kokeillaanko tälläistä:testataan, mitä tiedämme toisistamme eli seuraava kertoo aina, mitä muistaa edellisestä :D

Suzyanne
Tää on noloa mutta mä en muista juuri nyt jadalista paljon mitään... :ashamed:eek:iskohan hänellä ainakin taaperoikäinen lapsi...

Syysyöstä muistan sen että hänellä on kauniit silmälasit. =)

*muoks* narikka ehti ennen minua. Noh, en muista hänestäkään mitään, vaikka nikki onkin tuttu. :ashamed:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Leukistinen aksolotli
Lunaticilla on tytär ja vihreät silmät. Lunaticin mielestä kalakeitto kuuluu tehdä pakasteseistä.

Wicked Marylle kampaaja leikkasi etutukan, joka ei wickedin itsenä mielestä ollutkaan hyvä. Wicked tykkää naisellisista jutuista, koruista ja meikeistä ja on vähän romanityylinen. Yrittää olla yleensä kaikille ystävällinen, mutta ei pidä siitä, jos joku käy kimppuun.

Lunaticilla on tytär ja vihreät silmät. Lunaticin mielestä kalakeitto kuuluu tehdä pakasteseistä.

Wicked Marylle kampaaja leikkasi etutukan, joka ei wickedin itsenä mielestä ollutkaan hyvä. Wicked tykkää naisellisista jutuista, koruista ja meikeistä ja on vähän romanityylinen. Yrittää olla yleensä kaikille ystävällinen, mutta ei pidä siitä, jos joku käy kimppuun.
ihan vaikuttaisi siltä että olen tullut palstan kautta jotakuinkin tutuksi :D

Luna on eläinrakas, palstalla useinkin aika karski mielipiteissään, mutta pohjimmiltaan kuitenkin hyväsydäminen (mitä ei tietenkään myönnä), pienen tytön äiti, ja tietenkin palstan viikonloppu-DJ !

Leukistinen on välillä pippurinen, mutta osaa myös pyytää anteeksi, mielikuvitusrikas ja luova persoona, sellainen taiteilija sielu :)

Mä muistelen aikani kuluksi vielä muutamaa..

Leukstinen on mielikuvituksellinen ihminen. Hän on hyvä piirtämään ja askartelee paljon. Hän muistaakseni tykkää mangosta.

Wicked Mary tykkää varmasti laulaa karaokea. Hän pitää myös mun mielestä kivoista vaatteista, kuten naisellisista mekoista ja korkokengistä. :heart: Positiivinen.

Yhteistyössä