V
Venakko Milanna
Vieras
Täällä yks kaveri mulla istuu kenellä on parta mä 100kerta sanoin ajaa pois se on kamala, eikun se silti pitää sen, mun mielestä jos miehellä on parta se on kamala
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Riippuu... Jos se on tosi harva, se ei ole kiva. Mut yleensä tykkään että parta on ihana. Mutta toisaaltam, intiaaneilla ei kasvanut partaa. Riippuu ihan miehestä. Jos tykkää jostain, siinä on kaikki ihanaa.
must tuntu mä koht otan ruohonleikuri ja ajan pois, mä inhoan parta
Jos niille kasvaisi, olisi valokuvia, jossa ainakin jollain intiaanilla olisi partaa. Ilmeisesti niillä kasvoi partaa vain vähän joten oli kätevämpää poistaa se. Valkoisella miehellä yleensä kasvaa enemmän partaa. Monellakos aasialaisella olet muuten nähnyt tuuhean parran?
En yrita vaittaa ,etta olisit vaarassa, kysyn vain kuinka sen tiedat.Tunnetko monia intiaani miehia. Ethan voi sita maaritella valokuvien perusteela, vai kuinka?Jos niille kasvaisi, olisi valokuvia, jossa ainakin jollain intiaanilla olisi partaa. Ilmeisesti niillä kasvoi partaa vain vähän joten oli kätevämpää poistaa se. Valkoisella miehellä yleensä kasvaa enemmän partaa. Monellakos aasialaisella olet muuten nähnyt tuuhean parran?
Tunnetko sä monia intiaani-miehiä? Esim. eteläAmerikasta, sellaisia, jotka siis on ihan täys-intiaaneja, eikä heillä ole valkoisia esi-isiä sukuun sekoittuneena? Kyl mä enemmän luottaisin niihin vanhoihin valokuviin.
Luulin, että toi on kaikkien tiedossa, että parran kasvu on geneettistä, eikä kaikilla etnisillä ryhmillä kasva parta samalla tavalla.
Tunnetko sä monia intiaani-miehiä? Esim. eteläAmerikasta, sellaisia, jotka siis on ihan täys-intiaaneja, eikä heillä ole valkoisia esi-isiä sukuun sekoittuneena? Kyl mä enemmän luottaisin niihin vanhoihin valokuviin.
Luulin, että toi on kaikkien tiedossa, että parran kasvu on geneettistä, eikä kaikilla etnisillä ryhmillä kasva parta samalla tavalla.