Korjaamattoman lukivikani syyksi vaan. En mahda mitään. Toivottavasti asia edes jollain tapaa selvisi.ihania nuo sun yhdyssanat
Hyvin sain minä selvää jos tuo edellinen pilkunviilaaja ei...Haluatteko te tehdä ihan oikeeta jouluruokaa tarjottavaksi vai ihan muuta? Itse tekisin varmaan muutaman erilaisen salaatin, pastapohjainen voisi olla toinen, suolaista piirakkaa tai pitsaa, tai jotain pasteijoita, suolaisia sarvia...Korjaamattoman lukivikani syyksi vaan. En mahda mitään. Toivottavasti asia edes jollain tapaa selvisi.
Ei suoranaista jouluruokaa. Meistä on kiva tehdä kaikkea erilaista hyvää Pääsiäisenä tehtiin esim. suolanen piirakka, katkarapu kananmunia, savulohirulla, täytettyjä ruisnappeja, appelsiini juustokakku jne.Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti;22459831:Hyvin sain minä selvää jos tuo edellinen pilkunviilaaja ei...Haluatteko te tehdä ihan oikeeta jouluruokaa tarjottavaksi vai ihan muuta? Itse tekisin varmaan muutaman erilaisen salaatin, pastapohjainen voisi olla toinen, suolaista piirakkaa tai pitsaa, tai jotain pasteijoita, suolaisia sarvia...
En muista, mistä tämän ohjeen alunperin lainasin. Alkuperäisessä ohjeessa ei ollut maissia, mutta sopi mielestäni piirakkaan tosi hyvin!Laittaisitko piirakan ohjeen Rakastan meinaa texmexiä.