S
sibibi
Vieras
Mene pian töihin ja mietin jo sitäkin, että miten sitä ehtii tehdä ruoan kun tulee töistä kotiin. Mulla työpäivä yleensä klo 8-16 ja kello on lähemmäs 17 ennen kuin ehdin hakea lapsen hoidosta ja pääsemme kotiin. Ihan varmaan lapsi on jo sitten nälkäinen, joten ruoka pitäisi olla pian pöydässä. Teettekö jo edellisenä iltana vai nopeasti vaan jotain pikapöperöä?