**PikkuKakkosta toivovat VOL 22**

Jahas ja testiholisti pääs taas vauhtiin:LOL::kieh: voi helvettiläinen, ostin varmaan koko prisman ja apteekin tyhjäksi:LOL:..oon vissiin yhtä kipee näitten testien kaa ku kenkien..en siis voi vastustaa kenkiä:whistle:pakko kiertää kaikki kenkäkaupat etten varasta sieltä rahapulassa kenkiä jos löydän jotkut mageet popot! Eli minuu ei pie laskee mihinkää missä vaarana ostaa testejä:D
Skorppioni kyllä miun haukan katse näkee tossa testissä haaleen plussan;)varovaiset onnittelut!
Hemari miulla on nyt vähän ristiriitanen fiilis ton testailun suhteen..kun kun..mietin, pitäskö testata aijemmin jo KOSKA, syön selkääni todella vahvoja lääkkeitä joita ei saa syödä raskaana ollessa ja jotka hankaloittaa kiinnittymistä..: / miulla olis jo torstaina dpo12:p vaikka o-plussat saatinki samana päivänä, niin miulla ovis oli sillon plussa testin tehtyäni illalla..oon siis tämmönen "nopee"ovuloija..

Ja voi elämä näitä "oireita"..mistä näitä MUKA tulee:LOL:?
 
hemari Joo, mulle saa lähettää kaikki halukkaat vaikka omat raskautumisstressinsä, jos ne auttaisivat lykkäämään tuota ovista riittävästi, että mies ehtii kotiutua :D Jos Heidi on palstan virallinen pessimisti, niin minä voin olla virallinen stressaaja... jos meistä vaikka olisi teille muille iloa niillä saroilla ;)

Marsu esikosta testasin aikanaan raskausplussan marketin testillä kp 26/28, ja ihan selvästi erottuva haamu oli silloin. Kp 30/28 oli sitten jo selvästi ainakin yhtä vahva viiva kun mitä testiviiva oli. Mutta nuohan on tosi yksilöllisiä, että miten nopeasti raskaus näkyy testissä, hcg:n määrä lisääntyy eri ihmisillä (ja eri raskauksissa?) niin yksilöllisesti. Plussaa bd :)

Pinkie greippimehua en ole kokeillut, mutta ihan greippiä olen syönyt sen puolikkaan aamuisin (ihan normaalistikin, ennen tätä kakkosprojektia). Pitäisi vissiin vahvistaa limoja ja helpottaa siten ovisliman havaitsemista, ellen ole ihan väärässä?

Noista raskaustesteistä, että tuo "ei saa tulkita testiajan jälkeen" on vissiin siitä kiinni, että jotkut normaalit bakteerit tms voi aiheuttaa selvästi testiajan jälkeen haamun tikkuun. Mutta ei kai nekään sentään kauhean selvää plussaa aiheuttaisi... :confused: Pidetään vaan minun puolesta roskishaamutkin ihan plussina :D
 
Mirage Ostin tänään ekaa kertaa sitä greippimehua ja voi helvata kun on pahaa,siis minun makuun:xpakko vaa yrittää kurkusta alas vetästä:)
Voi kun ois jo pitemmällä tää kierto,on jotenkin niiiin malttamaton olo ja toisaalta stressaa että miten menee tääkin kierto,että osaanko minä tumpelo varmasti hyödyntää oikein ovikseni!:LOL:
Että tulis hommittuu ihan oikeina päivinä,viime kierto meni niin että tein millon sattuu ovistestejä,pitää nyt pitää se sama aika joka päivä niin on selkeempää:)
Marsu Voin vaan kuvitella että oot täpinöissäs!:Dplussaonnea sulle ja tosiaan,tuu informoimaan testin tulosta;)
SkorpioniUnohdin mainita että mäkin olin näkevinäni viivan testissäs,varovaiset onnittelut:)
 
Pinkiekö kysyi greippimehusta? Olen nyt juonut edellisen kierron ja tämänkin kierron, kunnes loppui pari päivää sitten enkä ole ostanut lisää. Join 2-3dl päivässä ja satunnaisesti syönkin greippejä. Viime kierrossa olin huomaavinani niagaran kaltaisen kosteuden, mutta tämä kierto on kyllä ollut ihan tavallisen sen suhteen eli mahtoiko kosteus johtuakaan greipistä. Kannattaa lantrata vaikka ananasmehulla, niin ei ole niin hapanta. Makuun kyllä tottuu.

Olen syönyt monivitamiineja oikeastaan lapsesta saakka, varmuuden vuoksi, joten olen niitä tottumuksesta napsimaan aikuisenakin. Kunnes tänä syksynä vaihdoin Multivitan luontaistuotekaupan helokkiöljy- ja vahvoihin d-vitamiinikapseleihin sekä Berocca-tyylisiin poretabletteihin. Lisäksi otan kalanmaksaöljyä lähinnä omega-3:sen vuoksi. Alkoi askarruttaa miten monivitamiinit edes imeytyvät, maksavat paljon ja ovat synteettisiä (kuten kai poretabletitkin). Olen ilmeisesti palstan virallinen epäilijä? :LOL:
Näitä samoja tulen syömään samoilla määrillä olinpa raskaana tai en, joten nämä eivät niinkään liity tähän raskautumisyritykseen. Vaikkakin suurin syy poretablettien ottamiseen on foolihappo.

Minulla ei edelleenkään oikein mitään tuntemuksia, pientä pinnan kiristymistä (yleensä olen aikamoinen pirttihirmu näihin aikoihin) ja epämääräistä kuvotusta, mutta ehkä se on vain perusnärästystä, tuli nimittäin eilen mässättyä. Tissit ovat olleet edellisissä kierroissa huomattavasti kipeämmät, nyt eivät mainittavammin.

Miten muuten teidän muiden miehet käyttävät alkoholia? Minua alkoi huolestuttaa mieheni lähes jokapäiväinen "kaljoittelu", siis juo yhden, maksimissaan 3 melkein päivittäin. Tai sitten pari lasia viiniä. Kyse ei ole mielestäni alkoholismista, siitä en ole huolissani (niitä esimerkkejä kyllä löytyy lähistöltä, joten luulisin tunnistavani), vaan alkoholin vaikutuksesta siittiöihin. Luin nimittäin juuri alkoholin tekevän siittiöistä jopa laiskoja! :|

Täällä on jännät paikat muillakin. Nyt niitä plussia ropisemaan!

DD kp25/26-32 dpo11?
 
Mirage :LOL: Kivaa mä sain seuraani palstan virallisen stressaajan ja DD on palstan virallinen epäilijä :LOL: Tästähän tulee kivaa, ilmottautuuko joukkoon lisää virallisia??

Skorpioni Kyllä siinä on haalea viiva havaittavissa. Toivottavasti se siitä vahvistuu.

Kiva täällä on mitakin loppu viikon testaajia. Itekin meinasin lauantaina testata.

DD Mieheni juo kerran viikossa hiukan enemmän. Yleensä saunan jälkeen lauantaina kaljan ja jotain muuta päälle, mut ei humalaan asti. Sitten viikolla ehkä 2 iltana yhden kaljan. Mut jos joka päivä joisi niin voisin kyllä huomauttaa et vähempikin riittäisi
 
Meillä mies ei juo kun tosi harvoin. Joskus ottaa jotain konjakkihörppyjä, sehkä kerran kuussa oluen, viiniä juodaan joskus yhdessä, mut siis tosi harvoin juo eikä ikinä humalaan asti. En kyllä DD olis huolissani, jos viikossa on kolmekin päivää ilman alkoholia. Yksi olut päivässähän ei ole mitään. Tosi monet juo joka ilta yhden oluen. Ehkä jos joka päivä ottaa kolme niin sitten varmaan puuttuisin asiaan... Meillä on alkoholismia suvussa, eli senkin takia meillä juodaan tosi vähän.
 
Haudihou!!:wave:tää on ollu hiljaisena mutta lukenut olen päivittäin,kuten sanoin olen yrittäny olla ressaamatta nyt tätä ja seuraamatta kiertopäiviä ?

Kinkula meillä onkin melkeen noi samat kp:t menossa,täällä samoja fiiliksiä,ovista kohti menossa ja voimia lapsen hoitoon,toivottavasti paranee pian!

Pinkie ja vouhis,pahoittelut tädistä ja positiivisellä asenteella seuraavaan kiertoon!! =)

Tervetuloa uudet =)

Onnea teddy :heart:

Pinkie86 mulla on nyt tässä kierrossa käytössä omegat ja maitohappobakteerit,saas nähä miten käy...kuulin kaveriltta et sen kaveri oli ottanu noi maitohappobakteerit käyttöön ja plussas,mikä oli ihme tälle ihmiselle ku ei olis ollu raskautumismahiksia,ainakaa paljoo

Marsu82 toivottavasti täti pysyykin poissa ja saat komeen plussan aamulla!!!!tule kertomaan tulokset hetmit!!!!

DD täällä kans juo 1-3illas mut monesti on iltoja ettei yhtään,en mä usko et vähän vaikuttaa,ainakin toivon niin!!!!!

ON: Jos ei olisi menkat tulleet niin olisin varma että raskaana olisin,viime viikolla oli pakko ostaa ryynimakkaraa ku teki mieli,hirvee väsymys painaa päälle ja muutenki tunnetilat jotenki oudot.Söin just ja tuli huono olo:x...yritin perjantai illan kunniaks ottaa olutta mut hyi,no lauantaina meniki sit leijonaplo,yksin:LOL:!!!!ja nyt riitti kyl sinne mahd.pikkujouluihin asti jotka on ens kuun alus,ellen sit plussaa sillo:D =) ja tissikivut is back.:kieh:
 
heidi Täällä on sitten kohta tosi rentoa, positiivista ja huoletonta porukkaa meitä kolmea lukuun ottamatta :LOL:

Meillä mies juo kerran viikkoon tai kahteen, muutaman kerrallaan. Ei mitenkään humalaan asti kuitenkaan. Ja sitten tietty jos on jotain pippaloita, niin niissä. Esikoisen jälkeen on vähän rauhoittunut tahti.

Monivitamiineja olen kanssa syönyt oikeastaan aina, ensin ihan noita multitabseja, raskauden aikana sitten niitä raskaus- etuliitteisiä, joista puuttuu a-vitamiini. Tiedä sitten tosiaan hyödystä, mutta tuleepa ainakin foolihapot ja hieman rautaa :)
 
Meillä myös suvussa alkoholismia, sen takia olen kyllä tarkkana. Mutta tunnetustihan juon itsekin mielelläni lasi pari päivässä viiniä, ruoan kanssa tai jälkiruoan korvikkeena. Sen takia en ole aiemmin ollut huolissani, mutta nyt aloin miettiä olisivatko simpat laiskistuneet, nyt kuitenkin jo 7. kierto menossa yritystä :( No nämä ovat niitä ehkä vähän turhia ja typeriä asioita, joita ei kannata vakavissaan ehkä murehtia. "Viiniharrastukseni" tulee kyllä loppumaan raskauden myötä ja voin myöntää että juuri nyt se vähän hirvittää. Edellisessä raskaudessa ei kyllä tehnyt edes mieli.

Hei mitä mieltä olette uudesta tutkimuksesta, jonka mukaan meikkien ja muun kosmetiikan käyttöä pitäisi rajoittaa raskaana ollessa? Palstan epäilijänä tietysti aloin ensin epäillä koko tutkimusta, mutta kyllähän kosmetiikassa oikeasti on paljon myrkkyjä, jos asiaa alkaa tutkia tarkemmin. Nyt sitten aloin pohtia omaa kemikaalikuormitustani, en meikkaa paljoa enkä usein, mutta onhan noita myrkkyjä myös ihan shampoossa ja kosteusvoiteissakin. Huh, ihan loputon suo kyllä...
 
DD: Oot kyllä ansaitusti palstan virallinen epäilijä :) No, mun mielestä toi on ihan humpuukia. Missä tollanen tutkimus on tehty? Mäkin meikkaan kyllä tosi hillitysti, enkä varmasti jätä hiuksia pesemättä jos raskaaksi tulen :)
 
Viinanjuonnista: meillä minä juon paljon useammin alkoholia kuin mies, mutta en ikinä enempää kuin yhden annoksen kerralla. Ehkä kolmena tai neljänä iltana viikossa otan oluen kun poika menee nukkumaan. Mies taas ottaa kännit kerran kuussa suunnilleen firman tilaisuuksissa tai saunailloissa tai muuten vain kavereiden kanssa, yksinään ei koskaan. Se ei raukka saa unta yhden kaljan jälkeen eli ei saunaolutta edes osaa ottaa :D.

JiiMii joo samoissa mennään! Mun piti tilata ovistestejä taas tähän kiertoon mutta näinköhän jäi tilaamatta kun poika oli kipeänä enkä muistanut. Eli tuntemusten perusteella!

Mä voin olla palstan virallinen viherpipertäjä! Toi kosmetiikkajuttu on erittäin totta ja sama pätee kaikkiin normaaleihin kosteusvoiteisiin, pesuaineisiin, kaikkeen mitä iholle läträtään (puhumattakaan edes ruoan lisäaineista vastaan luomuruoka) - näistä voisin paasata puoli ikuisuutta.

Nyt tämä akka lähtee punaviinin ostoon :D. Voisin myydä sieluni lasillisesta hyvää punkkua! Mies ottaa yövuoron eli nukkuu pojan kanssa eri huoneessa että mä saan levätä vaihteeksi. Mahtavaa.

Mä join tota greippimehua esikoista yrittäessä ja ainakin huomasin että limat lisäänty. Ja satunpa vielä tykkäämään siitä eli taidan ostaa sitäkin kun nyt kauppaan tässä vielä sinkoan.

Huomiseen, ja tulkaahan haamuilijat sitten HETI aamulla kertomaan testituloksista!! Peukut pystyssä!!
 
Teddy, onnea! :) mahtava tunne, kun joku muu plussaa :)
Skorpioni munkin silmät tuossa ovat näkevinään viivaa, punerrusta myös!:eek:? että voiskohan olla plussaa..?:D testailet sit vain uudestaan ja tuut kertomaan!

Mulla tänään kp12 ja on kyllä tässä treenattu tuota ovista varten, en ole ovistestejä ostellut. Mutta viime yönä oli kummallisen kipeä maha ja sitten tänään tosiaan tuota valkovuoto lorahdellut aikas paljon, niin olisko sitten tänään ovispäivää, ehkä? :D

kinkula, tsemppiä sairastelevan esikon kanssa. Se on aina yhtä rankkaa. Meillä on kanssa tän 1v3kk ajan sairasteltu ihan riittävästi ja huudettu öitä. Aina muutaman huutamattoman yön jälkeen, kun tulee taas huutoyö, muistaa miten kamalaa se oikeasti on. Pahimmillaan just muutaman tunnin huutoa ja sitten vielä loppuyö pyöritään ja hyöritään ja seiskalta viimeistään ylös.

Meillä niin taistelua tämä päivä, ollaan kahdesti ulkona oltu sateessa. On ollut pakko lähteä, sillä sisällä meinaan niiiiiin mennä hermot. nilkkatakiainen tuo muksu on, ei siitä mihinkään pääse. No ehkä se reipastuu ennen kuin mahdollinen pikkukakkonen tulee.... Vaikka on esikoisen kanssa jotenkin tosi rankkaa (meillä ei ole sukua täällä, niin apua ei tule) niin silti on tuo vauvakuume ihmeellinen, tuhisevaa nyyttiä kaipaa, oikeen polttelee että pääsis pientä tuhinaa kuuntelemaan ja heijaamaan.....:heart:

On tuo esikoinenkin ihana ja ei sille pitkään voi olla vihainen kun se on niin höpsö. Tänäänkin kun se iltapuuron aikaan keksi uittaa kätensä puurossa ja mä murahdin silleen, et voi perse ja sellainen murinamutina, niin poika toistaa saman murinan perässä...ei siinä kovin pitkään voi olla vihainen...:)

Mulla sillon esikoisen raskaudesta ensimmäinen oire oli, että tissit tosi kipeät. Luulin, että menkat alkamassa, koska niitäkin ennen ne oli kanssa aina kipeät. Nyt raskauden ja imetyksen jälkeen, tissit ei oo kertaakaa ollu kipeät, ei siis ennen menkkoja niin kuin ennen raskautta. Katsotaan tulisko sit kipeiksi jos mahdollisesti olis raskautunut...? :) vaikka ne oli kyllä oikeesti tosi kipeät sillon, muutaman ekan raskausviikon pidin urheilurintsikoita, kun ei kärsinyt yhtään heilumista... yöt ja päivät.

Nytt diili+täykkärit+suklaata+karkkia.... :D :D
 
Hauskaa kinkula on viherpiipertäjä, voinkin kysyä sinulta kaikenlaista aiheeseen liittyvää! Samaa vikaa nimittäin löytyy nimittäin minustakin, mutta en tiedä paljoakaan. Päätin juuri kokeilla kookosöljyä kosteusvoiteen ja dödön sijaan sekä harkitsen myös shampoon vaihtamista ruokasooda- ja etikkaliuoksiin. Minulla on taipumusta atooppisen ihoon ja olen sen takia kiinnostunut vaihtoehdoista peruskosmetiikalle. Tuntuu että monikin aine aiheuttaa kutinaa ja ihottumaa, tai ainakin pahentaa niitä. Yrittänyttä ei laiteta?

hemari tuosta tutkimuksesta on ollut tänään uutisissa. Eipä se minulle ihan yllätyksenä tullut, olen sivusilmällä seuraillut todellisten piipertäjien keskustelua meikeistä. Meikit kun taitavat olla kosmetiikan pahinta kastia. En todellakaan aio hylätä meikkejä, näytän niin väsyneeltä ilman peitevoidetta, etten mene ihmisten ilmoille ilman sitä olinpa raskaana tai en. Toivottavasti kosmetiikkayritykset ottavat tutkimuksen ja ihmisten huolen vihdoin tosissaan ja alkavat satsaamaan turvallisempiin meikkeihin!
 
Oikeesti..arvatkaapa,mie päätin et tää saa luvan olla plussa kierto:D tai sit tää on niin vale oireiluu ettei mitää järkee..saatan jopa huomen aamulla testata, etten menetä järkeeni lopullisesti..jos nega ni voinpaha lopettaa tän oireilun,heh:D

Oireena siis:
-Polttava tunne kohdussa, tai semmonen jomotus ja kipuilu mitä ei oo ikinä ollu tässä vaiheessa kiertoa.
-Närästystä,mitä ei myöskään oo normisti.
- Eilen ja tänään oksennus refleksi tullu hampaiden pesun yhteydessä, sitäkään ei ikin tuu ellen työnnä koko harjaa kurkkuuni:LOL: mitä siis en todellakaan tee, hehe!
-Paha olo aika ajoin..
-ja törkee hiki..siis sillo ku oli se kemiallinen, niin sama juttu, hikoilin ku sika..normisti palelen.
-Ja tää NÄLKÄ ja vielä suolasen nälkä:popcorn: 2h välei sais olla jotai mursuumassa..

Tuossahan noita olis joo..justa katoin, että jos nyt ois tärppi, niin laskettu aika olis 2pv ennen esikkoa sillon aikoinaan=) samassa kuussa pantiin tyttö alulle, ja vielä isäinpäivänä..joten jotenkin toivon todella, että plussaisin..mutta jos en, kaivan clomit kaapista ja vedän ne pahempaan nälkääni:popcorn:
 
Moikka piiiitkästä aikaa...

Kaikki jutut olen lukenut, mutta nyt ei vaan riitä jaksamus kommentointiin... :ashamed: Josko sitten, kun täti on lähtenyt matkoihinsa...

Täti tuli siis kylään aivan liian aikaisin. :( Nyt menossa kp3/30-34. Ekat tuhrut tuli Terolut-kuurista huolimatta jo dpo8 ja dpo9! Kunnon vuoto alkoi heti aamusta dpo10. Samana aamuna popsin kk viimeisen Terolutin. Turhauttaa... Mulla on soittoaika gynelle torstaina. Kerron sille tilanteen ja katotaan sitten menenkö ihan käymään paikan päällä vai mitä tehdään. Toimis nyt edes kroppa, niin pääsisi joskus plussaamaan. Ei näin lyhyellä luteaalivaiheella kyllä vauvoja saada. :(
 
Iines :( Voiko annostusta lisätä tai jotenkin muuten auttaa? Tyhmää tuollainen. Onneksi sait ajoissa soittoajan tähän kiertoon, jospa se auttaisi :)

Tyty lupaavalta kuulostaa, pidetään peukkuja! Tule sitten kertomaan testin tulos :)

Ovistesti oli aamulla ihan selkeä nega, vaikka tcoyf:in ja omien laskujen mukaan oviksen pitäisi olla huomenna tai ylihuomenna. Pöh. Auttakaahan viisaammat: onko kenelläkään kokemuksia, miten nopeasti tuollainen oikeasti tosi hailu haamu vahvistuu plussaksi? Normi kierto ollut sen 27-28 pv, ja luteaali siitä sen 12-13 pv... Eli jääkö ovis nyt sitten tässä kierrossa väliin?
 
Huomenta pitkästä aikaan ! :)

En ole jaksanut hirveesti nyt alkukierrossa käydä kirjottelemassa, mutta jospa nyt hyppään takaisin tähän väliin ja koitan päästä taas juttuihin mukaan ! :)
Me otettiin viikonloppuna ( VASTA ) esikoiselta tuttipullo pois, on halunnut aina ennen yö unille menoa makoilla sohvalla ja nauttia pullomaidosta, mutta nyt se on loppu ja hyvin on mennyt kolme viimestä yötä, oikeastaan paremmin mitä pullon aikoihin. Viime yönä oli jopa kokonaan kuiva vaippa ja kerran käytiin yöllä potalla! :)

Tytyllä: Ainakin aika selkeitä oireita, pidetään peukkuja pystyssä ! :)

Ja sit täällä tais olla muutama haamuilijakin paikan päällä, varoivaiset onnittelut, toivottavasti tulis vielä kunnon plussa! :) :flower:
 
huomenta.
Täti tuli eilen illalla kylään, murrrrrr :mad: Eli kierto oli 27 päivää, tuossa listassa näkyi olevan väärin se, niinkuin sanoin, että sekoilin merkkauksieni kanssa :confused: mutta kierto on yleensä se 27-28.
Nyt siispä alkaa yk 1/28 ja yk2
Hitto kun koskee mahaan ja joka paikkaan, auuuuttsss!
juomisesta: Ennen juhlittiin ahkerasti kumpikin, mutta ekan raskauden myötä luonnollisesti vähennettiin. Joskus otetaan saunakaljaa, kun tekee mieli, mutta yleensä kun lähdetään juhlii niin juhlitaan sit kerralla kunnolla :D Eli sanoisin että käytetään alkoholia ihan "normaaliin tapaan" :)
Nyt räkäistä ja kiukkuista lasta viihdyttää!
Mukavaa päivää!
 
KÄÄK:D menin sit testailemaan etukäteen, pakoittelut Hemarille. Mutta tosiaan, katsoin parhaakseni lääkkeiden mutta myös oman mielenrauhan vuoksi testata ja tulos oli tämä..:phaamu..
[/URL][/IMG]
Kuvassa siis dpo10..nyt oon iha ku tulisilla hiilillä ja arvatkaa vaan jos tää on joku kemiallinen niin:kieh:joten älkää onnitelko vielä tai mitään muutakaan..kohan menkat on myöhässä ni uskaltaa hieman huokaista..

muoks..niin ja eipä nököjään haamu näykkään kuvassa kovin hyvin..:headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

Nyt vasta pääsin koneelle. KAKSI VIIVAA testissä tänä aamuna kp33/32, eikö joo.:D Katsokaa vaikka itse!! Aijaa.com - 16.11.2010 - 7051699.jpg

Kävin eilen kuitenkin hakemassa apteekin testin ku aattelin että tulis ainakin oikee tulos. Marketin testi jäi nyt sitten kaappiin joutilaaksi. Sekava mutta onnellinen olo :heart: Meille tulee toinen vauva!! Ei voi uskoa todeksi. WOW!!

Marraskuuhun ja siitä eteenpäin kaikille plussatuulia ++++++++++++++++++++
 
Ruokatunnilla oli ihan pakko hakea Clearbluen digitesti, kun aattelin että se kertoo parhaiten päiväpissasta totuuden ja äsken kävin tekemässä testin, tulos:

GRAVID
RASKAANA
1-2



IHANAA!!! Eilinen haamu siis enteili oikein! Ja mulla ei edes ollut noin vahva haamu kuin sulla tyty86 eli onnea! Samoin Marsu-82, onnea!!

Mä en ehkä saa töissä mitään enää aikaiseksi tänään! :rolleyes: Huomisaamuksi ostin vielä apteekin oman testin varmistukseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä