Mitä ihimeen rasvaa mä tähän turpaani lotraisin?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
piti vielä lisätä että näin talven tullessa kasvoille laitettava voide saa olla paljon "tuhdimpi" kuin kesällä :)

Sepä se ongelma tahtoo ollakki, ei tahdo löytyy tarpeeks tuhtii. Nyt on ollu käytös lumenen Sensitive Touch Rauhoittava yövoide mutta ihan yhtä tyhjän kans. Ja sit jos kovin tuhtia käyttää ni alkaa kiiltelee..

On tää hankalaa.. :D Tosissaa kosteuttavaa naamiota käytän säännöllisesti samoten ku hellävaraista kuorintaa jotta saan kuolleen ihosolukon pois.

Mulla hilseilee iho talvisin kuivuudesta ja suihkun jälkeen oon punasten täplien peitossa.. nice.

Naamaan laitan decubalia (http://www.apteekkituotteet.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Eura/Products/5708657206305) Tosin, rasvaakin joutuu joskus vaihtamaan hetkeksi kun iho tottuu siihen vanhaan mikä ennen on toiminut.

Iltaisin pesen dr.hauschalla (vai mikä lienee) meikit pois hyvin ja rasvaan hyvin ( kasvohieronta rasvan kanssa ). Aamulla en pese kuin silmät, ihon pyyhin vain kasvovedellä (joku kuivalle iholle sopiva). Rasva hyvissä ajoin naamaan ennen kuin lähdet ovesta ulos, ettei se jäädy naamaan.

Sit tietty iho on hyvä kuoria 1x viikkoon. Kosteuttavat tehotipat on hyvä lisä jos tarvii. Ja vauvojen hoitoöljy on ykkönen esim. suihkun jälkeen.

miten usein kuorit ihoa?
kuiva/herkkäiho---> saa kuoria 1krt/kk

koitapa apteekista saatavia perusvoiteita, on ainakin tuhtia esim. aqualan illalla puhdistuksen jälkeen ja aamulla puhdistuksen jälkeen voit laittaa kosteuttavan seerumin ja siihen päälle kosteuttavan kasvovoiteen

En jaksanu kahlata kokonaan läpi.. Mut mulla oli muutamia vuosia sitten kanssa iho tosi pahassa jamassa. Pesin kasvot meikistä rasvalla, silmämeikin tosin silmämeikinpoisto aineella. Sit söin sisäisesti helokkikapseleita ja sit rikoin neulalla kapselin ja sivelin öljyn pahimpiin kohtiin. Annoin olla jonkun aikaa ja loput imeytin paperiin. Runsas vedenjuonti ja yöksi laitoin ilmankostuttimen päälle tai kuivasin vaatteet makkarissa. Hiukset kanssa kuivu tosi paljon, joten laitoin latvoihin yöksi rasvaa. Kyllä, ihan rasvaa esim. aqualania ja aamulla pesin normaalisti.

miten usein kuorit ihoa?
kuiva/herkkäiho---> saa kuoria 1krt/kk

koitapa apteekista saatavia perusvoiteita, on ainakin tuhtia esim. aqualan illalla puhdistuksen jälkeen ja aamulla puhdistuksen jälkeen voit laittaa kosteuttavan seerumin ja siihen päälle kosteuttavan kasvovoiteen

En kovin usein kuori ihoa, sillon ku kipeesti kuorintaa tarvii.

Apteekin perusvoiteet on jo kahlattu läpi, ei auta.

No oho!! :O

En ois kyllä uskaltanu toivookaan tällasta vaikutusta.. Eilen illalla siis laitoin tuota voidetta ja huomasin heti että se tuntu tosi hyvältä. Imeyty tosi nopeesti eikä jättänyt minkäänlaista rasvaisuutta eikä megakiiltoo.

Aamulla totesin että tän iho pehmee ku vauvan peppu :D Just tässä valmistaudun töihinlähtöön ja pystyin jopa meikkipuuteria laittamaan! Siis ihan mahtavaa! Nyt mä saan nuo punaiset epätasaisuudet peittoon ja nekin varmasti häipyy tässä ajan myötä kun iho saa kosteutta :) Niin mahtavaa!! Kiitokset vinkkaajille :flower:

Yhteistyössä