne toimittavat Suomeen.

"vieras"
Monesti niissä Amazonin omissa tuotteissa on niin, että "gadgets" eli yleensä "laitteita" ei voida toimittaa Suomeen. Sama pätee mm. Play.comiin. Leluissa on vähän niin, että joskus ne määritellään laitteiksi. Tai tuo gadget on vähän kattavampi käsite, mutta kaikenlaiset vempaimet.

Yhteistyössä