Relaatio 18

ST
[QUOTE="jii";22428015]miehiä yhdistävä 14 on niiden duuni, sama duuni on myös kalle kustaalla ja tawja halosella, vaikka tawja onkin nainen.[/QUOTE]

Kiitos! :)
Vielä kolme puuttuisi siitä ruuduta, 10+11, oikeassa reunassa oleva 3+2+6 ja jo.. jälkeinen 8, näihin saa antaa vinkkejä.
Ja Lutherin hol.... lähtevät 8 ja 13 sekä Lutherin vieressä olevat 7 ja 7-4.
 
Kiitos! :)
Vielä kolme puuttuisi siitä ruuduta, 10+11, oikeassa reunassa oleva 3+2+6 ja jo.. jälkeinen 8, näihin saa antaa vinkkejä.
Ja Lutherin hol.... lähtevät 8 ja 13 sekä Lutherin vieressä olevat 7 ja 7-4.
7+4 on ainakin tunnettu jenkkielokuva, tuli suhteellisen vasta telkkaristakin. Jos keksit sen ylemmän ni vinkkaa.

Multa puuttuu ainakin
KKK:sta 8 alas
Berl.. 5
N-S 13 alas ja sitä seuraava 10
 
Mä en saa kiinni noista bulgarian elintarvikkeista(?!) ylänurkassa... Oletan, että ne on elintarvikkeita, kun juguun liittyy...

ST Lutherin vieressä 7 taitaa olla yks osavaltio ja siitä 7+4 on kuuluisa leffa, joka oli muuten yhden relaation loppuratkasukin muistaakseni...
 
ST
7+4 on ainakin tunnettu jenkkielokuva, tuli suhteellisen vasta telkkaristakin. Jos keksit sen ylemmän ni vinkkaa.

Multa puuttuu ainakin
KKK:sta 8 alas
Berl.. 5
N-S 13 alas ja sitä seuraava 10
Kiitos!
KKK mulla on, haluatko vinkkiä?
Ber... puuttuu molemmat. N-S tulee varmaan jonnekkin hol... aukeavien sanojen jälkeen?
Hol... sanoihin voisin vielä mieluusti ottaa vinkkejä.
 
ST
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta;22428168:
Mä en saa kiinni noista bulgarian elintarvikkeista(?!) ylänurkassa... Oletan, että ne on elintarvikkeita, kun juguun liittyy...

ST Lutherin vieressä 7 taitaa olla yks osavaltio ja siitä 7+4 on kuuluisa leffa, joka oli muuten yhden relaation loppuratkasukin muistaakseni...
Sitä 5 kirjaimista ei ihan ensimmäiseksi ole juguun yhdistämässä, keksii helpommin toista kautta.
 
Kumpi 4? Toinen mulla on, toinen puuttuu.
Osinko, mitä saat sijoituksista?
Ven... kaksi ekaa puuttuu, 15 saat kun yhdistät uutta ja vanhaa. (Ehkä vähän turhan vaikea vinkki?)
Ei ollenkaan vaikea, ruutu on nyt kahta vaille täynnä. Kiitos. :)
Lähti mukavasti rullaamaan kun löysin ton Mos 5+10, etin tolla numerolla ja erikois-s:llä wikistä ja yhtäkkiä tärppäs!

Heitetään tuohon 4+5 lisävinkiksi että ei "Vanha Ruotsi", vaan.. ;) Lehti siis kyseessä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä