Mikä ärsyttää just nyt?

Mua risoo kun en osaa kirjottaa tällä näppäimistöllä ja koko ajan menee väliin ihma kirjaimia ja kaikki muutenkin ihan solmussa. Ja sit ei jaksa tarkistella ennenku näkee tekstin lyötynä seinälle...ja aina siel on virheitä.

>Juuh, mulla on pojan pelinäppäimistö alla, se vaihto sen mun koneeseen kun haluu pelailla tällä. Hyvä näppis mut niin outo mulle.:headwall:
 
Kun poika ei nuku ja puolen tunnin päästä pitäis jo alkaa valmistautua liikenteeseen lähtöön... Toisaalta mä sitten oon tyytyäinenkin jos ei enää nukahda, silloin mun ei tarvitse katella kiukkusta kesken unien herännyttä lasta..
 
mua ärsyttää tämä s.atanallinen hammassärky.. Voin kyllä lahjoittaa se pois jos joku haluaa =)
sympatiat täältä. Mä koin viikolla tajuttoman hammassäryn ja odotin vuorokauden että pääsin hammaslääkäriin. sekin vieklä tonne peräkylälle kun ei omaan päässyt. Mut kun se puudutuspiikki alko vaikuttaa niin tuntu et rakastan sitä hammaslääkäriä enemmän kuin ketään muuta.
Mä ennen synnytän kun kärsin hammassäryistä, on ne niin järkkyjä kipuja.
 
"mammaliini"
Mua ärsyttää kans se ku en saanu lasta aijoissa päiväunille ja pian pitäs lähteä ristiäisiin... tai no, ajoissa kyllä laitoin lapsen sänkyyn että ehtis sen 2h nukkua mutta eipä tuo vaan niin nukahtanut...huoh..saas nähä mikä känkkäränkkä sängystä nousee kun jouden kesken herättämään, ei ehdi nukkua ku just ja just 1,5h...normaalisti vetelee 2-3h päiväunet.
 
Samoin, näppäimistö ärsyttää. Mies osti tällaisen fletkun näppiksen ja voi vi**u, että tällä on vaikea kirjoittaa, kun saa painamalla painaa kirjaimia ja sittenkin niitä jää välistä pois :kieh:
 
Alkaa olla jo aika tukala olo näin rv38, liikkuminenkin jo muuttunut hankalaksi. Vielä reilu viikko kärvisteltävää edessä ja se pitää sisällää 4 miehen työyötä jolloin lasten nukutus jää yksin minulle. Ja sekin vähän ärsyttää että vauvan pitää taas olla noin iso...
 
[QUOTE="vieras";22495260 begin_of_the_skype_highlighting**************22495260******end_of_the_skype_highlighting]Mua ärsyttää Yainaba.[/QUOTE]

Kiva :kieh: ainakin oon saanut jotain tunnetta aikaseks. Pahempaa ois jos ei kukaan huomais eikä sais mitään aikaan.
Osasin muuten odottaa tätä:D
 
Viimeksi muokattu:
huutaja
se että huutasin pojalle rattaita huutonetissä, jos vaan myyjä vaivautuis vastaamaan kysymyksiin.. Viikko sitten laitoin kysymyksen, vastausta ei kuulu eikä ois ees muita huutajia ja kohde sulkeutuu kohta. ARGH.
 
"muori"
yksityisyyden puuttuminen! se että ventovieraat kyselee(kyselyn muodossa) asioita jotka ei heille kuulu. järjestäsivät vaikka neuvolaan sitten kaavakkeen vapaaehtoisten täytettäväksi,mutta röyhkeää on se että joku kehtaa järjestää kyselyn mihin kaikkien pitää vastata,ja missä pitää kertoa kaikki kotielämästä. kuka sellaseen haluaa vastata? Räyh
 
[QUOTE="muori";22495371]yksityisyyden puuttuminen! se että ventovieraat kyselee(kyselyn muodossa) asioita jotka ei heille kuulu. järjestäsivät vaikka neuvolaan sitten kaavakkeen vapaaehtoisten täytettäväksi,mutta röyhkeää on se että joku kehtaa järjestää kyselyn mihin kaikkien pitää vastata,ja missä pitää kertoa kaikki kotielämästä. kuka sellaseen haluaa vastata? Räyh[/QUOTE]

Mitä rangaistusta siitä seuraa jos vain jättää vastaamatta?

Itseäni ottaa kupoliin se että tekisi mieli napostella kaikkea tuolta keittiön kaapista. Enkä saa. :kieh:
 
Ego
Kun ei mene viikkoakaan ilman että joku on aina perheessä kipeänä.:( Johan se taas puski kuumeen lapselle ja nyt koisailee. Ei viitti alkaa kolistelee pahemmin (siivous meneillään) että saa levättyä. Eli tulin koneelle roikkuu nyt sitten taas.
 
...
mua ärsyttää, kun mies tuhlasi eilen 60 euroa ja loppukuulle olis 80 euroa käytettävissä. Eikä mies ota mitään kantaa siihen, että millä eletään ja suuttui, kun mainitsin asiasta. Ja ei ollut eka kerta, vaan tätä tää on ollut viimeiset 4 vuotta, et mä hoidan kaiken, mies tekee, mitä haluaa.
 

Yhteistyössä