mistä tunnet nämä siskokset? =)Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Tirsa Mercedes ja Talitta Chevrolet, siskokset
Ei oo kyllä virallinen nimi..tai sitten on jossain muualla kuin Suomessa. Väestörekisterikeskuksestakaan ei meinaan löytynyt.Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Jojuka, tyttö.
En tunne henkilökohtaisesti. Siskon tuttuja ovat/olivat aikanaan.Alkuperäinen kirjoittaja minä:mistä tunnet nämä siskokset? =)Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Tirsa Mercedes ja Talitta Chevrolet, siskokset
minä oon ollu koulussa toisen kanssa
Tunnetaankohan sama tyttö. Sinna Emma Pomeliina...Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:varmaankin Pomeliina
Eli kavereiden kesken Leksa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Suvi Lindenin tyttö Leonoora.
Viena Karma Sirkka Salama Kesäheinä Saarenruusu Pikku-Hilkka, jotenkin söpö ja toi tähtivalo :heart:Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:Ja sen Ilmarin muillakin lapsilla aikas erikoisia nimiä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ilmari_Kianto#Kiannon_lapset
Oikeestikko?Alkuperäinen kirjoittaja LucyVanPelt:Eli kavereiden kesken Leksa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Suvi Lindenin tyttö Leonoora.
En mina tieda. Noin voisin kuvitella, etta nimi koulussa lyhentyy. Toivottavasti kuitenkin vaikka Ellu.Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Oikeestikko?Alkuperäinen kirjoittaja LucyVanPelt:Eli kavereiden kesken Leksa. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja HeinäHattu:Suvi Lindenin tyttö Leonoora.
Alkuperäinen kirjoittaja vir:http://www.apu.fi/ihmiset/article144524.htmlAlkuperäinen kirjoittaja Estu:peeveli oli jonkin julkkiksen kaksosen toisen puolen nimi ja marimir kastetuissa
Peeveli ja oliko se toinen Aapeli tai jotain...Sen kotikadu (?) näyttelijän kaksospojat. Työnimiä ovat.
nimet lainausmerkeissä joten, eivät ole oikeita nimiä
varmaan siksi että koirat yleisempiä lemmikkejä ku käärmeetAlkuperäinen kirjoittaja myski:Lemmikkejähän ne käärmeetkin ovat. Hyvin sattuu myös lapsiperheisiin, kun lasten kanssa puhutaan miten käärmeitä käsitellään ja toisaalta muistetaan se, että käärmeetkin ovat eläimiä; ei pidä luottaa liikaa. Kuten myös muiden eläinten kanssa. Luulen kuitenkin, että koirien ja lasten kanssa sattuu haavereita enemmän kuin käärmeiden ja lasten.Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:hyi saatana käärmeet ja pienet lapset ei samaan taloon kiitos!tuli oikeesti oksennus ku noita kuvia katoin!