Erikoisin nimi, minkä ootte kuullu lapselle annettavan?

• Viestiketjun aloittaja visitor
  • Ensimmäinen viesti
Juuja Jaa
mustakin tässä ketjussa mainitut nimet on ihania vauvoilla. Suurinosa. Mutta anteeksi, jos vaikka kaupankassalla olisi nainen jonka nimilapussa lukisi Kissanminttu -> naurua riittäis kotiin asti.
Ilves ihan ok, samoin Kuu-Valo... mutta ei kissanminttua.... NOh, myöhästähän se taitanee olla =)

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22492460:
kaverin tytär on Ennika, kaunis nimi kyllä :heart:
serkun lapset ovat Manoa & Jamna, molemmat vanhemmat siis ihan suomalaisia
ja sitten on näitä lehdistä pongattuja kulmien kohottajia ja leuan loksauttajia..

Poppy-Onneli
Hunaja
Ea ( kuka järjen jättiläinen antaa lapselle nimeksi ensiapu?!)
Ruska ( sukunimenä olisi ok, mutta että etunimi.. )
Kivi (hieno SUKUNIMI tuokin)
Nuppu (söpö vauvalla, mutta kun se vauva ei ole vaippapeppu ikuisesti..)
Idiootti. Ea ei ole ensiapu vaan Ea. EA taas on Pelifirma. Peppukipeät mammat ...

"Malla"
Tiedän semmoset kuin Zena, Bo (ruotsiksi pesä) ja Orm (ruotsiksi käärme) ja nää kaks vimppaa ihan tavallisia ruotsalaisia nimiä :O Zena taas on yks perhetuttu, suomalaisten vanhempien suomalainen lapsi :)

Ällöä
Nuppu on täysin järjetön nimi likkalapsella. NIIN söpöä pienellä vauvalla olevinaan tollanen lässynimi, mutta entäs kun se kasvaa? Mielikuva: 55-vuotias Nuppu lähibaarissa läskit silmillä... mutta nimi on niin 'kaunis'. :D

mustakin tässä ketjussa mainitut nimet on ihania vauvoilla. Suurinosa. Mutta anteeksi, jos vaikka kaupankassalla olisi nainen jonka nimilapussa lukisi Kissanminttu -> naurua riittäis kotiin asti.
Ilves ihan ok, samoin Kuu-Valo... mutta ei kissanminttua.... NOh, myöhästähän se taitanee olla =)
Sä oot vähän outo ( anteeksi vaan ) Eipä ole tullut vielä vastaan tuolla oikeassa elämässä ketään joka ois hekotellut tyttäreni nimelle. Muutama ns juntti toki on kauhistellut nimeä. Mutta toisaalta eipä mua hirveesti se ole koskaan ihmetyttänyt.
Nimiä mahtuu maailmaan, ja itsekään en kaikista pidä. Mutta eipä ole tullut pieneen mieleenikään nauraan edes niille ei niin ihastuttaville tusinanimille mitä vastaan on tullut.

"wolferiina"
S.3 tiedoks vaan teillekin et meijän käärmeet on tosi kilttejä. Oikeesti ei tarvi dissata toisii.... mä tuun lukee kaikki dissausviestit jotka koskee mua ja mun pikkusiskoa.

Yhteistyössä