I
"inka"
Vieras
Mulla on myös tooodella kuiva iho, ja etenkin syksyn ja talven tullen tekee ihan kipeää, kun iho kuivaa. Laitan nykyään joka päivä ceridalia nassuun, tai muulloin suihkun/saunan jälkeen. Olen havainnut sen itselläni olevan ainoa, joka pitää naaman ok:n näköisenä, eikä iho halkeile ja repeile pinnasta kuivuuttaan.
Aiemmin olen kokeillut varmaan joka ikisen mahdollisen purkin ja purnukan, eikä mikään auttanut tarpeeksi, melkeinpä vaan tuntuivat kuivattavan enemmän.
Muistaakseni Oriflamella oli ainakin aiemmin joku päivävoiteen tyylinen tuote, joka oli kohtuuhyvä tosi kuivalle iholle, mutten nyt millään muista sen nimeä... Ehkä joku Oriflamen kanssa puljaava osaisi neuvoa.
Mutta suosittelen tosiaan kokeilemaan tuota ceridalia! Ja muista tosiaan se runsas vedenjuonti ja riittävästi rasvaa ruokavalioon, erityisesti lohi, avocado ja pähkinät tekee hyvää.
Aiemmin olen kokeillut varmaan joka ikisen mahdollisen purkin ja purnukan, eikä mikään auttanut tarpeeksi, melkeinpä vaan tuntuivat kuivattavan enemmän.
Mutta suosittelen tosiaan kokeilemaan tuota ceridalia! Ja muista tosiaan se runsas vedenjuonti ja riittävästi rasvaa ruokavalioon, erityisesti lohi, avocado ja pähkinät tekee hyvää.