L
Lunatic
Vieras
no katsos, kuka se tätä kysyikään, sen koiran tms niskojen vääntämisestä saisin sakot, mutta jos vääntäisin niskat sinulta, joka jättäisit MINUN PERHEENI LAPSEN sinne palamaan ja tulisit onnenkyynelissä turvaan, sanoen että pelastit tietysti! perheenjäsenesi( koiran, kossan, rotan), lapsi jäi nyt ikävä kyllä sinne...niin mä en haluaisi sellaisen ihmisen takia istua linnassa 10 vuotta. Katsos mulle oma perhe on tärkein. Ja naapurinkin lapset ja yleensäkin ihmiset, jos se olis Jammu-setä ja tietäsin asian niin se ehkä jäisi sinne-se olisi sen arvoista jos jonkun tuomion sinne jättämisestä saisin...mutta onneksi tämä yhäkin on vain kysely ja kyllä, tuollainen heitteillejättö (jo siis jättäsit lapseni palamaan) saisi minut jo kuvitteellisenakin leijonemon raivoon. Musta se on aika luonnollista. Perhe on mulle kaikki kaikessa ja lapseni etenkin.
..tässä tulikin mieleen yhden nuoreni pahoinpitely, häntä potkittiin yms ja ohitse oli mennyt aikuinen ihminenkin. Ei edes apua hälyyttänyt???????? Ihmiset?
Joo mullekin oma perhe on tärkeempi kuin jonkun muun perhe. Senpä takia pelastaisinkin ennemmin oman perheeni jäsenen. Missä sun logiikka on, sinulla on oikeus suojella perhettäs leijonaemon tavoin, mutta muilla ei?