Miks mun terapeutti sit oli lihava?No sairaalan psykologit, puheterapeutit ja sosiaalityöntekijät ovat kaikki myös hoikkia. Ja eivät ammatikseen "hoida" sairauksia. Lähihoitajat taasen hoivaavat ja ovat läskejä.
Miks mun terapeutti sit oli lihava?No sairaalan psykologit, puheterapeutit ja sosiaalityöntekijät ovat kaikki myös hoikkia. Ja eivät ammatikseen "hoida" sairauksia. Lähihoitajat taasen hoivaavat ja ovat läskejä.
Ja miks mä olen nähny lihavia lääkäreitä? Ollaan taidettu vain nähdä väärin. :xmas:Miks mun terapeutti sit oli lihava?
No niinpä, kyllä se vika nyt on varmaan meidän silmissä :xmas:Ja miks mä olen nähny lihavia lääkäreitä? Ollaan taidettu vain nähdä väärin. :xmas:
No tuosta profiilikuvasta päätellen sulla ei ole grammaakaan ylimääräistä. En voi uskoa, että sulla olisi 20kg ylimääräistä... Tai siis kenen mukaan ylimääräistä?
Ja kukaan ei usko et mulla on sitä ylimääräistä se 20kg. Pitäis varmaan alottaa joku kroppakuvapino mihin voisin änkeä kuvat näistä läskeistä :kieh:
Meinaat että kaikki hoikat on korkeasti koulutettuja? Menny koulutus kyllä ihan oikeeseen osotteeseen...Mikä tuossa niin naurattaa? Ei oikein aukea?
Noilla mitoilla et oikeasti ollut edes lihava. Painoindeksisi oli 25,6 eli normaalin rajoissa. Yläkanttiin kyllä, mutta ei voi puhua ylipainosta. Saati lihavuudesta.Alkuperäinen kirjoittaja älkää pettäkö itseänne;22507075:painoa pääsi kertymään, olen 171 senttiä pitkä ja painoin pahimmillani 75 kiloa.
Mutta ei luita. Luiden koon vaikutus ihmisen painoon on todella pieni.Niin siis, mäkin olen 165cm pitkä ja painan 80 kg, mut en siis todellakaan hei läski. Se on lihasta ja niin ja sit ku mul on niin isot luut! Et älkää hei viittikö arvostella, ei vissiin oo tullut mieleen että se voi olla lihasta.
Jos vaivautuisit ajattelemaan vaikka 100 henkilöä, josita puolet olisi siivoajia ja puolet lääkäreitä, niin aika helppoa olisi ulkonäön perusteella jo sanoa, että kuka on kuka!No niinpä, kyllä se vika nyt on varmaan meidän silmissä :xmas:
Jos viittaat minun kirjoituksiini, niin nuo indeksit oli vaan osviittaa niille, jotka ei ymmärrä, että noilla mitoilla kukaan ei voi olla ylipainoinen.hellittäkää jo niiden painoindeksienne kanssa, yhtä järkevää sitä kumartaa kuin jotaan ovislaskuria sukupuolta määritettäessä lapsella.
Sä et kyllä tunnu ymmärtävän mitään. Sä laitoot nikiksi hoikka ja siitä olis pitäny päätellä sun koulutustaso.En tietenkään meinaa! Olisit lukenut viestini kunnolla. Mutta mitä vähemmän kolutusta, sitä enemmän lihavuutta siinä väestöryhmässä. Mikään ei ole 100%sta tai absoluuttista, ja mitään sellaista en ole väittänyt.
Ymmärrän, että harmittaa olla pullukka, ja ymmärrän, että harmittaa olla vielä huonosti koulutettu tai kuuluvansa alempiin sosiaaliluokkiin.
Näin veronmaksajana vähän harmittaa, että rahoistani yhä suurempi osa menee kaltaistesi hoitoon, ja esimerkiksi lasten koulutukseen jää vähemmän.Olen ylipainoinen, mitä sitten?
Ei sillä mitään väliä olekaan, pääasia että itse olet tyytyväinen.Mitä väliä vaikken ehkä olekaan niin kaunis kuin hoikat? Silti tyytyväinen olen elämääni enkä usko että se mitenkään muuttuisi vaikka olisinkin hoikka
sinänsä jännää että lähtötaso on se että ikäänkuin kaikki haluisivat olla jotenkin kauniita hinnalla millä hyvänsä, niinkuin se toisi jotain onnellisuutta elämään, kuten tekstissäsi ilmaisit, ei ruumiinrakenteella ole yleisessä mielessä mitään tekemistä onnellisuuden kanssa, toki sekin että laihduttaa ja saa itsensä hoikaksi VOI aiheuttaa ison onnen tunteen, mutta ei se tee elämää onnelliseksi itsessään.Olen ylipainoinen, mitä sitten? Mitä väliä vaikken ehkä olekaan niin kaunis kuin hoikat? Silti tyytyväinen olen elämääni enkä usko että se mitenkään muuttuisi vaikka olisinkin hoikka
Jos pitäisi valita että olisinko ali- vai ylipainoinen, mielummin olisin ylipainoinen. Mun mielestä alipainoisuus ja liika laihuus on rumaa. Ja ei, ei johdu todellakaan mistään kateudesta. Terveydellisistä syistä olisin mieluiten normaalipainoinen, mutta todellakin terveydellisistä, en ulkonäöllisistä. Olen kyllä ollut myös hoikka, enkä ollut mitenkään kauniimpi enkä onnellisempi. Silloin oikeastaan elin elämäni surkeinta aikaa, tosin se tuskin painosta johtui.
Tiedän todella monia ylipainoisia ihmisiä, jotka ovat kauniita. Ja kyllä, tiedän myös hoikkia jotka ovat kauniita. Mutta ei kaikki hoikatkaan ole mitenkään erityisen kauniita.. Eikä lihavatkaan. Kyllä mun mielestä jokin muu tekee sen kauneuden kuin ruumiinrakenne.
Ihannoikaa vaan laihuutta ja haukkukaa lihavia. Ihmetelkää sitten miksi syömishäiriöt lisääntyy. Olen joskus huvikseni lukenut suomi24:n anoreksia-palstaa, ja jutut siellä on ihan sairaita! Just tommosta että laihuutta ihannoidaan ja läskit ovat rumia ihmisiä jotka ei menesty missään.
Mun mielestä on hullua että aikuiset ihmiset viittii vääntää tämmösestä ja näyttää näin esimerkkiä nuoremmille.
Laitoin tuohon tuon koulutustason nimimerkkiin lisää, jotta tyhmemmätkin ymmärtäisi. Ja ihmettelen, että miten sä täällä jaksat jankuttaa ja yrittää vääntää naurua mulle? Itsehän olet omaa kuvaasi täällä vilautellut harva se päivä, kun olet epävarma itsestäsi.Sä et kyllä tunnu ymmärtävän mitään. Sä laitoot nikiksi hoikka ja siitä olis pitäny päätellä sun koulutustaso.