Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
topikissa pitäis lukea "varmoja päiviä" "ehkäisynä" käyttävät..
me mentiin mun mielestä aika varmoilla päivillä, max 3-5pv jälkeen ja ennen menkkoja, mitään oviksia en ole ikinä itseltäni tuntenut. Muina aikoina kumi käytössä. Ja kuinkas ollakaan, nyt odotetaan varmojen päivien lasta joka on tärpännyt ihan alkukierrosta![]()
No eiköhän tuo riitä. Oletettavasti sinäkin ymmärsit mistä on kyse![]()
Oliks sulla ollut suht säännöllinen kierto? Onnea pienestä sievästä vahingosta![]()
Oliko sulla mitään ovulaatio-oireita tai -tuntemuksia? Käytittekö kumia vai keskeytettyä vai pidittekö vain taukoa silloin oletettuina ovispäivinä?
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä mennään;22424540:Siis eihän kukaan voi puhua käyttävänsä varmoja päiviä ehkäisymuotona, jos ei ole edes säännöllistä kuukautiskiertoa! Saatika tietoa siitä, mitä tekee.
Itse olen yli 10 vuotta ollut rytmimenetelmän käyttäjä. Tunnen ovulaation ja testaan sen lisäksi joka kuukausi. Halvaksi tulee, koska testipaketti maksaa vajaan kympin ja riittää kolmeksi kuukaudeksi.
Toimii näin: kp 1 - 6 saa tehdä mitä halajaa, kp 7 - 17 kondomilla tai jotain ihan muuta kuin yhdyntää ja sitten taas kp 18 - 28 saa tehdä mitä lystää. Ovulaatiotestit teen kp 13 - 15, millä varmistan, että ovulaatio on ja pysyy kiertopäivässä 14, jolloin homma toimii.
Näin on menty 10 vuotta, kolmen eri miehen kanssa. Ei yhtään vahinkoa, kaksi lasta avioliitossa, molemmat ensimmäisestä yrityskierrosta. Jos hiukankin alkaisi kierto heittää, siirtyisin kumiin. Tämä sopii vain aikuisille, säännöllisen kierron omaaville naisille.
täällä yks. ovksen aikana ehkäsypuikot käytössä. patenx oval, kirjotin varmaan väärin mutta sinne päin. tunnen oviksen jo ennen. olen kierron puolen välin tienoilla vattakipunen 4-5 päivää joten tietää takoin koska pitää käyttää ehkäsyä. raskaaksi tulo oli erittäin hankalaa, joten siksi uskallan näin tehä.
Kerros vähän lisää noista ehkäisypuikoista. Ovatko käsikauppa- vai reseptitavaraa? Ovatko jotain samaa sarjaa kuin ehkäisyvaahto? Miten sellainen käytännössä toimii/miten käytetään?
apteekista ilman reseptiä. laitetaan paikalleen ennen yhdyntää, ehtii liuveta vaahoksi. joilaki aiheuttaa kirvelyä tai kuumotusta alakerrassa mutta en ole huomannu moisia vaikutuksia olenkaan. maksaa n15e/12kpl