Jos ei ole erityisen bodari, niin kyllä tuo 25 on jo aika paljon. Ainakin jos jo nuorena päätyy siihen kuosiin, niin tuskinpa siitä vanhempana ainakaan laihtuu. Nuorella ihmisellä voisi ehkä ollakin vähän tiukempi tuo taulukko kuin sitten vanhalla. Kirjoitan tämän osin itseruoskintana, koska minulla bmi on 24 joten olen teoriassa normaalipainoinen, vaikka omasta mielestäni 10 kiloa vähemmän olisi terve paino.Alkuperäinen kirjoittaja e:Tämä nyt on ihan naurettava ketju. Kai sitä jokainen ymmärtää, että on ihan eri asia olla 150cm tai 180cm ja painaa 60kg. Siksi on keksitty BMI. Jos BMI on yli 25, on yleensä jonkin verran ylimäärästä.
Sanoinko että tasan??Mielestäni kirjoitin että painaa NOIN, 1- 5kg heitto sallittua, hassua edes ajatella että yksi kilo vähemmän niin et sovi tuohon muottiin Mutta yksilöitähän olemme kaikki että ei varmasti kaikilla päde tuo kaava.Niin, eli painan tuon kaavan mukaan kilon liikaa. Painoindeksi on nyt 18,6. Ei tollaset toimi ja noita on turha edes puhua.
Paljonko sulla on pituutta? 153cm?Niin, eli painan tuon kaavan mukaan kilon liikaa. Painoindeksi on nyt 18,6. Ei tollaset toimi ja noita on turha edes puhua.
Hömppää on niin monenlaista, kuka minkäkin hömpäksi laskee152
Mun mielestä on ärsyttävää heittää jotain pituus miinus 110 hömppää, kun se ei millään tavalla suhteudu siihen ihmisen pituuteen ja toimii tasan keksipituisilla ihmisillä, ei muilla.
Mä painan suunnilleen 54 kiloa ja olen 173 cm pitkä... Aika ruipelo siis taidan olla.hmm.. minä painan 54kg, ja olen 163cm pitkä.
Sä et oo koskaan tainnu painaa vähemmän? Nimittäin kyl sä aika tukevassa kunnossa jo olet. Pituutta mulla saman verran ja painoa 59kg enkä missään nimessä ole ruipelo.En ole ap:n kanssa samaa mieltä.
Olen 171 cm ja 71 kg, ihan sopiva.
Olen painanut vähemmänkin. Mutta myös enemmänkin. Olen perusrakenteeltani hoikka esim kun näkisi vain mun kasvot luulisi, että olen ihan laiha. Mulla on isot rinnat, hiukan vatsaa ja isohko takapuoli. Tykkään muodoistaniSä et oo koskaan tainnu painaa vähemmän? Nimittäin kyl sä aika tukevassa kunnossa jo olet. Pituutta mulla saman verran ja painoa 59kg enkä missään nimessä ole ruipelo.