Burkka
eikä ollut mitenkään kaunis näky kun kaikki vaatteet roikkui ja löpötti päällä. varatlossa ei ollut persettä eikä tissejä ja luut törrötti.
mitä sä kyselet? tiedät vastauksen itsekin.
Onko tämä liian pyöreä?
Yäk. Kyselin, koska halusin selvittää, että mitä aloittaja pitää liian pyöreänä.mitä sä kyselet? tiedät vastauksen itsekin.
ei tarvitse kysellä kumpi näistä naisista tahtoisit olla:
http://www.ifood.tv/files/u14030/Miss_Australia_Skinny.jpg
Ja minusta hän taas näyttää nyt hyvinkin terveeltä ja hyvävointiselta. Bulimia tausta on taakse jäännyttä elämää ja OIKEA elämä on ottanut sijan. Onnellinen olen hänen ja tulevan perheenlisän puolesta.Katsokaapa vaikka kolmosen uutisankkuria(?) Sanna Kiiskeä ennen ja jälkeen. Ennen oli todella nätti ja hoikka, nyt on kyllä pullistunut aika paljon, huh. Eipä ole enää nättiä..ei millään pahalla, mut ennen oli kaunis.
Entä kun jotkut tykkäävätkin enemmän vähän täyteläisemmistä naisista? Väitätkö siis heitä valehtelijoiksi, ja tiedät heidän ajatuksensa...? varmaan jännittävää, kun osaa lukea toisten ajatuksia =)Alkuperäinen kirjoittaja hoikka on nättiä;22519379:niin, eihän se läski ikinä oikeasti kaunista ole. Toki lihava voi olla kaunis, mut usein huomaa, että ois nätimpi vähän vähemmällä ylikuormalla.
Hoikka ja kiinteä (huom! terve hoikka, ei anorektinen, täällä kun nämä tuntuvat tarkoittavan usein samaa) vartalo taas on kaunis sellaisenaankin, oikeasti kaunis. Läski kroppa ei sitä itsenään ole. Usein ylikilot myös mammauttavat ja vanhentavat.
Mitä näitä faktoja kieltämään, käsitin, että aloituksessa oli kyse vain estetiikasta ja heti te vedätte herneen nenään, että joku arvostelee teitä ihmisinä
Meillä osastolla työskentelevistä (ei oteta vierailevia tähtiä lukuun) on 3 ylipainoista lääkäriä (siis runsaasti ylip, jotka kaikki on jopa osastonsa yl) ja sairaalahuoltajista yksikään ei oo ylipainoinen, välinehuoltajista on yks, sihteereistä toinen on, oh on, apulais oh:t ei oo ja sairaanhoitajista on hmm ehkä 5. Ja tietty loput vähän tai ei ollenkaan.HOHHOIJAA NÄITÄ ON MISTÄ OTTAA-JUTTUJA!
Itse asiassa voipi olla totta toisaalta. On tutkittu, että mitä korkeampi koulutus, sitä hoikempia ihmiset keskimäärin ovat. Esimerkki omasta työpaikasta sairaalasta. Ensinnäkin siivoojat sairaalassa ovat lähes kaikki ylipainoisia. Lähihoitajista ehkä puolet. Sairaanhoitajista 1/4 osa. Lääkäreistä ei juuri kukaan ole ylipainoinen. Erikoislääkäreistä ei ainutkaan.
Ja toinen juttu. Mitä korkeampi koulutus miehellä on, sitä enemmän se pitää hoikista naisista. Nuo pyöreät pullukat on enemän duunarien mieleen.
Näin on vain faktat. Sorry.
Sitäpä juuri, alempaa sosiaaliluokkaa kuin minä.No kummasti moni korkiemmin koulutettu ymmärtää mun huumoria ja mä ymmärrän heidän. Tässä taitaa vain olla kyse siitä, että se olen mä joka kehtaa nauraa jonkun typerälle kommentille.
Ja mitähän alempaa sosiaaliluokkaa mäkin muka olen.
No eipä tässä kenenkään subjektiiviset kokemukset paljon merkkaa, kun aiheesta on tehty ihan tutkimuksia. On yleisesti tiedossa, että ylipainoa esiintyy eniten vähemmän koulutetuilla ja ns. alempaan sosiaaliluokkaan kuuluvilla.Meillä osastolla työskentelevistä (ei oteta vierailevia tähtiä lukuun) on 3 ylipainoista lääkäriä (siis runsaasti ylip, jotka kaikki on jopa osastonsa yl) ja sairaalahuoltajista yksikään ei oo ylipainoinen, välinehuoltajista on yks, sihteereistä toinen on, oh on, apulais oh:t ei oo ja sairaanhoitajista on hmm ehkä 5. Ja tietty loput vähän tai ei ollenkaan.
Et ehkä et voi vetää MITÄÄN hurjaa väitöskikirjaa yhden otannan perusteella? =D
mutta sää oot tosi hoikka nyt.Sairaalloinen laihuus taikka lihavuus ei minusta kyllä ole kaunista kumpikaan, mutta muuten en allekirjoittaisi tota väitettä edelleen ollenkaan. Omalla kohdallani olen huomannut, että kroppani näyttää paremmalta nyt, kun olen saanut hieman painoa lisää. Ehdottoman normaalipainoinen olen kyllä edelleen, mutta paljon kivemmalta näytän nyt kuin tosi hoikkana.
Kaunis nainen.
Onko tämä liian pyöreä?