V
"vieras"
Vieras
Meillä lapsi on nyt kesällä leikkinyt paljon kavereiden kanssa joka heillä tai meillä ja nyt mennyt siihen, että syökin joinakin päivinä yhden kaverinsa luona päivän ruoan jo hyvin aikaisin päivällä(meillä ruoka on vähänmyöhemmin). Kai ne vanhemmat voi itse sanoa, että mene kotiin syömään? Sitten kun tuo on vielä suursyömäri ja ne annokset ei varmaan ole pieniä. Olen sanonut että kotiin syömään, mutta äsken sanoi viimeksi, että söi jo kaksi tuntia sitten kaverin luona päivän pääruoan. Itseäni tavallaan nolottaa kun se syö siellä ja aatteleeko ne vanhemmat etten minä tee ruokaa ja katso syömisten perään ja ajan heille syömään. Vai onko se ihan ok, että syö siellä jos ne ei aja pois? He ovat jo itsekin kooltaan suurperhe, joten niitä syöjiä on.
Ajatteko te ylimääräiset suut pois vai kiukusta pihisten katsotte kun naapurin poika vetää lasagnea naamaan? Vai onko ihan ok?
Ajatteko te ylimääräiset suut pois vai kiukusta pihisten katsotte kun naapurin poika vetää lasagnea naamaan? Vai onko ihan ok?