Ja kenkiä ei voi koskaan olla liikaa. Ainoastaan säilytystilaa saattaa olla liian vähän.Lodella on paljon kenkiä ja hän harrastaa tankotanssia ja joogaa.
Ja kenkiä ei voi koskaan olla liikaa. Ainoastaan säilytystilaa saattaa olla liian vähän.Lodella on paljon kenkiä ja hän harrastaa tankotanssia ja joogaa.
vanhat autot (tai jotain sinne päin)Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22463963:musta
Mut sä tulit tähän niin nyt susta saa sanoo. Sä oot vähän herkkä oikeasti ja luulet helposti, ettei susta pidetä. Osaat tehdä ruokaa. Sulla kasvaa partaa, mut ajat sen pois?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22463981:ei kun vastasin jollekkin kun pyysi sanomaan musta..
En ole laittanu joulupöydästä kuvaa.Lodella on paljon kenkiä ja hän harrastaa tankotanssia ja joogaa.
Lunis tykkää kasari- ja ysärimusasta ja hän laittoi viime jouluna kuvan joulupöydästä, mikä sai paljon kommentteja. Lunaticillä on musta tukka.
Lunaticin toosa haisee kalalle ja Leukon maidolle. Kiitos ja anteeksi.
Miten?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22464009:inho ja kammo on 2 eri asiaa...
*pyrsk* Ai sä VAIN inhoat homoja, mutta et kammoa. Uskotaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22464009:inho ja kammo on 2 eri asiaa...
jos ajatellaan ettet pidä kasasta suolia. et sä niitä kammoa mutta saatat inhota.Miten?
En oikein tajua. Sama asiahan se on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22464014:jos ajatellaan ettet pidä kasasta suolia. et sä niitä kammoa mutta saatat inhota.
Päinvastoin, mä kammoaisin niitä mutta en inhoa, mitäs ne mulle muka on tehneet. Jos meinasit sä-passiivina siis. Jos tää on joku sun ja Lunan välinen suolijuttu niin pysyn kaukana.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22464014:jos ajatellaan ettet pidä kasasta suolia. et sä niitä kammoa mutta saatat inhota.
miksi sä kammoot heteroja mitä ne on sulle tehny???!!!Inho ja kammo on eri asioita. Inho on semmoista, että inhottaa, ällöttää, mutta kammo onkin inhoa, johon sekoittuu pelkoa.
hyvin selvennettyInho ja kammo on eri asioita. Inho on semmoista, että inhottaa, ällöttää, mutta kammo onkin inhoa, johon sekoittuu pelkoa.
Niinpä on. Mutta oikeastaan se on aika kiehtovaa. Herätän mielipiteitä, olen siis olemassa.Suzyannella on joku ilkee perskärpänen täällä kommentoimassa ajoittain...
Voe voe, ihan tuttu nikki ja kuvaketjuistakin muistan, mutten mitään tiettyä asiaa. :ashamed:kukhaan ei tiä minusta, tai ei muista :ashamed:
Sie asut aika lähellä minua ja olet lapintyär niinku mieki. Ja jos en ihan väärin muista niin jostaki ketjusta luin että sinun ukon tuntomerkit oli yllättävän samankaltaset mitä minun ukolla...kukhaan ei tiä minusta, tai ei muista :ashamed:
Sä ompelet, oma firmakin... lastenvaatteita, eikö vaan?kukhaan ei tiä minusta, tai ei muista :ashamed: