Mummeliisalla on ziljoona lasta ja lastenlastaPersvakoonasanalla yksi lapsi, hyvät ulkoilutaimeet ja hän pitää matkailusta.
Heh, tunnetko sä mut irl?persvakoonsana oli aiemmin ieva tai eeva, ja lukee paljon, kaikenlaista kirjallisuutta, mielipiteiltään yleensä varsin maltillinen täällä...
Wicked Mary tuntee persvakoonasanan.Heh, tunnetko sä mut irl?
sitähän ei voi tietää vaikka jonkun nikin taakse kätkeytyisikin joku tuttu...Heh, tunnetko sä mut irl?
en muuten tunne, en ainakaan tiedä tuntevaniWicked Mary tuntee persvakoonasanan.
Minä puolestani olen teille kaikille varmasti ratkeamaton ongelma.
ihan vaikuttaisi siltä että olen tullut palstan kautta jotakuinkin tutuksiLunaticilla on tytär ja vihreät silmät. Lunaticin mielestä kalakeitto kuuluu tehdä pakasteseistä.
Wicked Marylle kampaaja leikkasi etutukan, joka ei wickedin itsenä mielestä ollutkaan hyvä. Wicked tykkää naisellisista jutuista, koruista ja meikeistä ja on vähän romanityylinen. Yrittää olla yleensä kaikille ystävällinen, mutta ei pidä siitä, jos joku käy kimppuun.
Ei taideta tosiaan tuntea. Harmi. Ei ainakaan profiilikuva soita kelloja.en muuten tunne, en ainakaan tiedä tuntevani
Tuo nikki ei varsinaisesti tuo mitään mieleen.Kukaan ei sanonut musta!!!!!!!!! >:[