Jälkiehkäisy ja menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Olen ottanut reilun kaks viikkoa sitten jälkiehkäisytabletin ja menkkoja tässä odottelen. Ovat myöhässä jo 4 päivää. Yhden kerran aiemmin olen ko tabletin ottanut ja silloin menkat tulivat ajallaan :( En todellakaan halua lasta tähän tilanteeseen, koska eilen päätettiin miehen kanssa muuttaa erilleen ja vauva on vasta 9 kk :( Voi jessus ku v***aa!! Ehkäisynä olemme käyttäneet kumia tai ns " varmoja päiviä" koska lapsen tulo ei olisi ollut mikään katastrofi. Paitsi nyt.....

Siinähän oli siinä lapussa, mikä tuli sen pillerin mukana, että menkat voivat tulla joko 5 päivää ennen tai 5 päivää jälkeen oikean ajankohdan. Ja että jos menkat ovat pari viikkoa myöhässä, niin sitten vasta testi.
Itsekin jouduin ottamaan tuossa muutama viikko sitten sen pillerin, ja menkat alkoivat tasan viikon myöhässä.
Että älä vielä stressaa. :)

:hug: :hug: :hug:

Vaikea tilanne sulla.. Itse tulin raskaaksi ns. eron aikaan, eli sain tietää viikko eron jälkeen olevani raskaana. Ei ole helppoa! Mitä tahansa päätätkin, muista että kaikesta selviää :hug:

Mulla olis jo neljäs tulossa. Miehen kanssa naurettu että tehdään tasan niin monta, että sieltä yksi tyttö tulee....kaikki muut on pojanpalleroita. Kovastihan sitä tyttöä toivoisin, mutta ei tämä tilanne taida antaa vauvalle tilaa vaikka mikä olisi :( Jotenkaan ei houkuttele ajatus neljän lapsen yh:na joilla kahdella nuorimmalla ikäeroa alle 2 v.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mulla olis jo neljäs tulossa. Miehen kanssa naurettu että tehdään tasan niin monta, että sieltä yksi tyttö tulee....kaikki muut on pojanpalleroita. Kovastihan sitä tyttöä toivoisin, mutta ei tämä tilanne taida antaa vauvalle tilaa vaikka mikä olisi :( Jotenkaan ei houkuttele ajatus neljän lapsen yh:na joilla kahdella nuorimmalla ikäeroa alle 2 v.

Mulla se oli tämä pikkukolmonen.. Eikä sitä päätöstä voi kukaan sinun puolestas tehdä, vaikeaa on joka tapauksessa varmasti! Onhan sulla vielä aikaa miettiä :hug:

Yhteistyössä