Minun kohdalta pitää sanoa, että minä haluan laihtua ja teenkin sen eteen nyt töitä.
Paljon on myös matkaa edessä, 46 kiloa vielä,sitten on normaalipainoinen, jos siitä haluaisi mallivartaloksi, niin pitäisi pudottaa jo alle 50 kilon reippaasti ja en usko, että on minulle aiheellista.
Terveyden takia minun on laihdutettava ja toisaalta se ulkonäkö puoli kannustaa, minua on kehuttu jopa tällaisena (silloin ajatellut, imarteleeko vai onko sokea ) itse kyllä tyytyväinen itseeni muuten,ihmisenä ja ulkonäöstä muuten.Paino saa vapaasti tippua.Muuten ei sekään häiritse,mutta terveys on tärkeä ja löytyyhän niitä kauniimpia vaatteitakin hoikemmille! Voin sanoa, että varmasti askel nousee helpommin sitten kun tavoite on saavutettu.Vaikka nousee se jo nyt,joka päivä liikun ja minulla on lapsia joiden perässä on pakko jaksaa
Ainoa, mikä harmittaa joissain kapeakatseisissa ihmisissä, onse,että lihavia kohdellaan tyhminä.
Tyhmiä voimme olla vaan siinä, että usein ajattelemme liikaa muita ihmisiä ,emmekä itseämme...esim. äidit,unohtavat usein oman kuntonsa, vaikka hyvä kuntoinen äiti on hyväksi koko perheelle. Minulla kaksi kroonista sairautta ja kolmas kolkuttaa.Siinä hyvä kannustin laihtua.Ylipaino eiu ole minulle tullut pelkästään ylimääräisn energian takia, vaan myös sen että kaksi noistasairauksista myötävaikuttaneet ja raskauksien mukana, sekä ehkä "hitusen
herkutellen.(hih)
Että minulla kyllä halu laihtua normaalipainoiseksi, pitäkää peukkuja!