V
väsynyt maamo
Vieras
mä oon niin poikki. opinnoissa ollut rankka syksy ja harjottelu alkanut, joten uudessa työyhteisössä opiskelijana oleminen on yksistään jo rankkaa. Tähän vielä yh:na olo 3-vuotiaan tytön kanssa joka alkaa itkun heti kun päiväkodista haen. Sitä märinää ja kitinää kestää nukkumaanmenoon saakka. Häntä pitäis kantaa parkkikselta kolmanteen kerrokseen (ei hissiä), joka jumalan päivä tästä joudutaan käymään vääntö, että minä en kanna häntä. Sitten sisällä pitää päästä syliin, pitää olla sylissä kun teen ruokaa (huom. painaa 15 kg!) tai ihan sama mitä! Edes vessassa ei voi käydä ettei se tule kuuhistelemaan ja paukuttamaan oven taakse.
mä oon niin loppu. en jaksa yhtään tuota. en jaksa sitä, että mulla on taas vauva, vielä vaativampikin. nyt kaipaisin käytännön vinkkejä tilanteen laukaisemiseen. vai onko ainut apu vain aika?
ja mitkään rauhottumishetket ei auta, koska esim. 20 min rauhottumishetki sohvalla istuen ja jutellen tai lukien ei riitä. Sen pitäis saada kieppua siinä sylissä koko ajan.
mä pelkään millon mulla napsahtaa ja tartun tuohon kiinni. nyt jo karjun sille aika kohtuuttomasti välillä, väsyneenä. ei varmasti helpota tilannetta...
mä oon niin loppu. en jaksa yhtään tuota. en jaksa sitä, että mulla on taas vauva, vielä vaativampikin. nyt kaipaisin käytännön vinkkejä tilanteen laukaisemiseen. vai onko ainut apu vain aika?
ja mitkään rauhottumishetket ei auta, koska esim. 20 min rauhottumishetki sohvalla istuen ja jutellen tai lukien ei riitä. Sen pitäis saada kieppua siinä sylissä koko ajan.
mä pelkään millon mulla napsahtaa ja tartun tuohon kiinni. nyt jo karjun sille aika kohtuuttomasti välillä, väsyneenä. ei varmasti helpota tilannetta...