GALLUPPI: Parta vai ei?:)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;22518123:

The beard is always scanty, but increases with the admixture of white blood. The mistaken idea that the Indian has naturally no beard is due to the fact that in most tribes it is plucked out as fast as it grows, the eyebrows being treated in the same way. There is no tribe of "white Indians", but albinos with blond skin, weak pink eyes and almost white hair are occasionally found, especially among the Pueblos.


CATHOLIC ENCYCLOPEDIA: American Indians

:D

Ompas kuitenki "omeneintteja"
 
minun miehellä pitää olla parta. Paljon komeempi niin ;)
mut muille miehille se ja sama.
Minusta se riippuu ihan ihmisestä,persoonasta ja kaikesta. Toisille se sopii ja toisille ei millään.
 
Miten leukistinen sai intiaanit tähän keskusteluun?? Miten se liittyy yhtään mihinkään?

Riippuu miehestä, kenelle sopii parta ja kenelle ei. Siisti parran pitää aina olla, sellasta risukasaa ja liian pitkää haperoa ei kattele kukaan. Onneksi omalla ukolla siisti parta ja ihanat pularit.. :heart:
 
[QUOTE="mimmi";22519255]Miten leukistinen sai intiaanit tähän keskusteluun?? Miten se liittyy yhtään mihinkään?

Riippuu miehestä, kenelle sopii parta ja kenelle ei. Siisti parran pitää aina olla, sellasta risukasaa ja liian pitkää haperoa ei kattele kukaan. Onneksi omalla ukolla siisti parta ja ihanat pularit.. :heart:[/QUOTE]
Hmm. Siten kun intiaanit on ihania.
 

Yhteistyössä