Mitä ihimeen rasvaa mä tähän turpaani lotraisin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Atoopikko täällä. Physiogel on hyvä perusvoiteeksi, mutta ei tee ihmeitä. Ceridal lipogel suojaa ja auttaa oikeasti. Jätä ihon kuoriminen (ja meikkaaminen ja turha peseminen jos mahdollista). Kortisonia ihottumakohtiin.

meikin puhdistuksessa tää avonin 2 in 1 (en löytänyt muuta linkkiä tuohon) on ihan paras ja jättää ihon rasvaiseksi, ei välttämättä tarvis enään kosteusvoidetta päälle; kannattaa testata!!

http://www.huuto.net/kohteet/avon-naturals-vihrea-tee--oliivinlehti-2in1-kasvopesu200ml/154485439

kannattaa. ei edes pahan hintanen, ja mulla ainakin on sellanen "pakkotuote" mitä on aina oltava kaapissa ja mitä ilman en tule toimeen :)

Mä oon noista putsareista yhtä toista käyttäny, sellanen vihree tuubi, en ny muista et mikä niistä.. :D On kyl hintaansa nähden tosi hyviä tuotteita :)

Mä oon noista putsareista yhtä toista käyttäny, sellanen vihree tuubi, en ny muista et mikä niistä.. :D On kyl hintaansa nähden tosi hyviä tuotteita :)

mä en oo muita, toi oli joskus ensimmäisten tilausten aikaan jollain huipputarjouksella ja päätin kokeilla, sen jälkeen en muita ole ostanut :D ainoo mitä vaihtelen on tuoksu :D

sit naturalsin joku yö/pvävoide samassa purkki on kuulemma kans huippu, itse en löytänyt viimeks sitä lehdestä ja jäi sit tilaamatta, työkaveri vaan kehu sen maasta taivaaseen. siinä purkissa on kahta samaa siis. vierekkäin ne molemmat.

avun kuivaan, punoittavaan ihooni Dermosilin Saunan jälkeen- voiteesta, ja sitten ihan Aqualan-voiteesta, Aqualania suositteli Aqualania tyttären aknenkin hoidossa.
Tosin rasvasin naamaani sitten monta kertaa päivässä, mutta auttoi !

meillä poikaan tullu testattua liki kaikki mitä ieneen voi tunkea, tällähetkellä toimii parhaiten prisman urkkaosastolta saatava manteli hierontaöljy.
ja tuo suola mitä käytetään on himalajan vuorisuolaa, eli sitä pinkkiä. sitäkin saa prismasta, mutta halvemmalla pääsee jos on vaikka punnitse ja säästä kauppa lähellä.
oliiviöljystä ja tuosta suolasta tehty kuorinta on aika luksusta. Poikaan käytettään joko suolakylpynä tai kääreinä.
ja kaksi muuta mitkä tuohon tehoaa on decubal ja physiogel a.i greme/voide. ei oo edes kamalan kallista, 50g tuubi maksaa n.20e, decubal on halvempaa, ja tuo öljy taitaa maksaa 8e

Viimeksi muokattu:
Illalla Erisan puhdistusaine ja kasvovesi, sitten Pirkka lastenvoidetta yöksi ja aamulla vesipesu ja etanavoidetta, sitten Rimmelin 16h meikkivoidetta suojaksi. Ei oo enää tietoakaan hilseilevän kuivasta ja karheasta ihosta, päinvastoin, iho on tosi pehmeä ja couperosakin on rauhoittunut huomattavasti.

kokeile tätä: http://www.valioravinto.fi/Tuote.aspx?id=7 ja oletko rasvana kokeillut ceridal-öljyä?
noita tyrnimarjakapseleita tosin pitää syödä 1-2 kk ennen kuin näkee vaikutuksen, itse olen syönyt nyt kohta kuukauden, ja mielestäni iho on parempi. Ihoni on tosin vain pintakuiva, ja jos kuivuu pahasti niin akne on pahempi. Ja tuo ceridal-öljy on jopa yllättävän hyvä kosteuttaja kasvoille, esim. iltaisin yötä vasten niin naaman kiiltely ei haittaa ;)

Mä suosittelisin sulle aloe vera-tuotteita! Juomaa sisäisesti (80 % ihon hoidosta on sisäistä) ja sitten aloe-voidetta kasvoille.Foreverin tuotteet on aiva ainutlaatuisia, eikä vastaavia oo kaupoissa! Kysy lisää! Näillä paranet ihan taatusti ja on iho kunnossa! Ja muutenkin oot kunnossa, kun ne "valitettavasti" auttaa moneen muuhunkin asiaan...:)

Mä suosittelisin sulle aloe vera-tuotteita! Juomaa sisäisesti (80 % ihon hoidosta on sisäistä) ja sitten aloe-voidetta kasvoille.Foreverin tuotteet on aiva ainutlaatuisia, eikä vastaavia oo kaupoissa! Kysy lisää! Näillä paranet ihan taatusti ja on iho kunnossa! Ja muutenkin oot kunnossa, kun ne "valitettavasti" auttaa moneen muuhunkin asiaan...:)

Piti lisäämäni, että nämä ovat myös varsin kohtuuhintaisia verrattuna moneen huippukosmetiikka sarjaan. Halpiksia eivät tietenkään oo.

Ei tehonnu muhun, testattu on, nimenomaan Foreverin tuotteet..

http://www.organicformulations.fi/. sieltä sellasta kun kosteusvoide kasvoille, emma organics. Voin sanoa että en ole KOSKAAN käyttänyt noin loistavaa rasvaa!!!:).iltaisin ruukaan laittaa suihkun jälkeen niin aamulla meikkivoide levittyy tosi hyvin!.

kyllä luomua ei voita mikään!(eikä mielestäni ole edes kalliit hinnat.)

http://www.organicformulations.fi/. sieltä sellasta kun kosteusvoide kasvoille, emma organics. Voin sanoa että en ole KOSKAAN käyttänyt noin loistavaa rasvaa!!!:).iltaisin ruukaan laittaa suihkun jälkeen niin aamulla meikkivoide levittyy tosi hyvin!.

kyllä luomua ei voita mikään!(eikä mielestäni ole edes kalliit hinnat.)
Saisit jo vähän hillitä tota mainostamista. Luulevat pian, että on itse maahantuoja asialla. Epäily omien tuotteiden puffaamisesta ei ole hyvää mainosta.

Yhteistyössä