Hah mikä läppä nää liivijengit..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hurjaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hurjaa

Vieras
Oikeesti mä nauran näille mc tyypeille.. kaks ajo edessa ja yks takana. Ei päässy mun ohi se takana oleva ni alko veivaa ees taas ko yhes risteyksessä sit pääsi ohittaa ni mä menin ajaa sen taakse kiikun kaakun liiketä ja räkätin sydämeni kyllyydestä :D parta äijä ja sen rankat liivit.. oli pakko seuraa niit hetken aikaa.. hei pliis. Tutun mies on jengissä uuuu... ja niin on kova kundi ja mistään muusta ei sit kylässä puhutakkaan

Liivit on halpoja, mutta aatelkaas kun jotkut ämmät pistää satoja, jopa tuhansia euroja sormuksiin ja sen semmooeen rihkamaan. Sitä kyllä passaa ihmetellä. Ostasivat vaikka safkaa nälkäisille silläkin rahalla.

Mua hymyilyttää eniten nämä moottoripyöräKERHOT. Olisivat vaikka moottoripyörä- tai harrikkaKLUBEJA, kerho kuulostaa kolmivuotiaiden kokoontumiselta seurakuntatalolle pillimehujen ja makkaraleipien kera.

[QUOTE="poks";28665265]Mua hymyilyttää eniten nämä moottoripyöräKERHOT. Olisivat vaikka moottoripyörä- tai harrikkaKLUBEJA, kerho kuulostaa kolmivuotiaiden kokoontumiselta seurakuntatalolle pillimehujen ja makkaraleipien kera.[/QUOTE]

Taidat asua jossain peräkylillä kommenteistasi päätellen.

[QUOTE="poks";28665265]Mua hymyilyttää eniten nämä moottoripyöräKERHOT. Olisivat vaikka moottoripyörä- tai harrikkaKLUBEJA, kerho kuulostaa kolmivuotiaiden kokoontumiselta seurakuntatalolle pillimehujen ja makkaraleipien kera.[/QUOTE]

Ja ollaan niin väijyssä :D :D ilman salasanaa ei saa mennäleikkiin mukaan. Ja ollaan nii pressoja ja varapressoja.. apua mä kuolen nauruun... mä oon sit meidän talon kreivitär ja kaikki tekee just niinku mä sanon..huoooh

Oikeesti mä nauran näille mc tyypeille.. kaks ajo edessa ja yks takana. Ei päässy mun ohi se takana oleva ni alko veivaa ees taas ko yhes risteyksessä sit pääsi ohittaa ni mä menin ajaa sen taakse kiikun kaakun liiketä ja räkätin sydämeni kyllyydestä :D parta äijä ja sen rankat liivit.. oli pakko seuraa niit hetken aikaa.. hei pliis. Tutun mies on jengissä uuuu... ja niin on kova kundi ja mistään muusta ei sit kylässä puhutakkaan
Noille älä ryppyile :)
Blueknights

[QUOTE="ville";28665338]Mene bileisiin, joissa näitä on ja kerro mielipiteesi siellä. Sitten tiedät miten oikeassa olet.[/QUOTE]

Siellä ne näyttää kuin kovii äijii ne hei oikeesti on :D mut kato meillä päin on yks yhtä vastaan.. ;) nössöt

Enpä kyllä vittuilis tolle porukalle. Mutta jos on niille reilu, niin mukavampaa porukkaa saa hakea. Tunnen pari liivityyppiä. Tosi kovia jätkiä, linnassakin istuneet, mutta ne jotain ihan niiden omia juttuja. Ei viattomia ikinä vahingoita. Mä arvostan sitä porukkaa, usein todellisii gentlemanneja jne.

[QUOTE="Haha";28665352]Siellä ne näyttää kuin kovii äijii ne hei oikeesti on :D mut kato meillä päin on yks yhtä vastaan.. ;) nössöt[/QUOTE]

Niin. Siellä teidän pershikiällänne on helppo hihitellä.

[QUOTE="ville";28665368]Niin. Siellä teidän pershikiällänne on helppo hihitellä.[/QUOTE]

:D ooksää joku ressa vai ressu vai ali kessu vai.....hegöraundi.. ai luoja.. mä olen prinsessa victoria sitten.. se on hyvä käyttää sotilasarvo nimeä vaikka kuuluisitte inti käymättömät samantien etulinjaan.. pa pam pa pam...

[QUOTE="ville";28665338]Mene bileisiin, joissa näitä on ja kerro mielipiteesi siellä. Sitten tiedät miten oikeassa olet.[/QUOTE]

Miksi ihmeessä menisin sanomaan mielipiteeni ääneen liivijengiläisille? Ihan riippumatta siitä, missä asun. Mutta ihan tottako teilläpäin pitää vetää naama viivaksi jengiläisten läsnäollessa, etteivät vain kuvittele, että hymyilet heille? :D Höpöhöpö. Ihan kuin niitä kiinnostaisi meidän kummankaan naaman asento. Mutta jos vittuilemaan menee, turpaan voi tulla että helähtää, oli kaverilla liiviä tahi ei. Järki käteen.

[QUOTE="Haha";28665382]:D ooksää joku ressa vai ressu vai ali kessu vai.....hegöraundi.. ai luoja.. mä olen prinsessa victoria sitten.. se on hyvä käyttää sotilasarvo nimeä vaikka kuuluisitte inti käymättömät samantien etulinjaan.. pa pam pa pam...[/QUOTE]

En minä niihin kuulu, mutta näköjään tuli todistetuksi, että te siellä herrankukkaroissanne asuvat ette ymmärrä ymmärrä, millaisissa oloissa vähänkään isommissa keskuksissa - Suomen mittakaavassa- on tekeillä.

Enpä kyllä vittuilis tolle porukalle. Mutta jos on niille reilu, niin mukavampaa porukkaa saa hakea. Tunnen pari liivityyppiä. Tosi kovia jätkiä, linnassakin istuneet, mutta ne jotain ihan niiden omia juttuja. Ei viattomia ikinä vahingoita. Mä arvostan sitä porukkaa, usein todellisii gentlemanneja jne.

Aaa se menee nii et ne saa vittuilla ja roikkuu puskuris ja kikkailla.. nii nii jooo heillä onki enemmän valtaa kuin muilla... hahah.. no way mä en kummarra kellekään .. mitä ne itestää luulee.. hahahahaha

Yhteistyössä