Mikä ärsyttää just nyt?

"huoh"
Se kun meidän perheen astiat pitäisi olla muovia. :headwall:
Ei meillä lasit ja posliinit säily kauaa ehjänä, ehkä mulla ja miehellä on molemman suvussa perinnöllisenä rähmäkäpälägeenit. :headwall:
 
"namanda"
Ärsyttää niska- ja pääkipu, on jatkunu jo ties kuinka pitkään. Ei päätä pysty kääntään ilman itkua.
Lisäksi on hirveä ikävä poikaa kun oli mummolassa yötä... Ei saanu yöllä nukuttuakaan, vaikka nyt olis pitänyt.
 
Just nyt ärsyttää kun olin etsimässä itselleni KOHTUU hintaisia talvikenkiä jotka ois lämpimät ja kosteutta hylkivät mutta eihän täältä tuppukylästä mitään löydy. Tai joo vuorettomia piikki korkoisia saapikkaita tai nilkkureita tai sit Ugg kopioita. Ja ne järkevät kengät mitä löysi joko maksaa liikaa tai on törkeän rumia mummomaisia kenkiä :kieh:!
 
Ärsyttää ihan törkeä väsymys ja se, etten osaa nauttia siitä, kun voi hengailla unihousut jalassa koko päivän, eikä tarvis ees pahemmin siivota. Kärtyän vaan miehelle ilman syytä. Ja se, että oon liian monena yönä nähnyt painajaisia ja heränny ahistuneena, minkä takia koko päivä on menny hukkaan masennellessa. :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä