Miks muuten naisten mielestä, miehet eivät halua strippareista mitään vakava:)?

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
viiras
se ei halua ees päästä, se sanoi suoraan että vaikka se halua se on väärin, koska päätökset teen vain minä. Voi että miten te haluatte kokoajan uskoa että meille strippareille kaikki valehtelee:D
Voi kultapieni... Ei miehet valehtele VAIN strippareille vaan yleensäkin naisille kun haluavat saada jotain.
Minäkin olen ollut sinisilmäinen, luulut että miehet haluavat olla kavereitani koska itse olen ollut vilpitön ja sitten jossain vaiheessa ihmetellyt kuinka minut onkin voitu ymmärtää väärin, onko minussa joku vika kun alkaa ehdottelemaan jotain, kaverilleen.
Ja se että tämä mies tietää sun olevan varattu mutta jatkaa tuommoista, viestejä yms. niin ei kovin korkealle nosta hänen moraaliaan, jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Tässä ketjussa kukaan tuskin haluaa sulle mitään pahaa, haluaa vaan saada sut ymmärtämään ja katsomaan asioita vähän toisestakin kulmasta.

sfgise
rikkaat yleensä halua jotain erikoista, tunnen yhtä rikasta joka ei jasanut vaimoa vaan halunut yhtä helsinkiläistä stripparia ja nyt he ovat 2v onnellisesti naimisissa, mies lopeti juominen, vaikka x vaimon kaa joi vaan
Tajuat kait itsekin et ne rikkaatkin on ihmisiä,ja et hän ei varmaan vaimokseen tuota naista sen takii ottanut et hää on stripapri,vaan ihan omana itsenään...

"heh"
Joku voi olla oikeasti rakastunut vaikka Siwan kassaan ;-D Ei se ammattia katso eli kyllä näitä naisten perässä juoksevia ukkoja riittää Suomessa. Ei se ammattia katso.

erratic
Mä en tajua, jos sua ei tän toisen miehen kanssa kiinnosta seksi tai yhteiselo, niin miksi et voi kertoa hälle että ai niin joo, mulla on muuten mies ja lapsia?

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516635]Milanna! Siis TIETÄÄKÖ sinun miehesi tästä toisesta miehestä ja TIETÄÄKÖ sinun miehesi, että aiot tänään tavata tän toisen miehen?[/QUOTE]

:attn:

mä luulen
No hei, ei se halua minulta mitään yhden yön juttu, en tiedä miten todistan sen, mutta se tosissaan mieti vakava ja halua, se on vaan siitä mieltä että mä sekoitin hänen päätä, ettei se voi ilman mua jos ei mua saa vaimoksi, mutta jos suostun mun ei tarvi mitään sellaista enää tehdä se tekee kaikki mun varten tai sitten se perusta mulle mitä haluan koska olen sellainen ihminen se sanoi että halua jotain tehdä ja ollaan me hänen kaa näköjään rahaa ahneita ja rakastetaan rahaa;)
no naimisin en mee, ei pelkoa

se kirjoittaa mulle kyllä koko ajan tekstiviestit, soittaa joka päivää kun on töissä ja ei, päivässä saan noin 10-20viestiä, niin todistan vaan ettei se kännissä vaan pla pla puhuu

esim tekstiviestit

,,hyvää yötä kultaseni,,

,,mietin sinua kaipaan sinua,,

,,oletko hereillä rakas,,

,,just kotona, pidän sinusta todella paljon,,

ja niin ja niin edelleen
Olisiko sun mielestä oikeesti ihan ok että sun miehes tekisi työkseen strippaushommia ja bilettäisi useita päiviä putkeen jonkun rikkaan naisen kanssa joka kosiskelisi sitä ja lähettäisi tuollaisia tekstiviestejä 10-20 päivässä? Miehes esittelis sen naisen äidilleenkin joka tykkäisi että wow-mikä tyyppi!

Ihanko sä tosissaan tyytyväisenä omien töidesi ja lastenhoidon päälle viitsisit rakentaa ja hoitaa sille miehelle kotia ja taipua kaikkiin sen oikkuihin? Vai voisko olla että säkin olisit jotenkin allapäin ja meilummin sitten istuisit vaikka nenä tietokoneessa kiinni silloin kun puoliso kerkeää kotona käydä kääntymässä?

"vieras"
Miten monella tapaa vielä keksitte kirjoittaa strippari-sanan väärin? Antakaa Savannan sössiä elämänsä, mitäpä se kuuluu ihan vieraille ihmisille, koska ei hänen päätään saa käännettyä, eikä neuvot mene perille. Se on jo nähty.

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja mä luulen;22516703:
Olisiko sun mielestä oikeesti ihan ok että sun miehes tekisi työkseen strippaushommia ja bilettäisi useita päiviä putkeen jonkun rikkaan naisen kanssa joka kosiskelisi sitä ja lähettäisi tuollaisia tekstiviestejä 10-20 päivässä? Miehes esittelis sen naisen äidilleenkin joka tykkäisi että wow-mikä tyyppi!

Ihanko sä tosissaan tyytyväisenä omien töidesi ja lastenhoidon päälle viitsisit rakentaa ja hoitaa sille miehelle kotia ja taipua kaikkiin sen oikkuihin? Vai voisko olla että säkin olisit jotenkin allapäin ja meilummin sitten istuisit vaikka nenä tietokoneessa kiinni silloin kun puoliso kerkeää kotona käydä kääntymässä?
:LOL:anteeks, kuvitelin vaan niin pahaa teki

mut miks mies hyväksy miks se ei sano ettei käy, sille kun käy kaikki, kun se kuulema luota ja mä luotan takas, mut on meillä nyt kriisi ja aika pahana että mä taas aloitin biletä hulluna

Leukistinen aksolotli
:LOL:anteeks, kuvitelin vaan niin pahaa teki

mut miks mies hyväksy miks se ei sano ettei käy, sille kun käy kaikki, kun se kuulema luota ja mä luotan takas, mut on meillä nyt kriisi ja aika pahana että mä taas aloitin biletä hulluna
No niin mä taisin olla ihan oikeessa siinä, että sun miehen pitäis alkaa vähän määräillä sua. Siitä tulis sulle semmonen olo, että se rakastaa sua ja haluaa suojella. Nyt kun se vaan joustaa aina vaan, niin tuntuu, ettei se välitä. Mut se varmaan yrittää mennä sun ehdoilla, ettet jättäisi sitä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";22516635]Milanna! Siis TIETÄÄKÖ sinun miehesi tästä toisesta miehestä ja TIETÄÄKÖ sinun miehesi, että aiot tänään tavata tän toisen miehen?[/QUOTE]

VASTAISITKO nyt!

Venakko Milanna
No niin mä taisin olla ihan oikeessa siinä, että sun miehen pitäis alkaa vähän määräillä sua. Siitä tulis sulle semmonen olo, että se rakastaa sua ja haluaa suojella. Nyt kun se vaan joustaa aina vaan, niin tuntuu, ettei se välitä. Mut se varmaan yrittää mennä sun ehdoilla, ettet jättäisi sitä.
Must tuntukin välillä että sille ihan sama mitä teen. Ehkä se auttaisi jos mua määrätän vähän, kai mä nyt siitä kaipaan myös, huh kaikki on niin hullua ja meijän riidat ja elämää että sanaton olen...

Mut hei mä nyt menen kaveri tulee käymään puhutaan sen kaa

erratic
Miks mun pitää jotain sen kaa tehdä, me vaan pidetään hauska se auttaa mulle, ai niin se näi mun lapsia muuten kans khem khem:D:snotty:
Ai niin tosiaan. Mutta sulla on jo hei mies! Mitä tarkoittaa "se auttaa mulle"? Taloudellinen hyöty? Etkö sä itse näe tilanteessa mitään moraalisesti epäilyttävää?

"mut miks mies hyväksy miks se ei sano ettei käy, sille kun käy kaikki, kun se kuulema luota ja mä luotan takas, mut on meillä nyt kriisi ja aika pahana että mä taas aloitin biletä hulluna "

No ei se varmaan uskalla sanoa. Kirjotit että sillä on huonoja kokemuksia naisista (eksä). Ehkä se ei halua menettää suakin? Onkohan tuo bilettäminen sulle kuin sijaistoiminto, et halua kohdata ongelmia vaan kiinnität huomion sen sijaan johonkin muualle?

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";22516789]Mä en usko että se miljonääri on komea...on joku susiruma...[/QUOTE]

olet muuten aika väärässä:xmas: sillä on vielä aika nuorekas tyyli, mut hei ei se vanhaa ees ole ollenkaan

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä